Apie nemandagų padavėjos elgesį Klaipėdoje esančioje „Charlie pizza“ picerijoje DELFI sužinojo net iš keleto skaitytojų – jie į portalą kreipėsi atsiuntę socialiniame tinkle plintantį vaizdo įrašą. Jame užfiksuota, kaip mobiliuoju telefonu nufilmuota padavėja nemandagiai kalba su klientais, pasiųsdama juos „ant trijų raidžių“. Iš trumpo vaizdo įrašo pasakyti istorijos priešistorę sunku, tad DELFI susisiekė su vaizdo įrašo autoriumi Arnu.

Jis pasakojo su draugų į kavinę nuėjęs antradienio rytą ir palaukė iki 10 val., kada į ją jau buvo galima įeiti. Pasak Arno, nors picerija jau buvo atidaryta, jiems buvo pasakyta palaukti, paklausta, „kur jūs čia braunatės“, vaikinus įžeidė ir tai, kad buvo paklausta, kodėl jie ne mokykloje.

Arno teigimu, draugams atsisėdus picerijoje, niekas jų neaptarnavo, nors į kitus kavinės klientus dėmesys buvo kreipiamas. „Tada paskambinome administracijai, tai pranešiau, sužinojome padavėjos vardą, o nuėjus paklausti pavardės tos padavėjos, ji mus iškoliojo visokiais keiksmažodžiais.“

Vaikinas sako, kad jo draugas net buvo stumtelėtas, o norėjus padaryti įrašą atsiliepimų knygoje, jie išgirdo – „ką jūs čia rašysit, net rašyt nemokat.“ Arnas vaizdo įrašą nusiuntė ir picerijos administracijai.

Susisiekus su picerijai vadovaujančia Orinta Buzinskiene, ji nurodė, kad situacija jau išspręsta – nemaloniai kalbėjusi padavėja atleista, o vaikinai picerijoje galės pasivaišinti. „Tokių situacijų turime nedaug ir visada stengiamės klientui kompensuoti jo blogas emocijas“, – sakė ji.

Vis dėlto, picerijos vadovei situaciją nupasakojusi padavėja apibūdina ją kiek kitaip nei vaizdo įrašą nufilmavę vaikinai. „Aš remiuosi tik jos žodžiais, kadangi ji tuo metu berods buvo viena. Pasak jos žodžių, vaikinai atėjo pusę 10 val. ir nebuvo įleisti, kadangi dirbame nuo 10 val. ir kasų negalime atidaryti anksčiau. Pasak jos, ji pasiūlė jiems keliauti į mokyklą, o jie pasiuntė ją „ant trijų raidžių“, – pasakojo O. Buzinskiene. – Šiandien jai paskutinė darbo diena ir (...), be abejo, mes reikalaujame iš savo aptarnaujančio personalo, kad klientai bet kokio amžiaus būtų ir kaip besielgtų, visada būtų aptarnaujami mandagiai.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (501)