aA
Rašau Jums neapsikentęs atsainaus požiūrio ir neveiksmingumo iš mūsų išreklamuoto ir visų „mėgiamo“ „Viasat“ televizijos paslaugų tiekejo pusės.
© Shutterstock nuotr.

Ar gali taip būti, kad viena iš stambiausių ir daugiausiai besireklamuojančių televizijos tiekėjų nesugeba užtikrinti paslaugų tiekimo ir vaiko savo klientus kaip šunis... Pasirodo gali. „Viasat“ sugalvojo pagerinti teikiamų paslaugų kokybę visiškai tam nepasiruošusi, dėl ko daugelį vartotojų jau ketvirtą savaitę paliko be televizijos transliacijos. Maža to, savo klientus vaiko kaip šunis, priversdama jiems skambinti kiekvieną mielą dieną kartodami tą pačią dainelę giesmelę – paskambinkite rytoj. Ir tai tęsiasi bene mėnesį. Nejuokauju. Maža to, kad prisiskambinti į telefono pagalbos liniją ar pokalbį internetu, tenka laukti mažiausia pusvalandį, vien tam, kad išgirstum tą pačią giesmelę.

Ir paskutinė „vyšnia ant torto“ – paklausus apie sutarties nutraukimą dėl „Viasat“ kaltės, siūlo sutarties nutraukimą paties prašymu su pinigų grąžinimu už neva suteiktas nuolaidas sutarties laikotarpiui ir prieš laiką nutrauktą sutartį. Ar tikrai tai normalu? Mielieji, čia ne force major, kad galėtumėte aiškinti, kad tai ne „Viasat“ kaltė, tai akivaizdus vartotojo padėties pabloginimas, ką skelbiate savo sutarties mažųjų raidžių punktuose. Ir idomiausia, kad pasiūlius nutraukti sutartį dėl „Viasat“ kaltės, savaitę laiko tebelaukiam vadybininko skambučio. Gal ir Jums taip pasisekė kaip mums?

Tai vadinama verslu XXI amžiuje.

P. S. O jeigu trumpai tai, „Viasat“ atsiuntė naują imtuvą, nes esą mano senas geras jau nebepriims signalo. Signalas iš tiesų dingo po kažkiek dienų. O su naujuoju viskas ir prasidėjo. Rodo vieną vienintelį LRT kanalą, o visi kiti dėl techninių kliūčių kažkur dingę.

Komentuoja TVPlay Home ir TVPlay Premium Lietuva komunikacijos vadovas Žilvaras Zinkevičius

Per pastaruosius 10 mėnesių įgyvendinome daugybę pokyčių, kurie visų pirma buvo orientuoti į paslaugų kokybės stiprinimą ir vartotojų patirties gerinimą. Atnaujinome naudojamą techninę įrangą, daug investavome į turinio kokybę, pradėdami aukštos raiškos (HD) formatu transliuoti žiūrovų pamėgtus kanalus, artimiausiu metu pranešime ir dar daugiau svarbių naujienų.

Visa tai darome tam, kad galėtume savo klientams pasiūlyti naujos kartos televizijos paslaugas, kurios suteiks galimybę mėgstamą televizijos turinį žiūrėti dar patogiau: pasirinkti tinkamą laiką, stebėti vaizdo transliacijas bei įrašus išmaniuosiuose įrenginiuose, rinktis iš dar platesnio vaizdo turinio.

Visus savo klientus intensyviai bei įvairiomis komunikacijos priemonėmis informavome, kad atnaujinsime jų įrangą – SD imtuvus pakeisime naujais HD imtuvais, o turimas kanalų atkodavimo korteles – naujos kartos kortelėmis. Nuo š. m. rugsėjo 11 d. klientai, turintys SD imtuvus arba neaktyvavę gautų naujų kanalų atkodavimo kortelių nebegali naudotis mūsų paslaugomis, nes televizijos programas rodome tik MPEG-4 formatu ir vykdome perjungimą prie naujo TV signalo siųstuvo. Dėl šios priežasties TV imtuvuose daliai klientų reikėjo pakeisti keletą nustatymų. Šiuos pakeitimus atlikti labai svarbu, antraip imtuvų nepasieks TV signalas ir nebus galimybės žiūrėti televizijos programų. „TVPlay Home“ (anksčiau VIASAT) komanda intensyviai dirba, kad perjungimo prie naujo siųstuvo procesas būtų kuo sklandesnis.

Sutarties nutraukimui tikrai nedarome dirbtinių kliūčių. Su kiekvienu klientu bendraujame asmeniškai ir aptariame jam priimtinus variantus. Jūsų paminėtu atveju taip pat susisieksime su klientu ir pasiūlysime tinkamiausią sprendimą, įskaitant ir atlygį už laikotarpį, kai negalėjo naudotis mūsų paslaugomis.

Jei klientams reikia pagalbos atliekant nurodytus pakeitimus arba kyla kitų klausimų kviečiame bendrauti ne tik įprastu klientų aptarnavimo telefonu, bet ir per pokalbių programėlę „LiveChat“ mūsų interneto svetainėje bei klientų savitarnos paskyroje. Su pokalbių programėle daugelį kylančių klausimų galima išspręsti kur kas greičiau ir patogiau. Galiu pateikti ir skaičius: š.m. birželio- rugsėjo mėn. kasdien pokalbių programėlės pagalba padėdavome ~500 savo klientų. Jei nepavyksta prisiskambinti klientų aptarnavimo linija, galima įrašyti savo užklausą pokalbių programėlėje ir į ją atsakysime, kai tik atsilaisvins konsultantas. Į klientų užklausas kasdien nuo 8 iki 22 val., įskaitant savaitgalius, atsakinėja mūsų konsultantai.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vilnietei kelia įtarimų Lazdynėlių g. atnaujinimo darbai (4)

Atrodytų viskas gražu – Vilniaus miesto savivaldybė rūpinasi miestiečių gerove –...

Nuomonė. Reikia ne bendruomenių, o savivaldos! (6)

Dažnai girdžiu piliečių nepasitenkinimą valdžia. Ko skundžiatės, jei jūs ir esate valdžia,...

Skaitytojas pasimetęs: ar tikrai Vyčio lipdukas paverčia patriotu? (92)

Gatvėse važinėja daug automobilių su užklijuotu Vyčio lipduku. Tai parodo vairuotojų pagarba...

Kilo klausimas: ar darbo skelbimų portalai nepažeidžia privatumo? (4)

Pastaruoju metu man kyla klausimas, kodėl darbo paieškos portaluose , kur skelbiami darbo...

Ruduo – geriausias metas atostogauti Sardinijoje: 7 vietos, kurias privalu aplankyti (11)

Sardinija – Italijos sala, kurios auksinių paplūdimių krantus skalauja Viduržemio ir Tirėnų...

Top naujienos

Žinoma žurnalistė liko šokiruota to, ką pamatė uždarytoje Panevėžio rajono mokykloje (45)

Žurnalistė ir televizijos laidų vedėja Daiva Žeimytė -Bilienė praėjusią savaitę...

Dr. Kjellas Nordstromas: tai, kas šiuo metu vyksta, pasaulį pakeis negrįžtamai (5)

Pasaulis, kuriame nebeįmanoma nieko prognozuoti. Toks, kuriame viskas skaitmenizuojama, o tada –...

Lietuvis sukūrė filmuką užsieniečiams, kuriame – visa tiesa apie Lietuvą (5)

Turbūt dažnas lietuvis užsienyje yra susidūręs su klausimu: „kas ta Lietuva ?“...

Butkevičiaus įspėjimas: Lietuva jau kelis mėnesius nesurenka pagrindinių mokesčių (149)

Buvęs premjeras iš socialdarbiečių frakcijos Seime Algirdas Butkevičius perspėja, kad reikėtų...

Seime renkami parašai: Saulius Skvernelis kaltinamas sulaužęs priesaiką papildyta G. Landsbergio komentaru (943)

Antradienį Seimo opozicijos atstovai surinko parašus dėl to, kad premjeras Saulius Skvernelis...

Vilniečių būstų interjerai praėjusiame amžiuje: kaip savo namus įsirengdavo pasiturintys miestiečiai (5)

Per įvairiausias politines suirutes ir negandas individualių namų savininkai Vilniuje keitėsi ne...

Ukrainoje nukrito lėktuvas Su-27: žuvo abu pilotai (64)

Ukrainos Vinicos srityje antradienį per mokomąjį skrydį nukrito šalies ginkluotųjų pajėgų...

Karaliaus Mindaugo taurės turnyro atrankos rungtynės: „Dzūkija“ - „Žalgiris-2“ (1)

Karaliaus Mindaugo taurės turnyro atrankos rungtynės: „Dzūkija“ - „Žalgiris-2“. Tiesiogiai...

Paslaptingas ginklas, kuris ant aukos palieka tik mažą raudoną taškelį (17)

Churcho komitetas – taip vadinta JAV Senate 1975 metais suburta grupė valstybės žvalgybinei...

Metų seklys: narkotikai iš Ispanijos keliaudavo į Panevėžį, o iš čia – į kitus Lietuvos miestus (13)

DELFI, bendradarbiaudamas su Lietuvos policija, tęsia kasmetinį pasakojimų ciklą „ Metų seklys...