aA
„Tik nereikia pasakoti, kad nedaug mokant už bilietus, nereikia tikėtis komforto“, – piktinosi DELFI skaitytoja, pasiskundusi jai itin įsiminusia kelione autobusu iš Rygos į Šiaulius.
© DELFI (D.Sinkevičiaus nuotr.)

Noriu išreikšti pasipiktinimą kompanijos „Olego transportas“ („Ollex) autobusu ir teikiamomis paslaugomis. Sekmadienį, birželio 26 dieną, važiavome iš Rygos oro uosto į Šiaulius (reisas „25574“). Lauke – 30 laipsnių, autobuse neveikė nei kondicionierius, nei atsidarė liukai.

Galų gale šiaip ne taip atidarytą liuką teko paremti vandens buteliu, kad jis liktų praviras. Tiek vairuotojas tiek keleiviai beveik alpo nuo karščio. Važiavome su mažamečiu vaiku, kuriam 34 laipsnių karštyje autobuse be jokio vėjelio buvo labai bloga. Jau nekalbu apie autobuso interjerą – viskas nudriskę, purvina.

Manau, tokios techninės būklės autobusas turėtų seniai būti nurašytas į sąvartyną, o ne vykdyti keleivių aptarnavimą. Beje, tai ne pirmas kartas, kai „Olex“ autobusu važiavom ir pastarąjį kartą rūko dūmai iš variklio ir jis pakeliui gedo. Paklaustas vairuotojas sakė, kad su tokiu gendančiu jau visą savaitę važinėja.

Norime palinkėti vairuotojui susirasti darbą, kur darbuotojai vykdo darbų saugos reikalavimus, kai darbo vietos temperatūra negali viršyti 28 laipsnių šilumos. Jau nekalbu apie klientų įkalinimą iki 34 laipsnių įkaitusiame autobuse, kai pradėjus važiuoti paaiškėja, kad teks kelias valandas praleisti pirtyje. Tik nereikia pasakoti, kad nedaug mokant už bilietus, nereikia tikėtis komforto. Niekas jo ir nesitiki, bet lupti pinigus už tokią paslaugą yra daugiau nei įžūlumas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipėsi į UAB „Olego transportas“ („Ollex“), kurio Klaipėdos veiklavietės vadovas Auktumas Vitkūnas atsiprašė keleivių ir nurodė, kad į nemalonią situaciją jie pateko, kai vairuotojui nepavyko tinkamai įjungti kondicionieriaus, nepritaikyto veikti didžiuliame karštyje.

„Visų pirma noriu atsiprašyti keleivių dėl šios nemalonios situacijos. Tikrai nėra malonu važiuoti tokiame karštyje. Mūsų transportas kas 6 mėnesiai privalo praeiti techninę apžiūrą „Tuvlitoje“, tai visada ir padarome“, – sakė A. Vitkūnas.

Jis paaiškino, kad konkrečiu atveju, kai karštį teko kęsti DELFI laišką parašiusiai keleivei, taip nutiko dėl to, kad vairuotojas netinkamai panaudojo kondicionierių.

„Autobuse kondicionierius veikė, tačiau esant tokiam, nebūdingam mūsų klimatui karščiui, jis paprasčiausiai nebesugebėjo atšaldyti autobuso iki normalios temperatūros. Plius, vairuotojas, nustatė per didelį šaltį, dėl ko užšalo šaldymo elementas, todėl sistema nustojo funkcionuoti“, – rašė A. Vitkūnas.

Pasak jo, šią bėdą išspręsti kelionės metu galima tik laukiant porą valandų, kol kondicionieriuje esantis elementas vėl pradės praleisti orą.

„Tiek laiko mes neturėjome. Kitas transportas galėjo atvažiuoti tik po trijų valandų. Keliaujantys asmenys tikrai nebūtų tiek laukę. Liukus pradėjo atidarinėti patys keleiviai avariniu rėžimu, todėl jie neužsifiksavo. Dar kartą atsiprašau keleivių dėl šios nemalonios situacijos“, – situaciją pakomentavo A. Vitkūnas.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pristatytų picų vaizdas klientą išmušė iš vėžių: tai siaubinga papildyta (47)

Į DELFI kreipėsi nepatenkintas „ Wolt “ klientas, kuris užsisakė picą iš „Jurgis ir...

Pakabino prašymą net trimis kalbomis, todėl nesitikėjo kaimynų akibrokšto (14)

DELFI redakciją dažnai pasiekia nepatenkintų gyventojų laiškai dėl laiku neišvežamų...

Plungės kultūros centre – įspūdingas orkestro iš Kinijos koncertas (2)

Sausio 29 d. 18 val. pirmą kartą Lietuvoje ir Plungėje svečiuosis Kinijos Gansu provincijos...

Nusivylė sistema, kuri gyvybiškai reikalinga šimtams tūkstančių jaunų šeimų (19)

Vilniečių šeima labai nusiminė, kai sužinojo, kad jų dukra negavo vietos darželyje. O taip...

Įlipo į autobusą su 50 eurų ir negavo bilieto: ką tokiu atveju darytų kontrolė? (119)

Vilnietė viešajame transporte norėjo įsigyti bilietą, tačiau neturėjo smulkių pinigų. Ką...

Top naujienos

Malinauskas prisipažįsta: premjero komanda rūpinosi Skvernelio prezidentinės kampanijos pradžia (577)

Apie dalyvavimą Prezidento rinkimuose dabartinis šalies premjeras Saulius Skvernelis paskelbė...

Specialistai apie Žiežmarių gimnazijos skandalą: tu sėdi įtampoje ir nežinai, kada tave užgrius ši lavina (675)

Savaitgalį socialiniuose tinkluose pasklido įrašas, kuriame girdėti, kaip Žiežmarių gimnazijos...

Didžiulį pranašumą išbarstęs „Rytas“ paskutinę sekundę pralaimėjo Berlyne (514)

Europos taurės „Top-16“ rungtynėse antradienį Vilniaus „Ryto“ (1-3) krepšininkai išvykoje...

Orai: spiginanti saulė šalčio nesumažins (4)

Trečiadienį virš Lietuvos savo pozicijas stiprins anticiklonas, kuris vaikys debesis ir leis...

Javtokas – apie tris prasčiausius baudų metimus karjeroje, pirmą prašymą po avarijos ir ryklio tatuiruotę (55)

Eurolygos tinklalaidėje „The Crossover“ Joe Arlauckas pakalbino Kauno „Žalgirio“ sporto...

Audringos reakcijos po „Pravieniškių mafijos” filmo: emocijos pritrenkiančios (31)

Visą Lietuvą sudrebinusios ir kalėjimų sistemos tamsiąją pusę atskleidusios knygos „...

Eva Tombak. Aš turiu alergiją dvasingumui (231)

Jeigu kažkas sako – „esu dvasingas“, jau žinau, kad mums ne pakeliui. Neprisimenu, kas...

Neteisėtais būdais pralobusiems valdžia ruošia naujus spąstus (52)

Neteisėtais būdais pralobusiems valdininkams ir verslininkams valdžia ruošia naujus spąstus....

Klaipėdietės pergalė: pardavėjas privalės atlyginti už ką tik įsigytą ir pakeliui sugedusią transporto priemonę (497)

Sėkminga byla suformavo precedentą: dabar automobilių pardavėjams reikia būti atidesniems.

Unikauskas įvardijo tikslų laiką, kada reikėtų eiti miegoti: tik taip kokybiškai pailsėsite (38)

Raumuo, kuris dieną gavo fizinio krūvio, paauga tik naktį, kai užmiegate giliu miegu ir pasiekiate...