aA
Rašau Jums neapsikentęs atsainaus požiūrio ir neveiksmingumo iš mūsų išreklamuoto ir visų „mėgiamo“ „Viasat“ televizijos paslaugų tiekejo pusės.
Televizorius, žiūri televizorių, distancinis, nuotolinio valdymo pultelis
© Shutterstock nuotr.

Ar gali taip būti, kad viena iš stambiausių ir daugiausiai besireklamuojančių televizijos tiekėjų nesugeba užtikrinti paslaugų tiekimo ir vaiko savo klientus kaip šunis... Pasirodo gali. „Viasat“ sugalvojo pagerinti teikiamų paslaugų kokybę visiškai tam nepasiruošusi, dėl ko daugelį vartotojų jau ketvirtą savaitę paliko be televizijos transliacijos. Maža to, savo klientus vaiko kaip šunis, priversdama jiems skambinti kiekvieną mielą dieną kartodami tą pačią dainelę giesmelę – paskambinkite rytoj. Ir tai tęsiasi bene mėnesį. Nejuokauju. Maža to, kad prisiskambinti į telefono pagalbos liniją ar pokalbį internetu, tenka laukti mažiausia pusvalandį, vien tam, kad išgirstum tą pačią giesmelę.

Ir paskutinė „vyšnia ant torto“ – paklausus apie sutarties nutraukimą dėl „Viasat“ kaltės, siūlo sutarties nutraukimą paties prašymu su pinigų grąžinimu už neva suteiktas nuolaidas sutarties laikotarpiui ir prieš laiką nutrauktą sutartį. Ar tikrai tai normalu? Mielieji, čia ne force major, kad galėtumėte aiškinti, kad tai ne „Viasat“ kaltė, tai akivaizdus vartotojo padėties pabloginimas, ką skelbiate savo sutarties mažųjų raidžių punktuose. Ir idomiausia, kad pasiūlius nutraukti sutartį dėl „Viasat“ kaltės, savaitę laiko tebelaukiam vadybininko skambučio. Gal ir Jums taip pasisekė kaip mums?

Tai vadinama verslu XXI amžiuje.

P. S. O jeigu trumpai tai, „Viasat“ atsiuntė naują imtuvą, nes esą mano senas geras jau nebepriims signalo. Signalas iš tiesų dingo po kažkiek dienų. O su naujuoju viskas ir prasidėjo. Rodo vieną vienintelį LRT kanalą, o visi kiti dėl techninių kliūčių kažkur dingę.

Komentuoja TVPlay Home ir TVPlay Premium Lietuva komunikacijos vadovas Žilvaras Zinkevičius

Per pastaruosius 10 mėnesių įgyvendinome daugybę pokyčių, kurie visų pirma buvo orientuoti į paslaugų kokybės stiprinimą ir vartotojų patirties gerinimą. Atnaujinome naudojamą techninę įrangą, daug investavome į turinio kokybę, pradėdami aukštos raiškos (HD) formatu transliuoti žiūrovų pamėgtus kanalus, artimiausiu metu pranešime ir dar daugiau svarbių naujienų.

Visa tai darome tam, kad galėtume savo klientams pasiūlyti naujos kartos televizijos paslaugas, kurios suteiks galimybę mėgstamą televizijos turinį žiūrėti dar patogiau: pasirinkti tinkamą laiką, stebėti vaizdo transliacijas bei įrašus išmaniuosiuose įrenginiuose, rinktis iš dar platesnio vaizdo turinio.

Visus savo klientus intensyviai bei įvairiomis komunikacijos priemonėmis informavome, kad atnaujinsime jų įrangą – SD imtuvus pakeisime naujais HD imtuvais, o turimas kanalų atkodavimo korteles – naujos kartos kortelėmis. Nuo š. m. rugsėjo 11 d. klientai, turintys SD imtuvus arba neaktyvavę gautų naujų kanalų atkodavimo kortelių nebegali naudotis mūsų paslaugomis, nes televizijos programas rodome tik MPEG-4 formatu ir vykdome perjungimą prie naujo TV signalo siųstuvo. Dėl šios priežasties TV imtuvuose daliai klientų reikėjo pakeisti keletą nustatymų. Šiuos pakeitimus atlikti labai svarbu, antraip imtuvų nepasieks TV signalas ir nebus galimybės žiūrėti televizijos programų. „TVPlay Home“ (anksčiau VIASAT) komanda intensyviai dirba, kad perjungimo prie naujo siųstuvo procesas būtų kuo sklandesnis.

Sutarties nutraukimui tikrai nedarome dirbtinių kliūčių. Su kiekvienu klientu bendraujame asmeniškai ir aptariame jam priimtinus variantus. Jūsų paminėtu atveju taip pat susisieksime su klientu ir pasiūlysime tinkamiausią sprendimą, įskaitant ir atlygį už laikotarpį, kai negalėjo naudotis mūsų paslaugomis.

Jei klientams reikia pagalbos atliekant nurodytus pakeitimus arba kyla kitų klausimų kviečiame bendrauti ne tik įprastu klientų aptarnavimo telefonu, bet ir per pokalbių programėlę „LiveChat“ mūsų interneto svetainėje bei klientų savitarnos paskyroje. Su pokalbių programėle daugelį kylančių klausimų galima išspręsti kur kas greičiau ir patogiau. Galiu pateikti ir skaičius: š.m. birželio- rugsėjo mėn. kasdien pokalbių programėlės pagalba padėdavome ~500 savo klientų. Jei nepavyksta prisiskambinti klientų aptarnavimo linija, galima įrašyti savo užklausą pokalbių programėlėje ir į ją atsakysime, kai tik atsilaisvins konsultantas. Į klientų užklausas kasdien nuo 8 iki 22 val., įskaitant savaitgalius, atsakinėja mūsų konsultantai.

|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(8 žmonės įvertino)
2.3750

Moteris iš darbdavių sulaukė tik komentarų apie amžių: 50-mečius laiko atsilikėliais (142)

Rašau, nes labai skauda. Skaitau dar vieną ir dar vieną straipsnį, parašytą jaunų, protingų,...

Prašmatnus gyvenimas Panevėžyje – pamačius keptos duonos kainą atėmė žadą (140)

Dėžutėse parduodama kepta duona – mėgiamas užkandis. Panevėžiečiai, tiesa, stebisi...

Ko mus išmokė karantinas: finansų ekspertė pasakė paprastą formulę, kaip reiktų skaičiuoti pinigus (13)

Kas keisis atėjus pirmajam vasaros mėnesiui? Dabar jau aišku, kaip planuoti savaitės meniu,...

Norintiems kurti savo verslą, pasakė 4 žingsnių planą: tada įmanomi ir turtai, ir prabanga (22)

Verslumas – kone mistiškai skambantis žodis, daugeliui gan abstrakti sąvoka. Tačiau dauguma...

Pasakė ypatingą techniką, dėl kurios pasikeis jūsų diena – darbus atliksite laiku (3)

Darbo pridavimo terminas – poryt, reiktų nedelsiant kibti į veiklą, bet vietoje to įsijungi...

Top naujienos

Skvernelis: naujas teisinis režimas Lietuvoje preliminariai įsigalios nuo birželio 17 dienos (48)

Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis trečiadienį feisbuke pranešė, kad nuo birželio 17...

Jauna vilniečių šeima koronavirusą parsinešė iš miesto: netyrė kone mėnesį, o po to paaiškėjo – serga abu (313)

Jauna vilniečių šeima „Delfi“ papasakojo apie savo asmeninį susidūrimą su koronavirusu –...

Milžiniškas išlaidas keičia santaupos: prognozuojama, kad lietuviai šiemet sutaupys 32 mln. eurų (134)

Ekonominės situacijos pokyčiai pakoregavo lietuvių išlaidas ir taupymo įpročius, pastebi...

Aistros dėl verslo elitą skandinančio skandalo: nuo šnipšto iki šlykščiausių istorijų (34)

Teisėsaugos veiksmai antradienį sudrebino verslo elito atstovus – pranešta, kad sulaikyti buvo...

Korupcijos byloje sulaikytas Mantas Zalatorius paleistas į laisvę, Sutkus – areštinėje prokuratūra kreipėsi į teismą dėl Sutkaus suėmimo (100)

Korupcijos byloje antradienį sulaikytam Lietuvos bankų asociacijos prezidentui Mantui Zalatoriui...

STT lankėsi ir Seime: pareigūnams pateikti dokumentai (84)

Specialiųjų tyrimų tarnybos ( STT ) pareigūnai antradienį apsilankė ir Seime, jiems pateikti...

Linas Kojala. JAV liepsnoja, bet nesudegs (34)

Pirmasis 2020-ųjų pusmetis Jungtinėms Valstijoms nesiklosto sėkmingai.

LVK viceprezidentas: sulaikymas buvo neproporcinga prievartos priemonė (1)

Lietuvos verslo konfederacijos ( LVK ) viceprezidentas Andrius Romanovskis reaguodamas į tai, kad...

Po kalbų apie skyrybas su Viktorija Siegel – mįslinga Bunkumi prisistačiusio asmens žinutė: ji kuria santykius su mano draugu (31)

Trečiadienį pasirodžius žinioms apie Viktorijos Siegel ir Danieliaus Bunkaus skyrybas,...

Kelionių organizatoriai paskelbė, nuo kada planuoja atnaujinti skrydžius (2)

Daugėjant karantino švelninimo priemonių ir Europos šalims pamažu atveriant sienas turistams,...

|Maža didelių žinių kaina