O mums kaip tyčia prisireikė naujos, nes senoji nepataisomai sugedo. Taigi po neilgos paieškos suradau visai patrauklų variantą – vieną pigiausių rinkoje, tačiau keturių metų garantiją turinčią skalbimo mašiną, kurią žadėta pristatyti per 1-2 d.d.

Žaismingumo dėlei netgi užpildžiau kainos užklausos formą (šita detalė bus svarbi vėliau), tačiau pinigus sumokėjau ir skalbimo mašiną užsisakiau vakar, net nelaukdamas atsakymo dėl žemesnės kainos. Vėliau gavau ir atsakymą, kad kaina sumažėjo.

Bet šiandien jau sulaukiau kitokio skambučio iš el. parduotuvės: modelis senas, sandėliuose nėra, imkit kitokią už tokią pačią kainą (skaičiuojant su atvežimu). Palyginus prekes man pasirodė, kad siūloma prekė yra prastesnė (garantija – 2 m., pristatymo terminas taip pat ilgesnė; garantijos trukmė yra objektyviai išmatuojamas skirtumas). Teko atsisakyti siūlomos skalbimo mašinos, nes parduotuvės atstovė nesileido į kalbas ir pasiūlė arba imti jų siūlomą variantą, arba nutraukti sutartį ir grąžinti pinigus.

Nežinau, ar tai legalu, nes jaučiausi, kad mano kaip pirkėjo interesai pažeidžiami (priimamas užsakymas ir tik kitą dieną neva sužinoma, kad prekę parduoti nėra galimybių). Na, tiek to, turbūt klaida, kam nepasitaiko...

BET... Gali būti, kad kai stengiesi, tai ir pasitaiko. Ar negali būti taip, kad pigi skalbimo mašina su ilga garantija galimai „kabo“ el. parduotuvėje kaip savotiškas masalas? Juk pranešimą apie sumažintą kainą gavau man jau sumokėjus už skalbimo mašiną, o dar kitas niuansas – skalbimo mašina, kurios neturi el. parduotuvė, yra pardavinėjama iki šiol. Kas galėtų paneigti, kad taip ieškoma kvailelių, kuriems vėliau pasiūlomi kitų gamintojų kiti modeliai?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Jūsų istorija – panaši? Norite pasidalyti patarimais? Paprieštarauti? Rašykite mums el.p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Pirkėjas“.