Į Norvegiją išskristi nepavyko

„Kiekvienais metais Lietuvoje emigracijos skaičius vis didėja. Natūralu, kad kai skrydžių paklausa tokia didelė, oro linijos stengiasi suteikti pačias geriausias kainos ir kokybės santykio alternatyvas. Tačiau viena Lietuvos rinkoje labiausiai dominuojančių oro linijų „Wizzair“ privertė nusivilti jos teikiamomis paslaugomis ir permąstyti šių srautinių skrydžių prasmę“, – piktinosi laiške DELFI skaitytoja Ieva.

Ji pasakojo esanti jauna studentė, kuri dėl studijų ir šeimos gyvenančios Norvegijoje, priversta bent kartą per mėnesį apsilankyti svetur: „Žinoma, tenka rinktis pačius pigiausius skrydžius, kadangi, išskyrus tėvų paramą, papildomo pajamų šaltinio neturiu. Už šiuos bilietus yra atsakingas ten gyvenantis mano vaikinas, kuris per savo „Wizzair“ paskyrą telefone juos nuperka ir man atsiunčia ekrano nuotraukos (screenshot) pavidalu.“

Ieva savo laiške pasakojo, kad praėjusią savaitę Stavangerio oro uoste prie įlaipinimo vartų sužinojo, kad tokia bilieto forma naudotis negalima ir jai nebuvo leista patekti į lėktuvą.

„Wizzair“ taisyklėse nurodyta, kad bilietas telefone galioja tik su originalia oro linijų programėle, tad pirmas akivaizdus klausimas būtų toks: kaip asmuo gali pirkti bilietą kitam asmeniui telefonu, jei ekrano nuotrauka negalima? Antra, kaip be galiojančio bilieto aš perėjau muitinę ir atsidūriau prie įlaipinimo vartų? Trečia, kaip pastaruosius metus aš keliavau naudodamasi vien tik tokia forma be jokių problemų (netgi akivaizdžiai atidarydama personalo akivaizdoje)? Į šiuos klausimus įvykio metu personalas atsakymus pateikti atsisakė. Taip pat atsisakė leisti tuojau pat atsisiųsti programėlę (iki pakilimo dar buvo likę 20 minučių), tačiau surado laiko primygtinai siūlyti atlikti mokamą registraciją, kuriai pakankamai pinigų su savimi neturėjau, surado laiko su mano telefonu nueiti iki lėktuvo personalo ir paklausti ar išimties tvarka mane įleistų“, – pasakoja mergina.

Lėktuvui pakilus, ji kreipėsi net į policiją: pareigūnai, merginos teigimu, patys stebėjosi dėl nesusipratimo ir iš darbuotojų sužinojo, kad griežtai draudžiama keleiviams naudotis ekrano nuotraukos formos bilietais.

„Tad kodėl apie tai nebuvo pranešta keleiviams, o tik įterpta taisyklių pataisa į tuos 40 puslapių, kurių, policijos pareigūno žodžiais tariant, niekas neskaito?“, – stebėjosi mergina.

Ieva pasakoja dėl nesusipratimo praradusi daugiau nei 400 eurų, kadangi iš kito miesto į oro uostą teko važiuoti taksi. Ji nenuėjo į kitą dieną vykusias paskaitas (studijuoju muzikos meną, kuris, kaip žinia, yra be proto brangus), kursus, praleido savo senelės jubiliejų ir galiausiai pasitikėjimą oro linijomis.

Ji parašė oro linijomis skundą, ir siekia gauti kompensaciją.

„Absurdiška situacija, absurdiška sistema ir absurdiški žmonės. Prisidengdami pigiomis kainomis, jie pamiršta apie aptarnavimo kokybę ir žmogišką požiūrį į keleivius. Viliodami nusidirbusius emigrantus savo žvilgančiomis spalvomis, jie priverčia juos pamiršti savo vertę ir savo teises. Taip neturėtų būti“, – piktinosi mergina.

Oro linijos: tokie bilietai nepriimami

DELFI kreipėsi į „Wizzair“ oro linijas, kurių komunikacijos vadybininkas Gabor Vasarhelyi patvirtino, kad bilieto nuotraukos telefone nuotrauka – netinkama. Jis paaiškino kokiais būdais keleiviai gali registruotis į skrydį nemokamai internetu ar mobiliuoju telefonu:

„Wizzair“ yra įsipareigojęs mažinti išlaidas ir siūlyti pigesnius skrydžius savo klientams – dėl to jis siūlo ir nemokamą registraciją į skrydį internete ar mobiliuoju telefonu.

1) Pasirinkus internetinį registraciją, keleiviai turi atsispausdinti savo įlaipinimo bilietą ir kartu su kelionės dokumentu ją parodyti prie vartų;

2) Pasirinkus registraciją telefonu, keleiviai gali rinkti iš kelių galimybių, kaip gauti įlaipinimo bilietą:

* apsilankyti Wizzair.com svetainėje, įrašyti jų skrydį patvirtinantį numerį ir atsispausdinti bilietą;

* išsaugoti bilietą „Passbook“ folderyje telefone – taip jie galės parodyti jį, net jei nebus prisijungę prie interneto;

* gauti įlaipinimo bilietą, naudojantis „Wizzair“ programėle, kai jų telefonas yra prijungtas prie interneto.

Mūsų keleivio atsakomybė yra užtikrinti, kad jie arba yra išsisaugoję įlaipinimo bilietą „Passbook“ folderyje, arba turi priėjimą prie interneto registracijos ir įlaipinimo metu.

Kai kuriuose oro uostuose, į kuriuos skraidina „Wizzair“, mobilūs įlaipinimo bilietai nepriimami. Tokiu atveju, registracijai naudojant telefone esančią programėlę, mobilūs įlaipinimo bilietas išduotas nebus. Šiais atvejais mes maloniai prašome savo keleivių apsilankyti wizzair.com, ir po rezervacijos atsispausdinti bilietą.

„Wizzair“ gali užtikrinti, kad unikalus kodas ant įlaipinimo bilieto funkcionuos tik atspausdintas ar išsaugotas, naudojant būdus, kurie yra paminėti aukščiau. Siekiant išvengti nesusipratimų ir užtikrinti greitą ir patogų įlaipinimą, bet kokios kitos formos įlaipinimo bilietai (pavyzdžiui, bilieto nuotrauka mobiliame įtaise) yra nepriimami. Daugiau informacijos apie registracijai skrydį internetu ar mobiliuoju telefonu galite rasti: https://wizzair.com/en-GB/useful_information/web_check-in.“

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (262)