Pats Tadas tuo netikįs, nes matęs, jog nuolaida buvo taikoma net trims prekėms (vėliau viena iš prekių buvo išimta - DELFI). „Tikiu, kad sistemos klaida gali įsivelti vienai prekei arba visoms kartu, bet ne išskirtinai trims tos pačios grupės prekėms, - kalbėjo jis. - Manau kad šitaip jie vilioja pirkėjus į savo parduotuvę“.

Tuo metu prekybininkai neigia bandantys tokiu būdu reklamuoti savo prekes. „Tiesiog tuo metu vyko žoliapjovių išpardavimas, dabar nebepamenu, kiek ten tų pozicijų buvo (...), bet tiesiog buvo 2- 3 pozicijos, kur sistemoje kažkas programiškai „nusimušė“ ir dėl to kainos tapo nulinės. Tiesiog tą pačią dieną žmogus padarė užsakymą ir ten iš karto buvo rodoma ta nulinė kaina. Mes iš karto tas kainas ištaisėme, susisiekėme su klientu, kad už nulį litų parduoti negalime“, - sakė B-a.lt vadybininkas.

Jis tikino, kad aprašytu atveju paprasčiausiai įsivėlusi klaida ir jokios reklamos nebuvę – šalia kainos esančioje rodyklėje skaičius taip pat sugeneruojamas priklausomai nuo įvestų duomenų, todėl nuolaida ir tapo „100 proc.“. Pasak pašnekovo, parduotuvė produktų su tokia nuolaida parduoti negali.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (33)