Gal 50 žmonių stovėjo stotyje ir ieškojo transporto, kad nuvyktų į už 100 km esantį oro uostą. Aš bandžiau „Uber“ programėlėje sužinoti kelionės kainą, įvedžiau, kur planuoju važiuoti, kurioje vietoje buvau, bet man kainos taip ir neparodė, todėl iškviečiau vairuotoją. Staiga gatvėje pamačiau taksi ir pirmąkart naudodamasis „Uber“, pamiršau atšaukti užsakymą.

Įsėdome į taksi, ten jau nebeurėjau mobiliojo interneto ir kau jau nuvažiavome pusę kelio, sulaukiau skambučio: „Hello, I'm „Uber“ driver, I'm here for you“ (liet. Sveiki, aš „Uber“ vairuotojas, atvykau jūsų pasiimti“). Atsakiau: „Thank you, nebereikia, good bye“. Vairuotojas pasakė: „OK“. (Skambučio įrašą turiu, ne geriausios kokybės, bet yra).

Tačiau atvykęs į oro uostą, gavau pranešimą, kad mane sveikina su pirmąja „Uber“ kelione ir kad aš už ją susimokėjau 360 eurų su centais! Bandžiau skambinti, rašyti, viskas veltui, jokio atsako.

Vargais negalais (rimtai, rasti „Uber“ biurą yra praktiškai neįmanoma, man pavyko tik atsitiktinumo dėka), parašiau skundą, paaiškinau, kad aš nevažiavau. Geranoriškai priėmė mano skundą, žodžiu, pasakė, kad man tikrai grąžins pinigus, pažadėjo informuoti. Praėjo savaitė, gavau žinutę į „Uber“ programėlę (labai rimta), kad atsiprašo, bet grąžinti negali, kadangi vairuotojas tikino, kad vežė ir viskas. (Galbūt iš ten stoviniavusių 50 žmonių kažką ir vežė, bet tikrai ne mane).

Aš, žinoma, atrašiau, kad turiu įrodymų, jog atšaukiau užsakymą, turiu liudininką ir kad tikrai nevažiavau. Jiems tai nerūpėjo – įrodymai ne įrodymai, šį kartą grąžinti negali.

Kreipiausi į banką, nusiunčiau susirašinėjimus ir pokalbio įrašą, kol kas laukiu.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI susiekė su „Uber“ Komunikacijos skyriaus atstovais Baltijos šalims ir prašė pakomentuoti šią situaciją. Buvo atrašyta, kad aplinkybės aiškinamos, vėliau nukentėjęs klientas informuotas apie grąžintus pinigus. „Uber“ atstovai DELFI nurodė, kad gerbdami kliento ir vairuotojo privatumą, daugiau įvykusio nesusipratimo negali komentuoti.

Norite pasidalyti savo istorijomis, kurias patyrėte važiuodami su taksi, „Uber“ vairuotoju ar visuomeniniu transportu? Laukiame jų el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Kelionė“.