Kaip DELFI rašė Norvegijoje gyvenanti dviejų vaikų mama ir ten fotografe dirbanti moteris, dar birželio 9 d. ji užsakė tris sukneles už maždaug 300 Eur. „Viena – savo gimtadieniui, kuris turėjo vykti birželio 30 d., kita – mano vaikų krikštynoms pasipuošti, trečia – eiti į vestuves kaip svečiui. Atėjo liepos 9 d., o prekių taip ir negavau“, – DELFI skundėsi R. Gintalė.

Jos teigimu, ji visą dieną skambino įmonės atstovams ir jai buvo aiškinama, kad į Norvegiją prekės keliauja mėnesį. „Niekada taip ilgai neteko laukti siuntinio, į Antarktidą, sakau, greičiau nueitų. Nežinau, ar prekes gausiu išvis, bet vis tiek tai nėra normalu ir dabar matau, kad ne aš pirma ir ne aš paskutinė. Tegul žino žmonės, kad ten geriau nepirkti!“, – nepavykusiu užsakymu piktinosi klientė.

Moteris taip pat pridūrė, jog jos mama irgi buvo jai dovanų užsakiusi birželio 3 d. suknelę, tačiau irgi nesulaukė siuntinio, nors gyvena Lietuvoje: „Vat ir apsipirkome“.

DELFI paprašė šią situaciją pakomentuoti „Boutique guru“ atstovų, kurie teigė, kad klientė dar prieš užsakymą buvo informuota, jog jo paruošimas trunka 8 – 12 darbo dienų.

„Klientei pritaikyta nuolaida ir pasiūlytas nemokamas ekonominis pristatymas paštu. Mokėjimas (267,84 eurai) iš norvegiškos banko sąskaitos gautas birželio 15 dieną, per 12 darbo dienų užsakymas buvo paruoštas, paštininkas siuntą paėmė liepos 3 dieną, kitą dieną po užsakymo paruošimo. Praėjus 3 darbo dienoms po išsiuntimo, t. y. liepos 9 dieną, klientė nurodė, jog užsakymas jai yra reikalingas gauti dabar arba skubiai per 3 darbo dienas, kitu atveju prekės nebus aktualios ir kreipsis į policiją.

Kadangi užsakymams, siunčiamiems paštu, nėra galimybės reguliuoti pristatymo datos ir laiko, pirkimo-pardavimo sutartis nutraukta nesant garantijai, kad siunta bus pristatyta per kelias darbo dienas adresu Norvegijoje pagal kliento pageidavimus ir reikalavimus“, – nurodė jie.

Parduotuvės atstovų tvirtinimu, siunta grąžinta pardavėjui, o pirkėjai atliktas lėšų grąžinimas. „Nei užsakymo vykdymo metu, nei prieš jį atliekant klientė nebuvo nurodžiusi ar derinusi konkrečios datos prekėms gauti, todėl neturėjome galimybės keisti pristatymo būdo, kai prekės jau buvo išsiųstos paštu. Užsakymo vykdymo metu nebuvo jokių susitarimo pažeidimų. Visa susirašinėjimo istorija yra užfiksuota“, – aiškino „Boutque guru“ darbuotojai.

Visgi R. Gintalę netikėtas užsakymo nutraukimas nustebino ir ji DELFI komentavo, jog vis dar laukia pinigų grąžinimo, o įmonės nenoras bendradarbiauti, pavyzdžiui, nurodyti siuntos numerį, kad žinotų, kur jos užsakymas buvo nukeliavęs, labai nuvylė.

„Sekmadienį vaikų krikštynos, likau be suknelės, o gyvenu kalnuose, kur nėra nė vienos parduotuvės. Tokia „smagi“ nuotaikėlė. Mano spėjimu ir iš komentarų gausos rekvizitų puslapyje apie šitą „butiką“ , supratau, kad suknelės ilgokai keliauja iš Kinijos, „Ali express“ ar kur ten rašė kitos nukentėjusios moterys, todėl visaip kaip ir buvo vilkinamas laikas“, – apgailestavo ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)