aA
Liepos pradžioje po darbo labai skubėjau namo, nes pas mane turėjo atvykti svarbių svečių. Dėl to nutariau pasinaudoti „Uber“ paslaugomis. Buvau Konstitucijos prospekte, prie banko esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje. Telefonu užsakiau automobilį, gavau informaciją, kad po 8 minučių atvyks automobilis.
Namo skubėjusi moteris pasigailėjo iškvietusi „Uber“
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Praėjo tos 8 minutės, bet jo nebuvo. Telefone mirgėjo įrašai, kad bus tai po 3 minučių, tai po 2, tai vėl po 5 minučių. Ėmiau abejoti, kad vairuotojas atvažiuos. Po maždaug 13 minučių skambina vairuotojas ir sako, kad jis atvyko manęs pasiimti. Sakau, kad aš jo nematau. Paklausiau, kur jis yra. O jis atsakė, kad yra Upėtakių gatvėje. Pasakiau, kad aš tokios gatvės apskritai nebuvau girdėjusi.

Vairuotojas teigė, kad sistema rodė, kad kvietimas – į Upėtakių gatvę, neva sistema rodė, kad aš stovėjau vidury miško. Atsakiau, kad esu Konstitucijos prospekte prie banko ir į mišką čia visai nepanašu.

Žodžiu, vairuotojas buvo pasimetęs ne mažiau nei aš. Jis atšaukė mano užsakymą. O aš su taksi „žaisti“ daugiau nerizikavau ir nuėjau į visuomeninio transporto stotelę. Namuose buvau gerokai vėliau, nei būčiau buvusi, jei būčiau iš karto važiavusi visuomeniniu transportu, o ne laukusi „Uberio“. Savo svečius radau mindžikuojančius prie laukųjų durų, todėl turėjau jų atsiprašyti.

Nors paslaugos negavau ir buvo gerokai sugadintas mano vakaras, bet mokestį, kas be ko, nuo mano banko sąskaitos nuskaičiavo.

Nežinau, kas kaltas dėl šios labai nemalonios situacijos – telefonas blogai rodė mano buvimo vietą? Bet kad jis naujas ir turi pačius geriausius parametrus. Žodžiu, nemaloniai pasijaučiau ir liko daug klaustukų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI apie skaitytojos aprašytą įvykį pasiteiravo „Uber“ operacijų ir logistikos vadovo Lietuvoje Vytauto Černiausko. Jis nurodė, kad pinigai klientei buvo grąžinti.

„Apgailestaujame dėl šio incidento. Mūsų klientų aptarnavimo komanda jau grąžino pinigus keleivei už šią neįvykusią kelionę.

Gali būti keletas priežasčių, kodėl nutiko šis incidentas, todėl kviečiame visus klientus iškilus problemoms 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių. Jei turite kokių nusiskundimų ar reikia pagalbos, spauskite mygtuką „Pagalba“, kurį galite rasti kairiajame viršutiniame programėles kampe esančiame meniu, arba apsilankykite pagalbos skyrelyje savo keleivio paskyroje uber.com. Susisiekti su mumis galite bet kada, o mes pasistengsime kuo greičiau atsakyti į bet kokius jūsų klausimus“, – rašoma V. Černiausko komentare.

Norite pasidalyti savo istorijomis, kurias patyrėte važiuodami su taksi, „Uber“ vairuotoju ar visuomeniniu transportu? Laukiame jų el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Kelionė“.

|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Karantine įžvelgė ir privalumų: gal atsigaus braškančios santuokos (93)

Naujasis koronavirusas Lietuvoje ir pasaulyje sukėlė nemažai sumaišties. Gyvenimas tam tikrose...

Finansų ekspertė įspėjo, ko jokiu būdu šiuo laiku nereiktų daryti su santaupomis (98)

Taupyti ar netaupyti – tokį klausimą keliame šiuo laiku. Kaip elgtis su savo finansais krizės...

Įspūdžiai Vilniaus centre: būriais iš Baltarusijos vežami vyrai girti ir pusnuogiai šlaistosi po kiemą (318)

Kadangi žinias pasiskaitau dažniausiai „Delfi“ portale, nusprendžiau kartu su jumis...

Studentė atvirai: sunkioje situacijoje mano karta pasirodė blogiausiai (178)

Pabudus ryte atrodo, kad sapnai yra panašesni į realybę nei tai, kas dabar vyksta mūsų visų...

Susijaudinę abiturientai kreipiasi net į ministeriją – troškimas laikyti egzaminus stipresnis už baimes (111)

Šalyje paskelbtas karantinas sujaukė ir moksleivių, ypač – abiturientų planus. Šiemet jie...

Top naujienos

Suvirintoju tapęs buvęs „Aidų“ leidyklos vadovas: patyriau humanitarinį insultą (67)

„Geriausias pavyzdys man buvo tada, kai vadovas, nebeapsikentęs, išmetė iš cecho, paėmęs už...

Valstybė apsaugos priemonėms išleido milijonus, bet medikus pasiekė tik mažoji dalis (166)

Dalis iš Kinijos į Lietuvą atgabentų asmens apsaugos priemonių jau paskirstyta pagrindinėms...

Koronavirusu sergančio Boriso Johnsono būklė pablogėjo: perkeltas į intensyvios terapijos skyrių (531)

Jungtinės Karalystės premjeras Borisas Johnsonas, ankstesnę dieną hospitalizuotas „tyrimams“...

Čaplinskas: daugiau nei 80 proc. visų užsikrėtimo atvejų yra vietiniai (16)

Daugiau nei 80 procentų visų šiuo metu fiksuojamų užsikrėtimo koronavirusu atvejų yra...

Trys savaitės dangaus, supamo pragaro: Minske šaknis įleidęs lietuvis viliasi, kad valdžia žino, ką daro

„Kaip žinome, „Sky Sports“ kažkodėl nenusipirko Baltarusijos čempionato transliacijų....

Paaiškino, kaip pandemijos metu dezinfektuoti namų orą: žmonės rizikuoja savo sveikata (4)

Pasaulyje plintant koronavirusui, ekspertai akcentuoja ne tik viešų patalpų, bet ir nuosavų namų...

Tokios statistikos nematė seniai: Kinijoje – pirmoji para be naujų pacientų mirčių (22)

Kinijos nacionalinė sveikatos apsaugos komisija antradienį pranešė, kad per pastarąją parą...

Gydytoja papasakojo apie detoksikuojančias arbatas: ką būtina žinoti norintiems taip sulieknėti (3)

Liekninančių arbatų galima rasti beveik visur – vaistinėse, parduotuvėse, turguje ar internete....

The Economist

Kaip ir kas turės sumokėti už pandemiją (3)

Covid‑19 protrūkis gali pradėti naują valstybės skolos valdymo erą.

|Maža didelių žinių kaina