Tiesą sakant, visa šį situacija įvyko dar praėjusios žiemos viduryje, kuomet kreipiausi į „Gym+“ administraciją, jog noriu nutraukti sutartį. Atėjęs į sporto klubo administraciją, papasakojau savo padėtį bei faktą, jog noriu nutraukti su jais sudarytą metinę sutartį, administratorė man pasakė elektroninį paštą, kuriuo turėčiau kreiptis. Tą ir padariau.

Praėjo mėnuo, jokio atsakymo, deja, nesulaukiau. Bet gavau pranešimą, jog skubiai privalau susimokėti už ateinantį mėnesį. Buvo minėta, jog neapmokėjus sąskaitos jie kreipsis į antstolius ir išieškos pinigus. Žinoma, buvau pasipiktinęs ir parašiau dar kartą laišką (praėjus mėnesiui nuo mano pirmo siųsto laiško). Atsakymo taip pat nesulaukiau. Tuomet nusprendžiau paskambinti jiems. Galų gale atsiliepė ir teigė, jog jokio pranešimo nesulaukė (nors kreipiausi prieš mėnesį nurodytų elektroniniu paštu, kurį davė administratorė).

Po skambučio sulaukiau atsakymo į savo laišką: „Kas nutiko? Dėl kokios priežasties norite nutraukti narystę?“ Taip pat tame laiške mane informavo, jog artimiausia galima nutraukimo data yra kito mėnesio pirmoji diena. Jie net neatkreipė dėmesio, jog kreipiausi dar prieš mėnesį ir narystė jau turėjo būti nutraukta šį mėnesį, kada sulaukiau atsakymo.

Pagal sutartį žinojau, jog nutraukimo atveju turėsiu sumokėti nuolaidų grąžinimo mokestį. Dėl to – viskas tvarkoje, tačiau jų bendravimas sukėlė nepatogumų tiek man, tiek pažįstamiems, kuriems teko susidurti su tokia pačia situacija. Jų nenoras nutraukti sutartį su klientų, kuris moka savo pinigus, yra tiesiog nepateisinamas.

Taip išeina, jog jie „tempia gumą“, kad žmogus mokėtų papildomas lėšas, nors kreipiamasi anksčiau dėl narystės nutraukimo ir to padaryti tiesiog neįmanoma, nes, kaip jie teigia, „pasimetė laiškas, nematėme“. Tai nėra pateisinama priežastis, nes bet kokia įmonė turi gerbti vartotoją ir savo klientą bei patenkinti jo lūkesčius.

Svarbu pabrėžti, jog toks požiūris į savo sporto klubo lankytojus yra nepateisinamas. Kiekvienas paslaugos teikėjas privalo prisiimti atsakomybę už sukeltus nemalonumus savo vartotojams. Iš tiesų net neįsivaizduoju kiek žmonių jau kreipėsi dėl tokios pačios situacijos ar rašė skundus. Tikiuosi, jog ateityje mums pavyks sustabdyti tokį neetišką ir nesąžiningą elgesį.

***

„Delfi“ kreipėsi į „Gym+“ komentaro dar gruodžio 6 dieną, tačiau atsakymo iki šiol nesulaukė. Jeigu įmonė pateiks atsakymą, straipsnis bus papildytas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)