Bandžiau įspėti vairuotoją, kad noriu aplenkti, nes važiavau greičiau negu jis, tą atlikau naudodamas ilgųjų šviesų trumpus pamirksėjimus, garsinį signalą, taip pat rodžiau kairės pusės posūkio signalą. Praradęs viltį persirikiavau į pirmąją juostą ir važiavau greta, tikėdamasis, kad pirmoje eismo juostoje esantis automobilis važiuos greičiau negu minėtas Opel Zefyra“. Pirmoje juostoje važiuojantis automobilis „Volvo“ (Valst. nr.BCE 300) įvertinęs situaciją padidino minimaliai greitį ir pasitraukė dar labiau dešinės, tačiau tai pastebėjęs „Opel Zefyra“ vairuotojas taip pat padidino greitį taip užkirsdamas kelią man jį apvažiuoti ir sąmoningai keldamas pavojų tiek man, tiek kitiems eismo dalyviams, neleido jo apvažiuoti.
Vėliau pastebėjęs „Opel Zefyra“ vairuotojas, kad yra filmuojamas po „fūros“ lenkimo manevro persirikiavo į pirmąją juostą, tačiau persirikiuodamas neparodė posūkio.
Būtina atkreipti dėmesį, kad „Volvo“ vairuotojas, norėdamas aplenkti „fūrą“, turėjo padidinti greitį, kadangi „Opel“ vairuotojas visą laiką pavojingai važiavo antra juosta beveik gretimai (galimai juodojoje zonoje veidrodėlio).
Taigi minėtas „Opel Zefyra“ vairuotojas per mažiau negu 6 minutes grubiai pažeidė bent tris KET punktus:
1. Važiavo antra juosta, nors pirma juosta buvo laisva (nesilaikė dešinės);
2. Trukdė kitiems eismo dalyviams ir kėlė jiems grėsmę;
3. Persirikiuodamas nerodė posūkio signalo;
O tai jau yra chuliganiškas vairavimas. Įvykis užregistruotas epolicija.lt portale.
Dar svarbu atkreipti dėmesį visiems vairuotojams, kad automobilio spidometre rodomas greitis nėra tikslus ir važiuojant tokiu greičiu gali skirtis iki 10- 15 km/val dėl padangų nusidėvėjimo, netinkamų išmatavimų, automobilių gamintojo specifikos.
Video medžiaga: