Tie mano „nuostoliai“ labai nedideli, bet visgi tai labai nervina. Tokių kaip aš daug – iš visų po truputį ir išeina „normaliai“. Tai va... Kadangi buvo karšta diena, paėmiau „Rasos“ mineralinio vandens. Atseit akcija. Kaina – 0.29 Eur. Bet šalia pamatau kitą kainą – 0.39 Eur. Nusišypsojau, supratau, kad vėl „išdurs“. Tai 0.39 Eur pačiam kampe, kad niekas nematytų, o per vidurį ta 0.29 Eur kaina, pigesnė. Brūkšninis kodas vienodas, tiek vienos, tiek kitos nurodytos kainos.

Ir valio! Prie kasos pamačiau, kad mane „Norfa“ vėl apgavo. Pardavėja, pagyvenusi moteriškė, žinoma, nekalta, juolab, kad už manęs buvo didelė eilė ir nenorėjau dėl tų 10 eurocentų gaišinti žmonių po darbų. Žinoma, į tokį mano nusiskundimą „Norfa“ atsakys, kad apgailestauja, jog taip atsitiko, įvyko žmogiška klaida. Man nuo tos „žmogiškos klaidos“ jau negera. Kai mano trejų metukų dukrytė, man nematant, paėmė kažkokį saldainį ir aš nepastebėjau, nors buvau su pilnu prekių vežimu – tai tikrai buvo „žmogiška klaida“, bet buvau griežtai, pakeltu tonu sustabdytas lyg būčiau užkietėjęs vagis... Juk kartais galima nusišypsoti ir priminti, kad jūsų vaiko rankytėse saldainiukas, pamiršote susimokėti.

Na va, rašydamas sugaišau 15 minučių, tai daug daugiau nei tas 10 eurocentų nuostolis. Laikas – pinigai.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.

Komentuoja „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis

Paminėti pavieniai kainų neatitikimai etiketėse gali pasitaikyti dėl netyčinių žmonių ar techninių klaidų. Visiškai apsisaugoti nuo žmogiškosios ar techninės klaidos kartais tiesiog nėra galimybių dėl milžiniško kiekio kasdienių darbinių operacijų. Turime savo kontrolės sistemą, kurią nuolat tobuliname ir siekiame, kad klaidų būtų kuo mažiau.

Nuoširdžiai atsiprašome pirkėjo. Jo paminėti kainų neatitikimai jau ištaisyti.