Portalui paskambinusi į internetinę gėlių pristatymo paslaugas teikiančią parduotuvę „Interflora“ klientė pasakojo, kad gėlių puokštę seseriai su mama jos užsakė penktadienio vakarą, apie 22 val., ir nurodė, kad puokštė būtų pristatyta per sesers gimtadienį šeštadienio rytą, 10 val. Apie tai buvo pranešta ir pačiai jubiliatei – ji buvo įspėta būti namuose.

Seseriai pranešus, kad ji nieko negavo, DELFI skaitytoja Erika susisiekė su gėlių salonu, kur, pasak jos, buvo nurodyta, kad floristai nespėjo puokštės pagaminti – buvo sutarta, kad gėlės bus pristatytos šeštadienį vakare. Deja, jubiliatė jų taip ir nesulaukė. Gėlės moterį Švenčioniuose pasiekė tik sekmadienį po pietų.
DELFI skaitytoja piktinosi, kad puokštė buvusi visai kitokia nei užsakyta – nors tinklalapyje nurodyta, kad „negalime garantuoti nuolatinio visų pageidaujamų gėlių pasirinkimo visose „Interflora“ parduotuvėse, ypač skubaus pristatymo atvejais“, paaiškinama, kad nors floristas turi teisę keisti gėles, spalvinė gama išlieka tokia pati. Vis dėlto, pasak skaitytojos, šis pažadas nebuvo įgyvendintas.

Moteris piktinosi, kad jai nepavyksta prisiskambinti į gėlių saloną, iš kurio norėtų atgauti už puokštę ir jos pristatymą sumokėtus pinigus – 56 eurus: 45 eurus už puokštę, 7 eurus už pristatymą ir 4 eurus už saldainius (kita saldainių dėžutė buvo atvežta nemokamai už vėlavimą).

DELFI pavyko susisiekti su gėlių pristatymo paslaugas teikiančia „Inteflora“ parduotuve, kurios atstovė patvirtino, kad jubiliatei gėlės iš tiesų buvo pristatytos sekmadienį.

„Situacija buvo tokia: dėl šeštadienio laiką mes su kliente susitarėm, kadangi vakare tikrai buvo užsakymas padarytas ir užsakymą gavome apie 10 val. ryto. Deja, kadangi užsakymų į ta rajoną – labai mažai, floristė užsakymo nepastebėjo, pastebėjo per vėlai ir dėl to paskambino ir pristatė sekmadienį, – pasakojo „Intefloros“ atstovė, atsiliepusi telefonu. – Pristatyta buvo su atsiprašymu, su saldainiais. Retai, bet kartais tokių atvejų būna.“

Vis dėlto, ji nurodė, kad kadangi biuras šeštadieniais dirba iki 13 val., informaciją apie situaciją gavo tik pirmadienį ryte, todėl klientei apie tai, kad bus vėluojama pristatyti gėles, pranešta nebuvo.

DELFI persiuntė nuotraukas salonui „Interflora“ ir gavo atsakymą, kad puokštė nedaug skiriasi nuo nuotraukos.

„Deja, visi floristai turi savo stilių ir puokštės labai dažnai skiriasi. Floristai daro puokštes pagal nuotraukas ir pagal nurodytą kainą. Mūsų floristė kuri užsakymą gavo, stengėsi padaryti labai panašią ir gražią puokštę iš gėlyčių, kurias parduotuvėje turėjo. Taip, pavyzdžiui, buvo įdėta gražių orchidėjų, kurios tikrai yra labai brangios ir prabangios.

Sutinkame su klientė, kad puokštė ne visai atitinka nurodytą nuotraukoje ir taip pat dėl užsakymo dėlsimo, pasikalbėję su klientė, užsakymą anuliuosime ir grąžinsime klientei visus pinigus, nes situacija labai nemaloni“, – paaiškinama komentare.

Esate atsidūrę situacijose, kai žadėta prekė atrodė visai kitaip, nei tikėjotės? Kviečiame pasidalyti nuotraukomis ir mintimis! Rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt arba žemiau:

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (419)