Picerijos klientė pasakojo, kad pietauti nuėjo į „Čili“ restoraną, esantį prekybos centre „Mandarinas“. Vis dėlto, pietų kokybė jos netenkino.
„Šiandien pietaudama sulaukiau tokių pietų, – rašė skaitytoja. – Salotos aiškiai neplautos, kirminas ant salotos puikiai matėsi.“
Moteris laiške DELFI palinkėjo maitinimo įstaigai labiau gerbti klientą ir tobulėti.
DELFI kreipėsi į UAB „Čili pica“ rinkodaros projektų vadovę Eglę Didžiokaitę, kuri atsiprašė klientės.
„Atsiprašome mūsų kliento ir dėsime visas pastangas, kad to išvengtumėm ateityje“, – nurodė E. Didžiokaitė.
Pasak jos, picerijų tinkle naudojamos šviežios ūkininkų salotos, kurios plaunamos 2 kartus. „Deja, vasaros sezonu, tikėtina, taip atsitiko nepastebėjus gamybininkui. Labai apmaudi klaida“, – apie priežastį, kaip klientės nufotografuotos salotos atsidūrė prie jos pietų, nurodė E. Didžiokaitė.