Štai ką savo laiške pasakojo neįprastą akciją užfiksavęs DELFI skaitytojas:
“Ketvirtadienį ryte, eidamas Islandijos gatve Vilniuje, pamačiau gana netipišką vaizdą. Vietoj mašinos parkavimo vietoje stovėjo, mhm, kaip čia išsireikšti – kryžius, ant kurio buvo parašyta “vairavau išgėręs” bei kapas, kuris buvo padarytas iš vainikų, aptvertas tvorele iš raudonų juostų. Tiksliai apibūdinti nemoku, todėl geriau pridėsiu nuotrauką. Kokia to esmė? Socialinė akcija, prieš vairavimą išgėrus.
Tai sukėlė man nemažai minčių apie socialines akcijas. Pamąsčiau, kurias iš jų prisimenu. Pirmoji reklama, apie kurią pagalvojau buvo ta, kurioje mergaitė iškrito pro priekinį langą ir ant
kapoto nukrito jos batukas. Taip pat prisiminiau reklama, skirtą greičiųmėgėjams, kurioje neįgalusis siūlo prisijungti, jeigu “tu irgi viršiji greitį”. Ir susimąsčiau, kodėl būtent šios kelios reklamos
man labiausiai įsiminė? Kuo jos taip veikia?
Tikriausiai dėl kelių aspektų: išskirtinumo, ir realumo, kuris reklamą paverčia šiek tiek kraupia. Kapas girtam vairuotojui – netradicinis reklamos būdas. Asmeniškai kažko panašaus matęs nesu. Tačiau tikiu, kad tai veikia geriau, negu plakatas, kuriame parašyta - nevairuok išgėręs. Nes žmonės į tai tiesiog nekreipia dėmesio.
Realumas – visos trys paminėtos reklamos iš esmės nerodo jokių gąsdinančių vaizdų, tačiau, jos palieka erdvės įsivaizduoti, kaip visa tai įvyko. Pamatę vieną tam tikrą vaizdą, mes nusipiešiam sau
visa įvykių seką, todėl geriau įsimename pačią reklamą. Kai kurie žmonės sako, kad tai yra kraupoka. Bet tokios reklamos padeda suvokti, kad tai nėra kraupu, labiau tai yra realybė, kuri gali įvykti, ir kuriosreikia saugotis.
Apskritai, man ši reklama patiko. Norėčiau, kad Vilniuje netradicinių reklamų būtų daugiau (šneku ne tik apie vairavimą, bet apie visokio tipo reklamas).”