Į portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi kaunietė Sandra. Ji po vakarykščio apsilankymo Juozapavičiaus pr. esančioje parduotuvėje „Norfa“, liko sukrėsta, mat personalas, jos teigimu, ne tik nemandagiai kalbėjo dėl pasibaigusių galiojimo prekių, bet taip pat kaunietė į namus parsinešė parazitais užsikrėtusius vaisius.

„Apsilankiau vakar Žemųjų Šančių „Norfoje“ ir radau visą krūvą traškučių „Estrella“ su pasibaigusiu galiojimu. Traškučiai galiojo iki sausio 9 dienos. Nuėjau pas pardavėją, tai ji dar užsipuolė, kad jei man nepatinka, tai nepirk… Nesiskaito visai su žmonėmis. Manau, nėra gerai, kad jie pardavinėja pasibaigusio galiojimo prekes, juk yra žmonių, kurie nepažiūri tų datų ir po to apsinuodija. O pardavėja mus iškoliojo pakeltu tonu, nors mes mandagiai pranešėme, galvojome, kad gal tiesiog nesužiūrėjo“, – laiške dėstė Sandra.

Namuose laukė dar nemalonesnis siurprizas

Vis dėlto, patirtas nemalonumas parduotuvėje nesibaigė. Kaunietė, parsinešusi į namus įsigytus pirkinius, nusprendė pasimėgauti iš pažiūros gražiai atrodžiusiais apelsinais. Deja, vos pradėjusi lupti, ji pamatė šleikštulį keliantį vaizdą. Po apelsino žieve buvo įsitaisiusios kirmėlės. Tokios staigmenos Sandra nespėjo į parduotuvę grąžinti.

„Buvo jau vakaras, iš parduotuvės išėjom prieš jos užsidarymą, tad grąžinti apelsinų vakar nespėjome. Nežinau, ar kiti apelsinai taip pat buvo su kirmėlėmis, nes visus kitus išmetėme“, – sakė portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytoja.

Pranešta tarnyboms

Kadangi tokie atvejai nutinka itin retai, kaunietei rekomendavome kreiptis į Maisto ir veterinarijos tarnybą. Ši į skundą suragavo itin operatyviai ir šiandien jau tikrino Šančiuose esančią „Norfą“.

„Po skundo minimoje parduotuvėje lankėsi Maisto ir veterinarijos tarnybos atstovai, tačiau pažeidimų nerado. Minimos rūšies traškučiai pas mus galioja iki vasario 19 dienos. Patikrinti ir apelsinai, tačiau kirmėlių nerasta. Atsiprašome pirkėjo už patirtus nemalonumus. Apelsinus galima grąžinti ir atgauti pinigus arba pasikeisti į kitus“, – komentavo prekybos centro „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.

Parduotuvės vadovė tikino, kad per tą laiką, kiek ji šioje „Norfoje“ dirba, nieko panašaus nėra nutikę, todėl labai sunerimo, kai išgirdo skundus. Moteris sakė, kad kasininkės iškviestos pasiaiškinti dėl nemandagaus atsakymo. Jos tikino, kad gal įvyko nesusikalbėjimas.

Komentuodama informaciją apie apelsinus, minimos „Norfos“ vadovė sakė, kad pati peržiūrėjo nemažai tų, kurie padėti prekyboje, tačiau visi atrodo sveiki. Pralupus, kirmėlių nerasta, tad apgailestavo, kad toks vienkartinis atvejis sukėlė nemalonių emocijų.

Daugiau galite skaityti čia.