Į DELFI kreipėsi skaitytoja, kuriai nepavyko nutraukti su „Swedbank“ sudarytos sutarties dėl antrosios pakopos pensijos fondo. Moteris su prašymu į banką kreipėsi pernai rugpjūtį, o šiemet žiemą sužinojo, kad sutartis dar nenutraukta.
© DELFI (K.Čachovskio nuotr.)

„Papasakosiu situaciją trumpai: rugpjūčio mėnesį nutraukiau sutartį su („Swedbank“ - DELFI) banku dėl antrosios pakopos pensijos fondo. Pasirašant su nauju banku sutartį, mane įspėjo, kad „Swedbank“ dažnai pasitaiko, jog klientas paprašo nutraukti sutartį, pasirašo reikiamus dokumentus, tačiau bankas nesutvarko reikiamų dokumentų, neinformuoja „Sodros“ per atitinkamą terminą, todėl geriau pasirašant naują sutartį, parašą patvirtinti notaro ir naujojo banko, pačiai kreiptis į „Sodrą“ ir sutvarkyti reikiamus dokumentus“, - dėsto skaitytoja (vardas ir pavardė DELFI žinoma).

Tačiau tuomet banko klientė pamanė, kad tai tik konkurentų kalbos ir nusprendė kreiptis į „Swedbank“, nutraukti sutartį tiesiogiai.

„Tai buvo tikrai didelė mano klaida. Nuėjus į savo banką po 5 mėnesių, 2013 sausio 21 d., sužinau, kad „Swedbank“ nenutraukė mano sutarties ir neinformavo „Sodros“. Kadangi tuo metu buvau 9 nėštumo mėnesį, mano banko vadybininkė pasisiūlė išsiaiškinti situaciją, ji kreipėsi į „Swedbank“ su prašymu išsiaiškinti situaciją, kodėl taip nutiko. Mano turimomis žiniomis, į šį klausimą ji iki šiol negavo atsakymo“, - piktinasi ji.

Klientė pasakoja, jog toliau su banku tęsėsi susirašinėjimas laiškais, aiškinantis, kuriame banko padalinyje ji parašė prašymą nutraukti sutartį ir prašant dar šiek tiek palaukti.

„Taigi laukiame. Informacijos negaunu 1, 2, 3 savaites, neiškentus paskambinu bendru numeriu į banką, mane informuoja, kad pasidomės situacija ir perskambins, po dienos ar dviejų, - vardija moteris, ir tuomet nesulaukusi žinių. - Taigi, jau pusę metų mano sutartis nenutraukta, ir „Swedbank“ bankas nesiima jokių veiksmų, kad išspręstų šią situaciją.“

Skaitytoja sako, jog galėtų dėl susiklosčiusios situacijos kreiptis į Lietuvos banką dėl susiklosčiusios situacijos.

„Bet vėlgi tai užtruks ir, manau, kad su mėnesio kūdikiu ant rankų aš geriau ištaikiusi progą nueisiu į savo banką ir sutvarkysiu viską per notarą. Bet, manau, kad tiek žiniasklaida, tiek Lietuvos bankas turėtų žinoti, kaip negarbingai, neetiškai elgiasi „Swedbank“, - piktinasi ji.

Bankas atsiprašo – įvyko žmogiška klaida

Saulius Abraškevičius
Saulius Abraškevičius
© DELFI / Šarūnas Mažeika

„Swedbank“ laiške DELFI nurodė, jog nuoširdžiai atsiprašo klientės dėl šio nesusipratimo, su ja susisiekė telefonu ir sutvarkė visus sutarties nutraukimo formalumus.

„Sutarties sąlygos numato pensijų fondo dalyvio teisę keisti pensijų kaupimo bendrovę ir ši klientė ja pasinaudojo. Tačiau klientės prašymas nutraukti sutartį dėl žmogiškosios klaidos nebuvo užregistruotas banko sistemoje. Tai tikrai nėra sisteminė klaida, nes klientai nutraukia ar pasirašo naujas sutartis nuolat, tad tai yra įprastas procesas. Šiuo konkrečiu atveju dėl sutarties neužregistravimo „Sodra“ per numatytą maksimalų 28 dienų laikotarpį tokios informacijos negavo, tad klientė tebebuvo laikoma mūsų pensijų fondo dalyve“, - dėsto „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius.

Pasak jo, sužinojęs apie šią klaidą bankas nedelsiant pradėjo aiškintis aplinkybes ir rinkti duomenis.

„Kadangi nuo prašymo nutraukti sutartį pateikimo buvo praėję nemažai laiko, duomenų paieška užtruko. Susidariusią situaciją su kliente aptarėme asmeniškai, sutvarkėme visus sutarties nutraukimo formalumus ir atsiprašėme už patirtus rūpesčius ir nepatogumus. Užtikriname, kad dėsime visas pastangas siekiant išvengti panašių nesusipratimų ateityje“, - teigia S. Abraškevičius.

Įvertink šį straipsnį
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Siaubo filmas Lietuvos kaime: pareigūnams liko tik spėlioti, ką kanibalas Ignacas jau spėjo suvalgyti (102)

2001 m. Ridley Scotto režisuotame filme „Hanibalas“ budresni žiūrovai nepraleido įdomios...

Jazzu sužadėtinis Donatas Ivanauskas apie jųdviejų santykius: kartais kuo sudėtingiau – tuo lengviau (23)

Sunku tylėti, kai širdis šaukte šaukia: „Myliu!“ Meilė, į kurią sudėti gražiausi...

Žmogžudystė Tauragės rajone: šaudė ir į policininkus (52)

Policija tiria šeštadienį Tauragės rajone įvykusios tragedijos, kai vyras nušovė du žmones ir...

Orai: lietaus gaivos dar teks palaukti (8)

Pirmojoje kitos savaitės pusėje sulauksime rekordinių karščių, tačiau jau ketvirtadienį šalį...

„Nike We run Vilnius“ bėgimo metu – olimpietės piršlybos (4)

Vilniuje prasidėjo daugybės dalyvių sulaukusios bėgimo varžybos „Nike We run Vilnius“. Jų...

Ultimatumas prekybininkams: pardavinėti vaistus arba alkoholį (26)

Seime skinantis kelią sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus Verygos iniciatyvai leisti kai kuriais...

Leipsite iš juoko: iš kojų verčiantys pirkiniai internetu (35)

Nors istorijų apie klaikius pirkinius internetu iš Kinijos yra daug, pasirodo, vis tiek atsiranda...

Tragedija, parodžiusi visą Šaltojo karo baisumą: kaip sovietai numušė keleivinį lainerį (508)

Mintis, kad sovietų naikintuvai galėjo numušti lainerį „Boeing 747“, atrodo šokiruojančiai...

Iš Venesuelos pabėgęs lietuvis – apie „maisto mafiją“, „Maduro dietą“ ir tikrą baimę (169)

Prieš daugiau nei 70 metų 41-erių Juano Kvedaro seneliai pabėgo iš Lietuvos ir saugesnio bei...