„Delfi“ skaitytoja Raimonda (pavardė redakcijai žinoma, – Red.) gyvena Londone. Gėles ir dovaną mamai ji užsakė iš įmonės.

„Noriu pasidalinti savo patirtimi užsakant gėles iš internetinės parduotuvės „Interflora“. Gavę puokštę buvome šokiruoti ir, žinoma, pasijutome apgauti.

Pati gyvenu Londone. Savo mamos 65 metų jubiliejaus proga užsakiau puokštę gėlių ir Dovanų krepšelį. Kadangi šiuo metu pasaulyje tokia situacija, tai nuvykti pasveikint asmeniškai negalėjome – pasinaudojome internetiniu užsakymu. Pasirinkome „Interflora“, nes jos paslaugomis naudojomės ir čia, Londone. Čia nebuvo jokių nesusipratimų. Pamaniau, tai juk didelė kompanija, tad saugu.

Nuotrauka iš įmonės puslapio.

Pirmiausia, staigmena nepavyko, nes jie paskambino mamai, paklausė, ar ji namie, o tada pranešė, kad atveš gėles. Tad mama stovėjo prie lango ir laukė. Gan ilgai: laikas užsakymui buvo parinktas ryte, tarp 10-12 val., o gėlės atvyko tik 15 val. Bet ta dar niekis palyginus su tuo, kokia dovana pasiekė mamą.

Mama paskambino, padėkojo, bet supratau, kad kažkas ne taip, nes gerai pažįstu savo mamą. Paprašiau atsiųsti nuotrauką. O tada pakraupau. Iškart netrukus nusiunčiau įmonei elektroninį laišką su prierašu, kad nei gėlės, nei krepšelis neatitinka aprašymo. Su manimi susisiekė kitą dieną – tvirtino, kad gėlės atitinka aprašymą. Paprašiau atsakyti į man iškilusius klausimus, bet niekas man neatrašo jau porą savaičių.

Ką gavome iš tikrųjų.

Atitinka tik vienas žiedas – raudonos rožės. Visi kiti žadėti žiedai ir šakelės nė nepanaudoti. Visas akcentas mamos gautoje puokštėje – kadagio/eglės šakos. Mama joms alergiška! Tokia dovana jai pasirodė keistai. Dukra žino, kad mamai kelia alergiją tos šakos, ir renkasi jas kaip pagrindinį puokštės motyvą. Taip ir liko nesupratusi, gal tyčia taip padariau.

Dovanų krepšelis, už kurį sumokėjome 60 eurų, skelbime skambėjo taip:

Gurmanų krepšelis su lietuviškais skanumynais. Prabangus dovanų krepšelis, kurio sudėtyje yra medus, rūkytos mėsos gaminiai, sūriai, žalia arbata, sausainukai ir saldumynai. Krepšelio turinį formuoja floristas, todėl prekės gali įvairuoti. Papildomai rekomenduojame užsakyti gėlių.

Nuotrauka iš įmonės puslapio.

Gavome vieną šokoladą, vieną dešrą ir vieną dėžutę sausainių. O už vėlavusį pristatymą, beje, sumokėjome net 15 eurų. Visas užsakymas su gėlėmis, dovana ir siuntimu kainavo 114 eurų. Negalima visko šitaip palikti. O jie ne tik neatsako, bet savo internetiniame puslapyje net neturi skyrelio atsiliepimams“, – stebėjosi Raimonda.

Ką gavome iš tikrųjų.

„Delfi“ jau anksčiau ne sykį rašyta apie nepavykusius „Interfloros“ užsakymus. Internete taip pat randama nemažai neigiamų atsiliepimų. Tačiau įmonė net šią konkrečią situaciją komentuoti apskritai atsisakė.

„Interflora atsako į visus mūsų klientų skundus bei pretenzijas individualiai. Tretiesiems asmenims informacijos apie tai neteikiame“, – rašoma įmonės atsakyme „Delfi“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (391)