Į DELFI kreipėsi skaitytoja, kuriai nepavyko nutraukti su „Swedbank“ sudarytos sutarties dėl antrosios pakopos pensijos fondo. Moteris su prašymu į banką kreipėsi pernai rugpjūtį, o šiemet žiemą sužinojo, kad sutartis dar nenutraukta.
© DELFI (K.Čachovskio nuotr.)

„Papasakosiu situaciją trumpai: rugpjūčio mėnesį nutraukiau sutartį su („Swedbank“ - DELFI) banku dėl antrosios pakopos pensijos fondo. Pasirašant su nauju banku sutartį, mane įspėjo, kad „Swedbank“ dažnai pasitaiko, jog klientas paprašo nutraukti sutartį, pasirašo reikiamus dokumentus, tačiau bankas nesutvarko reikiamų dokumentų, neinformuoja „Sodros“ per atitinkamą terminą, todėl geriau pasirašant naują sutartį, parašą patvirtinti notaro ir naujojo banko, pačiai kreiptis į „Sodrą“ ir sutvarkyti reikiamus dokumentus“, - dėsto skaitytoja (vardas ir pavardė DELFI žinoma).

Tačiau tuomet banko klientė pamanė, kad tai tik konkurentų kalbos ir nusprendė kreiptis į „Swedbank“, nutraukti sutartį tiesiogiai.

„Tai buvo tikrai didelė mano klaida. Nuėjus į savo banką po 5 mėnesių, 2013 sausio 21 d., sužinau, kad „Swedbank“ nenutraukė mano sutarties ir neinformavo „Sodros“. Kadangi tuo metu buvau 9 nėštumo mėnesį, mano banko vadybininkė pasisiūlė išsiaiškinti situaciją, ji kreipėsi į „Swedbank“ su prašymu išsiaiškinti situaciją, kodėl taip nutiko. Mano turimomis žiniomis, į šį klausimą ji iki šiol negavo atsakymo“, - piktinasi ji.

Klientė pasakoja, jog toliau su banku tęsėsi susirašinėjimas laiškais, aiškinantis, kuriame banko padalinyje ji parašė prašymą nutraukti sutartį ir prašant dar šiek tiek palaukti.

„Taigi laukiame. Informacijos negaunu 1, 2, 3 savaites, neiškentus paskambinu bendru numeriu į banką, mane informuoja, kad pasidomės situacija ir perskambins, po dienos ar dviejų, - vardija moteris, ir tuomet nesulaukusi žinių. - Taigi, jau pusę metų mano sutartis nenutraukta, ir „Swedbank“ bankas nesiima jokių veiksmų, kad išspręstų šią situaciją.“

Skaitytoja sako, jog galėtų dėl susiklosčiusios situacijos kreiptis į Lietuvos banką dėl susiklosčiusios situacijos.

„Bet vėlgi tai užtruks ir, manau, kad su mėnesio kūdikiu ant rankų aš geriau ištaikiusi progą nueisiu į savo banką ir sutvarkysiu viską per notarą. Bet, manau, kad tiek žiniasklaida, tiek Lietuvos bankas turėtų žinoti, kaip negarbingai, neetiškai elgiasi „Swedbank“, - piktinasi ji.

Bankas atsiprašo – įvyko žmogiška klaida

Saulius Abraškevičius
Saulius Abraškevičius
© DELFI / Šarūnas Mažeika

„Swedbank“ laiške DELFI nurodė, jog nuoširdžiai atsiprašo klientės dėl šio nesusipratimo, su ja susisiekė telefonu ir sutvarkė visus sutarties nutraukimo formalumus.

„Sutarties sąlygos numato pensijų fondo dalyvio teisę keisti pensijų kaupimo bendrovę ir ši klientė ja pasinaudojo. Tačiau klientės prašymas nutraukti sutartį dėl žmogiškosios klaidos nebuvo užregistruotas banko sistemoje. Tai tikrai nėra sisteminė klaida, nes klientai nutraukia ar pasirašo naujas sutartis nuolat, tad tai yra įprastas procesas. Šiuo konkrečiu atveju dėl sutarties neužregistravimo „Sodra“ per numatytą maksimalų 28 dienų laikotarpį tokios informacijos negavo, tad klientė tebebuvo laikoma mūsų pensijų fondo dalyve“, - dėsto „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius.

Pasak jo, sužinojęs apie šią klaidą bankas nedelsiant pradėjo aiškintis aplinkybes ir rinkti duomenis.

„Kadangi nuo prašymo nutraukti sutartį pateikimo buvo praėję nemažai laiko, duomenų paieška užtruko. Susidariusią situaciją su kliente aptarėme asmeniškai, sutvarkėme visus sutarties nutraukimo formalumus ir atsiprašėme už patirtus rūpesčius ir nepatogumus. Užtikriname, kad dėsime visas pastangas siekiant išvengti panašių nesusipratimų ateityje“, - teigia S. Abraškevičius.

Įvertink šį straipsnį
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Už ES pinigus į Latviją važiavę Klaipėdos kolegijos pedagogai nepamiršo užsukti ir pigaus alaus (169)

Kol nepatenkinti aukštojo mokslo padėtimi Lietuvoje vienų šalies aukštųjų mokyklų darbuotojai...

Ruoškitės: „apšilimas“ baigtas, mokesčių reforma vyks kitąmet (81)

„Tai buvo pirmieji metai. Vyriausybės ministrai atėjo nauji, jie nedalyvavo rinkimų kampanijoje...

Ar tai grasinimas? Dagys įsitikinęs, kad sulaukė užuominos (2)

Konservatorius Rimantas Dagys žada kreiptis į etikos sargus, prašydamas išsiaiškinti, ar Seimo...

Dirbančiųjų Lietuvoje sumažėjo sparčiausiai ES (18)

Dirbančių asmenų skaičiaus nuosmukis trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginti su antruoju...

P. Mažylio gimdymo namų gydytojus teis dėl sukčiavimo: iš gimdyvių reikalavo pinigų (3)

Baudžiamąją bylą dėl dviejų Prano Mažylio gimdymo namų gydytojų nusikalstamų veiksmų,...

Kaip lėbautojų traukos centras tapo prestižiškiausiu Vilniaus rajonu (11)

Kildami į kalną Jono Basanavičiaus gatve retai pagalvojame, kad dar XIX a viduryje ši vietovė...

Šiurpi avarija Charkove: pagaliau žodį tarė pati įtariamoji atnaujinta 14.56 (19)

Įtariamoji dėl spalio 18 dienos eismo įvykio Charkove Elena Zaiceva teisme, kur buvo sprendžiamas...

Juodas istorijos puslapis: vos per šešias savaites buvo žiauriai nužudyti 300 tūkst. žmonių (26)

Kinijos mieste Nandzinge prezidentas Xi Jinpingas trečiadienį vadovavo gedulingai ceremonijai,...

Skučo atsakas Lietuvą išdergusiam amerikiečiui: šalis nekalta, kad turėjai problemų šeimoje (23)

Panevėžio „Lietkabelio“ aukštaūgis Žygimantas Skučas netylėjo perskaitęs buvusio...

Šį vakarą pakelkite akis į dangų – žada nepamirštamą reginį (4)

Kasmet gruodžio mėnesį danguje galima stebėti vieną įspūdingiausių astrologinių reginių –...