aA
Rašau Jums neapsikentęs atsainaus požiūrio ir neveiksmingumo iš mūsų išreklamuoto ir visų „mėgiamo“ „Viasat“ televizijos paslaugų tiekejo pusės.
© Shutterstock nuotr.

Ar gali taip būti, kad viena iš stambiausių ir daugiausiai besireklamuojančių televizijos tiekėjų nesugeba užtikrinti paslaugų tiekimo ir vaiko savo klientus kaip šunis... Pasirodo gali. „Viasat“ sugalvojo pagerinti teikiamų paslaugų kokybę visiškai tam nepasiruošusi, dėl ko daugelį vartotojų jau ketvirtą savaitę paliko be televizijos transliacijos. Maža to, savo klientus vaiko kaip šunis, priversdama jiems skambinti kiekvieną mielą dieną kartodami tą pačią dainelę giesmelę – paskambinkite rytoj. Ir tai tęsiasi bene mėnesį. Nejuokauju. Maža to, kad prisiskambinti į telefono pagalbos liniją ar pokalbį internetu, tenka laukti mažiausia pusvalandį, vien tam, kad išgirstum tą pačią giesmelę.

Ir paskutinė „vyšnia ant torto“ – paklausus apie sutarties nutraukimą dėl „Viasat“ kaltės, siūlo sutarties nutraukimą paties prašymu su pinigų grąžinimu už neva suteiktas nuolaidas sutarties laikotarpiui ir prieš laiką nutrauktą sutartį. Ar tikrai tai normalu? Mielieji, čia ne force major, kad galėtumėte aiškinti, kad tai ne „Viasat“ kaltė, tai akivaizdus vartotojo padėties pabloginimas, ką skelbiate savo sutarties mažųjų raidžių punktuose. Ir idomiausia, kad pasiūlius nutraukti sutartį dėl „Viasat“ kaltės, savaitę laiko tebelaukiam vadybininko skambučio. Gal ir Jums taip pasisekė kaip mums?

Tai vadinama verslu XXI amžiuje.

P. S. O jeigu trumpai tai, „Viasat“ atsiuntė naują imtuvą, nes esą mano senas geras jau nebepriims signalo. Signalas iš tiesų dingo po kažkiek dienų. O su naujuoju viskas ir prasidėjo. Rodo vieną vienintelį LRT kanalą, o visi kiti dėl techninių kliūčių kažkur dingę.

Komentuoja TVPlay Home ir TVPlay Premium Lietuva komunikacijos vadovas Žilvaras Zinkevičius

Per pastaruosius 10 mėnesių įgyvendinome daugybę pokyčių, kurie visų pirma buvo orientuoti į paslaugų kokybės stiprinimą ir vartotojų patirties gerinimą. Atnaujinome naudojamą techninę įrangą, daug investavome į turinio kokybę, pradėdami aukštos raiškos (HD) formatu transliuoti žiūrovų pamėgtus kanalus, artimiausiu metu pranešime ir dar daugiau svarbių naujienų.

Visa tai darome tam, kad galėtume savo klientams pasiūlyti naujos kartos televizijos paslaugas, kurios suteiks galimybę mėgstamą televizijos turinį žiūrėti dar patogiau: pasirinkti tinkamą laiką, stebėti vaizdo transliacijas bei įrašus išmaniuosiuose įrenginiuose, rinktis iš dar platesnio vaizdo turinio.

Visus savo klientus intensyviai bei įvairiomis komunikacijos priemonėmis informavome, kad atnaujinsime jų įrangą – SD imtuvus pakeisime naujais HD imtuvais, o turimas kanalų atkodavimo korteles – naujos kartos kortelėmis. Nuo š. m. rugsėjo 11 d. klientai, turintys SD imtuvus arba neaktyvavę gautų naujų kanalų atkodavimo kortelių nebegali naudotis mūsų paslaugomis, nes televizijos programas rodome tik MPEG-4 formatu ir vykdome perjungimą prie naujo TV signalo siųstuvo. Dėl šios priežasties TV imtuvuose daliai klientų reikėjo pakeisti keletą nustatymų. Šiuos pakeitimus atlikti labai svarbu, antraip imtuvų nepasieks TV signalas ir nebus galimybės žiūrėti televizijos programų. „TVPlay Home“ (anksčiau VIASAT) komanda intensyviai dirba, kad perjungimo prie naujo siųstuvo procesas būtų kuo sklandesnis.

Sutarties nutraukimui tikrai nedarome dirbtinių kliūčių. Su kiekvienu klientu bendraujame asmeniškai ir aptariame jam priimtinus variantus. Jūsų paminėtu atveju taip pat susisieksime su klientu ir pasiūlysime tinkamiausią sprendimą, įskaitant ir atlygį už laikotarpį, kai negalėjo naudotis mūsų paslaugomis.

Jei klientams reikia pagalbos atliekant nurodytus pakeitimus arba kyla kitų klausimų kviečiame bendrauti ne tik įprastu klientų aptarnavimo telefonu, bet ir per pokalbių programėlę „LiveChat“ mūsų interneto svetainėje bei klientų savitarnos paskyroje. Su pokalbių programėle daugelį kylančių klausimų galima išspręsti kur kas greičiau ir patogiau. Galiu pateikti ir skaičius: š.m. birželio- rugsėjo mėn. kasdien pokalbių programėlės pagalba padėdavome ~500 savo klientų. Jei nepavyksta prisiskambinti klientų aptarnavimo linija, galima įrašyti savo užklausą pokalbių programėlėje ir į ją atsakysime, kai tik atsilaisvins konsultantas. Į klientų užklausas kasdien nuo 8 iki 22 val., įskaitant savaitgalius, atsakinėja mūsų konsultantai.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

653 eurus uždirbantis jaunas vyras atskleidė, kaip jam pavyksta išgyventi (413)

653 eurai – tiek uždirbu per mėnesį ir to net nesiruošiu slėpti. Lietuvoje tai vadinama...

Katę priglaudė spontaniškai, bet bijojo vyro reakcijos (8)

2014 metais, spėju, kad pavasarį, Obelių miestelyje, Rokiškio rajone, šį pasaulį išvydo...

Nieko nenorėjau daugiau matyti ir girdėti – man reikėjo šuns (10)

Prieš 4 metus išgyvenau savo mylimo šuns , su kuriuo, galima sakyti, užaugau, netektį. Pusę...

Pilietiškumo pamoka „Atmintis gyva, nes liudija...“ Vilniaus Senvagės gimnazijoje (2)

1991 m. sausis... dienos, tapusios istorija, parodžiusios, kokia gali būti vieninga tauta ir kurios...

Utenoje iškilo paminklas feisbukui (11)

Naujuosius metus Utenos meno mokykla pradėjo išradingai, senojo pašto pastatų ansamblyje, kur...

Top naujienos

Kas plauna smegenis Lietuvai: apklausos rodo, už ką verta padėkoti Putinui ir kur prašovė Kremlius (340)

Lietuviai, kam jums ta kariuomenė? Nereikia jums ES ir NATO – vien išlaidos, nelaimės, pamintos...

Pasikeitus mokesčiams, keičiasi ir pensija: dirbantys savarankiškai turėtų pasiskaičiuoti (27)

2019 metais įsigalioję mokestiniai ir pensijų kaupimo pakeitimai palietė visus dirbančiuosius,...

Istorinis balsavimas: „Brexit“ susitarimas atmestas, balsuos dėl nepasitikėjimo May (719)

Antradienio vakarą, 19 valandą vietos (21 val. Lietuvos) laiku, po ilgų derybų ir premjerės...

Nesėkmingą greičio ruožą įveikęs Vanagas: valandos per dvi dienas neatsiloši (59)

Benediktui Vanagui ir Sebastianui Rozwadowskiui, „ General Financing team Pitlane “ ekipažas,...

4 mėnesių kūdikis vis dar komoje: iš mediko – niūri prognozė (22)

Po dar vieno sukrėsto vaiko sindromo atvejo, kai kūdikis atsidūrė komoje, prof. dr. Rimantas...

Šaltojo karo metu netrūko kuriozų: juoką sukėlė pasikėsinimas į JAV šnipų lėktuvą (11)

Šaltasis karas tarptautinėje arenoje buvo neramūs laikai. Abi kariaujančios pusės darė viską,...

Gintarė Karaliūnaitė pirmą kartą prabilo apie santykius su Rolandu Janavičiumi: tai buvo pirma ir vienintelė abipusė meilė (52)

Dažnai sakoma, kad itin populiariems pramogų pasaulio atstovams, retai sekasi asmeniniame gyvenime....

Aštunta diena Dakare sėkminga ne visiems lietuviams – dėl geriausio rezultato laukia kova papildyta 02.54 val. (327)

Aštuntoji Dakaro ralio diena buvo permaininga kaip niekada. Organizatoriai žadėjo nelengvą dieną,...

Vilnietė patikrino, ką galima rasti Lenkijos išparduotuvių miestelyje: užėjus į pirmą parduotuvę mane ištiko euforija (195)

Iš Italijos slidinėjimo kurorto į Lietuvą garmėjusi Agnė negalėjo praleisti progos aplankyti...

Puraus ir minkšto varškės apkepo receptas (2)

Varškės apkepas skanus bet kuriuo dienos metu – pusryčiams, pietums ar vakarienei. Ryte...