aA
Liepos pradžioje po darbo labai skubėjau namo, nes pas mane turėjo atvykti svarbių svečių. Dėl to nutariau pasinaudoti „Uber“ paslaugomis. Buvau Konstitucijos prospekte, prie banko esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje. Telefonu užsakiau automobilį, gavau informaciją, kad po 8 minučių atvyks automobilis.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Praėjo tos 8 minutės, bet jo nebuvo. Telefone mirgėjo įrašai, kad bus tai po 3 minučių, tai po 2, tai vėl po 5 minučių. Ėmiau abejoti, kad vairuotojas atvažiuos. Po maždaug 13 minučių skambina vairuotojas ir sako, kad jis atvyko manęs pasiimti. Sakau, kad aš jo nematau. Paklausiau, kur jis yra. O jis atsakė, kad yra Upėtakių gatvėje. Pasakiau, kad aš tokios gatvės apskritai nebuvau girdėjusi.

Vairuotojas teigė, kad sistema rodė, kad kvietimas – į Upėtakių gatvę, neva sistema rodė, kad aš stovėjau vidury miško. Atsakiau, kad esu Konstitucijos prospekte prie banko ir į mišką čia visai nepanašu.

Žodžiu, vairuotojas buvo pasimetęs ne mažiau nei aš. Jis atšaukė mano užsakymą. O aš su taksi „žaisti“ daugiau nerizikavau ir nuėjau į visuomeninio transporto stotelę. Namuose buvau gerokai vėliau, nei būčiau buvusi, jei būčiau iš karto važiavusi visuomeniniu transportu, o ne laukusi „Uberio“. Savo svečius radau mindžikuojančius prie laukųjų durų, todėl turėjau jų atsiprašyti.

Nors paslaugos negavau ir buvo gerokai sugadintas mano vakaras, bet mokestį, kas be ko, nuo mano banko sąskaitos nuskaičiavo.

Nežinau, kas kaltas dėl šios labai nemalonios situacijos – telefonas blogai rodė mano buvimo vietą? Bet kad jis naujas ir turi pačius geriausius parametrus. Žodžiu, nemaloniai pasijaučiau ir liko daug klaustukų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI apie skaitytojos aprašytą įvykį pasiteiravo „Uber“ operacijų ir logistikos vadovo Lietuvoje Vytauto Černiausko. Jis nurodė, kad pinigai klientei buvo grąžinti.

„Apgailestaujame dėl šio incidento. Mūsų klientų aptarnavimo komanda jau grąžino pinigus keleivei už šią neįvykusią kelionę.

Gali būti keletas priežasčių, kodėl nutiko šis incidentas, todėl kviečiame visus klientus iškilus problemoms 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių. Jei turite kokių nusiskundimų ar reikia pagalbos, spauskite mygtuką „Pagalba“, kurį galite rasti kairiajame viršutiniame programėles kampe esančiame meniu, arba apsilankykite pagalbos skyrelyje savo keleivio paskyroje uber.com. Susisiekti su mumis galite bet kada, o mes pasistengsime kuo greičiau atsakyti į bet kokius jūsų klausimus“, – rašoma V. Černiausko komentare.

Norite pasidalyti savo istorijomis, kurias patyrėte važiuodami su taksi, „Uber“ vairuotoju ar visuomeniniu transportu? Laukiame jų el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Kelionė“.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Užfiksavo daugkartinius KET pažeidimus kelyje: važiuoja, kaip nori (3)

DELFI skaitytojas neapsikentė, kad vairuotojai kiekvieną kartą toje pačioje vietoje prie...

Mokytojų atlyginimų perskaičiavimas: įvertino grėsmes ir galimybes (3)

Kartais, būdami itin mokyti, elgiamės arba neprotingai, arba inertiškai. Kas dėl to kaltas? Kalta...

Lietuvaičiai investuoja į nekilnojamą turtą Ispanijoje, o ten gyvenanti verslininkė – į medžius Lietuvoje (2)

Lietuvos ateitis rūpi gyvenantiems užsienyje – Jungtinėje Karalystėje šiuo metu gyvenanti...

Vilnietei kelia įtarimų Lazdynėlių g. atnaujinimo darbai (6)

Atrodytų viskas gražu – Vilniaus miesto savivaldybė rūpinasi miestiečių gerove –...

Nuomonė. Reikia ne bendruomenių, o savivaldos! (6)

Dažnai girdžiu piliečių nepasitenkinimą valdžia. Ko skundžiatės, jei jūs ir esate valdžia,...

Top naujienos

Gyvai / Dvigubos Eurolygos savaitės pradžia: „Anadolu Efes“ – „Žalgiris“ (89)

Kauno „Žalgiris“ trečiadienio vakarą Stambulo „Sinan Erdem Dome“ arenoje ieško pirmosios...

Sostinės pakraštyje – garsių prekių ženklų išparduotuvė, apie kurią nenorėtumėte niekam prasitarti (93)

Pasakoti ar nepasakoti – štai kur klausimas, kai kalba nukrypsta apie neseniai duris pravėrusias...

Mistinė vieta, apie kurią žino retas vilnietis: užsieniečiai čia plūsta tūkstančiais (49)

Retas vilnietis žino apie namą, stovintį Antakalnio V. Grybo gatvės Vaikų namų teritorijoje,...

Spekuliantai pelnosi krentant Džeimso Bondo automobilio gamintojo akcijoms

Galbūt investuotojams Džeimso Bondo automobilis ir patinka, bet gamintojo akcijomis jie spekuliuoja...

Liberalai panaikino Šimašiui palankų sprendimą narystė partijoje gali būti sustabdyta (111)

Remigijui Šimašiui paskelbus, kad antrosios kadencijos Vilniaus miesto mero kėdėje jis sieks su...

Antrąją „Neregėtą Lietuvą“ išleidęs Jovaiša: pirmasis albumas buvo naudojamas ne pagal paskirtį (12)

Fotografas Marius Jovaiša prieš 10 m. pristatęs jau dabar bene žymiausią Lietuvos fotografijų...

Vieną tritaškį per rungtynes pataikęs „Rytas“ namie nusileido vokiečiams (129)

Vilniaus „Ryto“ (1/2) komanda Europos taurės turnyre patyrė antrą pralaimėjimą iš eilės....

Gydytoja papasakojo apie negydomos pienligės pasekmes: kodėl tai aktualu abiems partneriams (8)

Nuo pienligės gydant tik vieną partnerį, norimo rezultato galima taip ir nepasiekti, o liga nuolat...

Nieko nepirko, todėl palaikė vagimi – apsauginių atsiprašymo taip ir nesulaukė (10)

Istorija paprasta, susijusi su apsaugos darbuotojų elgesiu, kai tikrina, ieško kas kaltas, kas ne,...

Apsilankė nykstančiame Lenkijos mieste: čia puiki vieta ieškoti žmonos (35)

Sykį savo brolio, viešėjusio Lodzėje, užklausiau kas tai per miestas ir ar verta ten vykti....