Rašau Jums norėdamas papasakoti savo patirtį su siuntų tarnyba DPD. Prieš kelias savaites teko išsiųsti siuntinį iš Lietuvos į Austriją.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Siuntinys buvo gan brangus, tad nusprendžiau netaupyti įpakavimo medžiagoms ir viską supakavau kuo saugiau, nes buvau suinteresuotas, kad siuntinys nukeliautų sveikas. Pasirinkau paslaugą nuo durų iki durų.

Po kelių dienų siuntinys pasiekė gavėją. Ir ka Jūs manote? Siuntinys buvo sugadintas (sulaužytas). Siųsdamas visada nufotografuoju ką įpakuoju ir kaip supakuoju, nuotraukas išsiunčiau gavėjui.

Tai, aišku, man sudarė nemažai bėdų, nes siuntinį teks vėl atgal siųsti į Lietuvą, kas kainuoja 20 eurų, na ir, žinoma, dar teks pakeisti siuntinį.

Kadangi turėjau daug nuotraukų, visas pavedimo kopijas, už kiek, ir per kur pinigai buvo pervesti, kad neatrodytų, jog kaina iš piršto laužta, taip pat ir susirašinėjimą su gavėju ir jo nuotraukas su siuntinio apgadinimais, nutariau paskambinti į DPD informaciją ir paklausti, ką daryti tokiu atveju.

Buvau informuotas, jog reikia rašyti pretenziją ir per 30 dienų gausiu atsakymą. Kažkaip net neabejojau, kad bus atlyginta ar bent iš dalies kompensuota žala, nes siuntinio turinys remontuotinas. Pretenzijos formoje yra laukelis kokios kompensacijos reikalaučiau, kadangi žinau, kad pilnos sumos neverta tikėtis (iš viso – 570 eurų), komentaruose parašiau, jog tikslios sumos nežinau kiek kas gali kainuoti, bet siuntinys buvo parduotas už 570 eurų.

Galvojau, kad gavus atsakymą toliau tęsime dialogą dėl žalos atlyginimo.

Gavau atsakymą, bet išėjo taip, jog DPD siuntas gali vežti bet kur ir bet kaip. Nes yra punktas, kuris juos apsaugo nuo bet kokios atsakomybės. Žinoma, jeigu gavėjas būtų siuntinį išpakavęs iškart prie kurjerio, gal būtų istorija buvus su kitokia pabaiga, bet mes visi žinom kaip jie „ramiai“ stovi ir laukia, kol išsipakuosi siuntinį ir jį apžiūrėsi...

Apmaudžiausia, jog į kitus du mano siųstus laiškus pretenzijų administratorė net neatsakė, o DPD inforamcijos duotu telefono numeriu 4 dienas iš eilės niekaip prisiskambinti nepavyko.

Tad patarimas toks. Tikrinkit siuntas, kai jas gaunate, nes kitu atveju gausite tokį patį atsakymą kaip aš.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Atsidūrėte panašioje situacijoje? Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.

Komentuoja DPD Integruotos komunikacijos specialistas Tomas Vaišvila

Suprantame kliento nepasitenkinimą, tačiau norime atkreipti dėmesį, kad siuntą gavėjui pristatėme š. m. vasario 27 d., pristatymo metu gavėjas priėmė siuntą ir pasirašė pristatymo patvirtinimo formoje neišreikšdamas jokių pastabų dėl siuntos būklės, pažeisto įpakavimo ir pan.

UAB „DPD Lietuva“ viešai svetainėje www.dpd.lt skelbiamose „Siuntų pristatymo taisyklėse“ yra apibrėžta, kad UAB „DPD Lietuva“ neatsako už prekių sugadinimą, jei gavėjas priėmė siuntą ir pasirašė, kad ją gavo. Nuo siuntos priėmimo momento visa siuntoje esančių daiktų atsitiktinio sugadinimo rizika pereina gavėjui.

Tokia taisyklė egzistuoja, nes UAB „DPD Lietuva“ negali užtikrinti ar ištirti, kas vyko su gavėjo priimta siunta po siuntos pristatymo – ar esami sugadinimai atsirado ne po siuntos pristatymo momento. Būtent dėl to priimant siuntą reikia įvertinti ar nebuvo pažeista siuntos pakuotė ir tik tuomet pasirašyti pristatymo patvirtinimą. Visi kurjeriai apie šią taisyklę yra informuoti ir tai yra visiškai normali praktika.

Svarbu paminėti ir tai, kad pasirūpinti saugiu siuntos pakavimu turi siuntos siuntėjas, o mūsų (kaip siuntos vežėjo pareiga) užtikrinti pakuotės saugumą, nes siuntinio turinio ir vidinio pakavimo netikriname ir negalime žinoti apie siuntinio turinį ir/ar vertę.

Tokiais atvejais, kai klientai, jų manymu, siunčia vertingus daiktus, jie gali pasinaudoti siuntų draudimo paslauga: https://www.dpd.com/lt/pradzia/siuntimo_informacija/siuntu_pakavimas_ir_zymejimas

Bet kokiu atveju visais įmanomais būdais siekiame užtikrinti saugų siuntų gabenimą, kurjeriai yra apmokyti siuntas gabenti atsargiai ir rūpestingai. T. p. nuolat ir įvairiomis priemonėmis informuojame, edukuojame, raginame klientus visuomet pasirūpinti tinkamu prekių supakavimu: https://www.dpd.com/lt/pradzia/siuntimo_informacija/siuntu_pakavimas_ir_zymejimas

Apgailestaujame, dėl šio įvykio ir atsakingai teigiame, kad kliento pretenzija buvo nagrinėta pagal visas taisykles ir pasitelkus visas patikrinimo priemones.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Veterinarą vadina monstru: tokį siaubą klinikoje patyriau pirmąkart (56)

Noriu pasidalinti apie A. Mockevičius veterinarijos gydykloje, Kaune, patirtą siaubą ir košmarą,...

Iš šeimos namų liko tik degėsių krūva ir neviltis: prašo Lietuvos gyventojų pagalbos (49)

Gegužės 20 d. vakare Juodupės miestelio Palangos gatvėje kilęs pražūtingas gaisras...

Nidoje užfiksavo grėsmingai atrodantį vabzdžių debesį (4)

DELFI skaitytojas praeitos savaitės trečiadienio vėlų vakarą užfiksavo danguje spiečių...

Kelyje – ekstremali situacija: nesitikėjo tokios greitos tautiečių reakcijos (35)

Noriu pasidžiaugti situacija, kuri parodo, kad Lietuvoje dar yra gerų žmonių, pasiryžusių...

Paprastas šeimos laimės receptas – šuo, katinas ir egzotiškasis driežas (9)

Aš visą savo gyvenimą labai mylėjau gyvūnus ir nuolatos juos globodavau, tik pasitaikius progai...

Top naujienos

VSD pažymose – ne tik „MG Baltic“: atskleisti kitos įtakingos verslo grupės veiksmai (180)

Neleistinus politikų ir verslo ryšius tiriantis Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas...

Latvijos ekonomistas: pamirškite apie 20–30 proc. algų augimą (44)

Darbdaviai Baltijos šalyse dar puikiai pamena praėjusią finansų krizę, todėl darbuotojams...

Artimieji susikibo dėl nužudyto kovotojo Morkevičiaus palaikų: už urnos laikymą namuose velionio mylimajai gresia bauda (60)

2016 metų gruodį nužudytas garsus kovotojas Remigijus Morkevičius , kuris TV žiūrovams buvo...

Prie jūros susiruošusi moteris pateko į kuriozinę padėtį autobuse (6)

Vilnietė Marija atsidūrė gana kuriozinėje situacijoje. Moteris su keturmete dukra iš sostinės...

Druskininkų meras Ričardas Malinauskas užfiksuotas pikantiškoje vietoje (152)

Antradienio vakarą Druskininkų miesto meras Ričardas Malinauskas leido kartu su šimtais...

Puiki trąša svogūnų laiškams: augs kaip išprotėję (11)

Jei norite užsiauginti stambių ir skanių svogūnų, turite atsižvelgti į daugybę aspektų....

Orai: po trumpo lietaus temperatūra pašėlusiai kils – galimas 30 laipsnių karštis (19)

Itin gražiais ir šiltais orais lepinusi gegužė nesiliaus mūsų stebinti ir toliau. Savaitės...

Odontologės įspėja: neatlikus įprastos procedūros, gresia baisios ligos ir byrantys dantys (163)

Kada paskutinį kartą jums buvo atlikta burnos higienos procedūra? Odontologės įspėja, kad...

Vyrų siaubas: ar įmanoma sustabdyti plikimą? (14)

Plikimas yra šis tas, su kuo teks susidurti daugeliui vyrų. Ir nieko nepadarysi. Mokslininkai jau...

DELFI skaitytojai atvėrė namų duris: pamatykite, kaip jie gyvena (28)

Konkursas „Interjeras, kurį sukūriau pats“ paskatino daugybę DELFI skaitytojų pasidalinti savo...