Skaitytojas kreipėsi ir į SĮ „Susisiekimo paslaugas“, tačiau teigia, jog atsakymo iš įmonės negavo.
 
„Norėčiau išsiaiškinti situaciją dėl 73 maršruto autobuso, išvykstančio iš Siesikų stotelės ryte 7 val. 32 min. Visą šią savaitę (rugsėjo 16 – 18 d.), t.y. jau trečią dieną iš eilės minėtu laiku, o t.y. piko valanda, dėl nesuprantamų priežasčių yra paleistas viengubas, trumpas autobusas. Tai yra tiesioginis ir nepaslėptas pasityčiojimas iš žmonių. Maža to, po vasaros buvo sumažintas šio maršruto autobusų skaičius piko valandomis (taip kad sulaukti kito be didelio pavėlavimo - nerealu), nors būtent vasarą tiek jų niekam nebuvo reikalinga. Dėl to dabar viename autobuse praktiškai susijungė du keleivių srautai (važiavusių šiuo laiku ir vėliau), o kažkas sugalvojo dar ir sumažinti patį autobusą. Net ir dvigubas autobusas buvo sausakimšas, tačiau šiuo metu keleiviai priversti tiesiogine to žodžio prasme lipti vieni kitiems ant galvų.

Jei tai buvo techninė problema dėl „ilgojo“ autobuso gedimo, per tris dienas privalėjote ją išspręsti arba rasti kitą autobusą iš kito maršruto laiko ar kito mažiau apkrauto maršruto. Tokie Jūsų įmonės veiksmai yra visiškai priešingi deklaruojamai „viešojo transporto“ populiarinimo politikai. Kviečiu bet kurį Jūsų darbuotoją pasivažinėti minėtu laiku 73 maršrutu trumpuoju autobusu ir kaip ir kiti keleiviai laukiu adekvačių ir skubių sprendimų šiuo klausimu“, - į įmonę kreipėsi jis.
 
Atsakymo nesulaukęs vyriškis piktinosi, kad jo išdėstyta problema – nesprendžiama.
 
„Nuo neadekvataus sprendimo priėmimo ir veikimo pradžios besibaigia jau antra savaitė ir visas šias dienas žmonės dėl kažkokio vieno klerko išsigalvojimo priversti važiuoti į darbą nežmoniškomis sąlygomis. Tikiu, kad ir kituose maršrutuose gali būti panaši situacija. Bet juk šiuo atveju situacija buvo kiek geresnė. Tačiau vietoj to, kad gerintų sąlygas visur, buvo nuspręsta pabloginti jas ten, kur buvo šiek tiek geriau. Ir ši politika išdidžiai vadinama „analize ir stebėjimu“ bei „viešojo transporto populiarumo didinimu“. Deja, šioje politikoje nėra nei analizės, nei strategijos, nei vizijos. Tai įrodo paprastas faktas, kad važiuodamas virš visų ribų prigrūstu autobusu pro langą galiu stebėti, kaip priešingoje stotelėje tuo pačiu metu sustoja iškart du greitieji autobusai (šiuo atveju tai 5G), kuriuose yra daugiausiai 5 keleiviai ir vienas kurių – ilgasis“, - DELFI rašė jis.
 
DELFI kreipėsi į Vilniaus miesto savivaldybę, kuri paaiškino, kad nuo spalio 1 d. autobusų skaičius 73-uoju maršrutu bus padidintas.
 
„Žinodami susidariusią situaciją 73 maršrute, darbo grupėje Viešojo transporto eismo organizavimo klausimams spręsti buvo priimtas sprendimas nuo spalio 1 dienos padidinti transporto priemonių skaičių, todėl autobusai važiuos dažniau. Jei šiuo metu minėtame maršrute dirba 4 autobusai, nuo spalio 1 d., antradienio dirbs 6 autobusai. Pasikeitimai svetainėje www.vilniustransport.lt bus paskelbti šiandien. Tikimės, kad padažninus šio maršruto  autobusų važiavimus, keleiviams važiuoti bus patogiau“, - teigė Modesta Gusarovienė, SĮ „Susisiekimo paslaugos “ Viešojo transporto departamento vadovė

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (117)