Atvykus į polikliniką prie durų pasitiko dvi darbuotojos. Paaiškinau, kad baigėsi vaistai ir reikia recepto. Moterys mane išbara, kad ateinu neregistruotas ir įdeda man į delną lapelį su registratūros telefono numeriais.

I mano pastabą, kad telefonu prisiskambinti nepavyksta, pasiūlė paskambinti tuoj pat ir įsitikinti, kad viskas veikia. Visi penki numeriai rodė užimtą liniją. Registratūroje sėdėjo tik viena darbuotoja ir kalbėjo telefonu. Kitų telefonų, matyt, buvo nukelti rageliai. Tada man pasiūlė užsiregistruoti pas savo gydytoją. Bet čia – vėl problema.

Paaiškėjo, kad mano gydytoja nebedirba, o man paskirta kita gydytoja atostogauja ir grįš tik po 3 savaičių. Kas ją pavaduoja – registratūra nežino. Į mano pastabą, kad man nesvarbu, kas parašys receptą, buvo atsakyta, jog šiuo metu gydytojų laisvų nėra ir pasiūlė taloną po 3 savaičių. Kaip reikės išgyventi tas savaites, aš nežinau.

Iki karantino tokių problemų nebuvo. Skambindavau šeimos gydytojai ir sutardavau, kada pasiimti receptą. Užtekdavo 15 minučių ir problema išspręsta.

Reikia gerbti gydytojus, kurie kovoja su tuo virusu, bet nepamiršti, kad žmonės serga ir kitomis ligomis. Panevėžio miesto poliklinikos vadovai turėtų organizuoti darbą taip, kad gydytojai nebūtų užsibarikadavę nuo pacientų.

Kad bent nuotoliniu būdu galėtų išrašyti elektroninį receptą. Iki karantino buvo budintis gydytojas, tokiems atvejams kaip mano. Ir kas iš tų penkių telefonų, jeigu juos aptarnauja tik vienas darbuotojas? Visiems sveikatos.

***

Redakcija kreipėsi į Panevėžio miesto polikliniką dėl komentaro, tačiau atsakymo nesulaukė. Sulaukus komentaro straipsnis bus papildytas.