aA
Liepos pradžioje po darbo labai skubėjau namo, nes pas mane turėjo atvykti svarbių svečių. Dėl to nutariau pasinaudoti „Uber“ paslaugomis. Buvau Konstitucijos prospekte, prie banko esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje. Telefonu užsakiau automobilį, gavau informaciją, kad po 8 minučių atvyks automobilis.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Praėjo tos 8 minutės, bet jo nebuvo. Telefone mirgėjo įrašai, kad bus tai po 3 minučių, tai po 2, tai vėl po 5 minučių. Ėmiau abejoti, kad vairuotojas atvažiuos. Po maždaug 13 minučių skambina vairuotojas ir sako, kad jis atvyko manęs pasiimti. Sakau, kad aš jo nematau. Paklausiau, kur jis yra. O jis atsakė, kad yra Upėtakių gatvėje. Pasakiau, kad aš tokios gatvės apskritai nebuvau girdėjusi.

Vairuotojas teigė, kad sistema rodė, kad kvietimas – į Upėtakių gatvę, neva sistema rodė, kad aš stovėjau vidury miško. Atsakiau, kad esu Konstitucijos prospekte prie banko ir į mišką čia visai nepanašu.

Žodžiu, vairuotojas buvo pasimetęs ne mažiau nei aš. Jis atšaukė mano užsakymą. O aš su taksi „žaisti“ daugiau nerizikavau ir nuėjau į visuomeninio transporto stotelę. Namuose buvau gerokai vėliau, nei būčiau buvusi, jei būčiau iš karto važiavusi visuomeniniu transportu, o ne laukusi „Uberio“. Savo svečius radau mindžikuojančius prie laukųjų durų, todėl turėjau jų atsiprašyti.

Nors paslaugos negavau ir buvo gerokai sugadintas mano vakaras, bet mokestį, kas be ko, nuo mano banko sąskaitos nuskaičiavo.

Nežinau, kas kaltas dėl šios labai nemalonios situacijos – telefonas blogai rodė mano buvimo vietą? Bet kad jis naujas ir turi pačius geriausius parametrus. Žodžiu, nemaloniai pasijaučiau ir liko daug klaustukų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI apie skaitytojos aprašytą įvykį pasiteiravo „Uber“ operacijų ir logistikos vadovo Lietuvoje Vytauto Černiausko. Jis nurodė, kad pinigai klientei buvo grąžinti.

„Apgailestaujame dėl šio incidento. Mūsų klientų aptarnavimo komanda jau grąžino pinigus keleivei už šią neįvykusią kelionę.

Gali būti keletas priežasčių, kodėl nutiko šis incidentas, todėl kviečiame visus klientus iškilus problemoms 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių. Jei turite kokių nusiskundimų ar reikia pagalbos, spauskite mygtuką „Pagalba“, kurį galite rasti kairiajame viršutiniame programėles kampe esančiame meniu, arba apsilankykite pagalbos skyrelyje savo keleivio paskyroje uber.com. Susisiekti su mumis galite bet kada, o mes pasistengsime kuo greičiau atsakyti į bet kokius jūsų klausimus“, – rašoma V. Černiausko komentare.

Norite pasidalyti savo istorijomis, kurias patyrėte važiuodami su taksi, „Uber“ vairuotoju ar visuomeniniu transportu? Laukiame jų el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Kelionė“.

Įvertink šį straipsnį
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Liūdna jauno vyro istorija: kai tu planuoji, bet liga viską sugriauna (1)

Tikra, nei trupučio nepagražinta, tik gražiai aprašyta gyvenimo istorija... Kai taip toli visa...

„Akropolio“ darbuotojus papiktino vadovybės prašymas: nejaugi klientai pirmiausia? (93)

Gegužės 24 - 26 d. Lietuvos „Akropoliuose“ vyks daug nuolaidų medžiotojų sutraukianti akcija...

Prašo padėti: Vilniuje dingo katinėlis Uteniukas (7)

Vakar (05.19) apie 17val senamiestyje (Bazilijonų g., netoli Aušros vartų ) dingo mūsų...

Vilniečiai atsidūrė aklavietėje: apleistoje mašinoje apsigyvenęs benamis neduoda ramybės (6)

Vilniaus Architektų g. gyventojai susidūrė su sunkiai išsprendžiama problema – apleistoje...

Pasidalino miela akimirka: rinkimuose – netikėtas balsuotojas (20)

Lietuvos piliečiai sekmadienį rinko savo šalies prezidentą ir sprendė referendumuose dėl...

Top naujienos

Naudodami dujų balioną daugiabutyje darote pažeidimą: teks ieškoti kuo jį pakeisti (6)

Energetikos ministerija ruošia pokyčius gyventojams, kurie gyvendami daugiabučiuose namuose...

Atsakė, ar galios draudimas po avarijos, jei automobilis – be techninės apžiūros (37)

Draudimas ir techninė apžiūra ( TA ) yra du visiškai nesusiję dalykai – tokią draudikų...

Ekspertų spėjimai dėl Nausėdos ar Šimonytės: svarstyklės svyra į vieną pusę (522)

Likus mažiau nei savaitei iki prezidento rinkimų, DELFI kalbinti politologai Ainė Ramonaitė ir...

Gyvai / Pirmasis LKL pusfinalis: „Žalgiris“ – „Lietkabelis“ tiesioginė vaizdo transliacija (25)

Antradienio vakarą Kaune startuoja pirmasis „Betsafe-LKL“ pusfinalis tarp reguliaraus sezono...

Ekspertai atsakė į klausimą, kas geriau – pirkti ar nuomotis būstą (83)

Būsto klausimais lietuviai stipriai skiriasi nuo Vakarų pasaulio šalių. Lietuvoje didžioji dalis...

Jamie Oliverio burbulas bliūkšta: bankrutuoja garsiojo šefo restoranų tinklas (5)

Garsusis šefas Jamie Oliveris tvirtina esąs „nuliūdintas“ dėl to, kad jo restoranų grupė...

Emocingas „Žalgirio“ naujoko atsisveikinimas: čia – geriausi sirgaliai pasaulyje (24)

Pirmadienį vakare oficialiai Kauno „Žalgirio“ nariu tapęs Jockas Landale'as emocingai...

Keturiolikmetė iš Klaipėdos traukiniu išvažiavo į Vilnių ir dingo (105)

Gegužės 20 d., apie 6.40 val., mama išlydėjo savo keturiolikmetę dukrą Evą R. (gim. 2004 m.)...

Italijos salos viešbučiai lankytojams siūlo grąžinti pinigus, jeigu atostogas sugriaus lietus (1)

Jeigu vyksite į šią Italijos salą, rūpintis dėl to, kad oras sugriaus jūsų atostogas,...