Varšuvos „Bemowo“ lėktuvų pakilimo take sekmadienį surengtas pirmasis Lenkijos „drag“ čempionato etapas. Kartu čia vyko ir šoninio slydimo varžybos, motociklais triukus atliekančių „stunt rider`ių“ pasirodymas, tad apie 10000 į renginį atvykusių žiūrovų laiko nuobodžiauti neturėjo.  Bene labiausiai visi laukė „dragsterio“, turinčio 6000 arklio galių, parodomojo važiavimo.

Į keletą skirtingų automobilių klasių pagal  varančiąją ašį, variklio galingumą, ir modifikacijas suskirstyti „drag“ varžybų dalyviai turėjo kuo greičiau įveikti ketvirčio mylios distanciją. Lenkijos čempionatas atviras ir sportininkams iš kitų šalių, tad ankstų sekmadienio rytą prie pakilimo tako vartų išsirikiavo ir lietuvių karavanas.  

Varžyboms „FWD Turbo Pro“ klasėje užsiregistravo krekenavietis Andrius Antanaitis, vairavęs specialiai „drago“ lenktynėms paruoštą dyzelinį „Fiat Uno“. Po šio automobilio variklio gaubtu paslėptas 2,5 litro dyzelinis „Alfa romeo“ variklis. Automobilyje įdiegta ir azoto oksido sistema.  Lenktynininkas atstovauja dviems klubams- „Fiat“ ir „Alfa Romeo“.

Lietuvos garbę Lenkijos čempionate gynė ir du „Opel“ klubo nariai. Panevėžietis Egidijus Sadauskas klasėje „FWD Pro“ startavo su „Opel Corsa“ automobiliu. Šiaulietis Tomas Poliakas į Varšuvą atsigabeno „drag“ pasaulyje gerai žinomą „Opel Kadett“. Jis kartu su Andriumi Antanaičiu lenktyniavo „FWD Turbo Pro“ klasėje.

Po penkių kvalifikacinių važiavimų „FWD Turbo Pro“ klasėje, kur varžėsi 22 dalyviai, į finalą pateko keturi greičiausi vairuotojai. Tarp jų- Andrius Antanaitis su dyzeliniu „Fiat Uno“ ir Tomas Poliakas su „Opel Kadett“. Teisę važiuoti finale, „FWD Pro“ klasėje,  iškovojo ir Egidijus Sadauskas su „Opel Corsa“.

Įrodę lenkams, kad ir lietuviai geba važiuoti greitai bei ruošti konkurencingus automobilius, tautiečiai stojo į kovą dėl vietos ant prizininkų pakylos. Pilnais pajėgumais dirbę varikliai ir vairuotojų susikaupimas davė vaisių. „FWD Pro“ klasėje Egidijus Sadauskas su „Opel Corsa“ iškovojo antrą vietą. „FWD Turbo Pro“ klasėje lietuviai užėmė net dvi iš trijų prizinių vietų. „Fiat Uno“ pilotavęs Andrius Antanaitis išplėšė galutinę trečią poziciją, o Tomas Poliakas su „Opel Kadett“ nuskynė antrosios vietos laurus.

Beje, Tomas Poliakas varžėsi ir „King of Poland“ įskaitoje, kurioje teisę dalyvauti turi visų klasių prizininkai. Čia šiaulietis iškovojo dar vieną taurę, šį kartą trečiosios vietos. Taigi, į varžybas atvykę trys lietuviai sugebėjo prasibrauti tarp greičiausių „drag“ lenktynininkų ir įveikę ne vieną dešimtį lenkų namo parsivežė keturias taures.