Prabanga ir komfortu spinduliuojantis „Volkswagen“? Tikrai taip! „Phaeton“ yra didžiausias visoje „Volkswagen“ lengvųjų automobilių gamoje gaminamas modelis. Šis surenkamas ant „VW“ grupės D1 platformos, kuria dalijasi su „Bentley Continental GT“ ir „Bentley Continental Flying Spur“ automobiliais.

Konkuruodamas su tokiais gigantais kaip „Audi A8“ ar „Mercedes-Benz“ S klasės automobiliais, „Phaeton“ nenusileidžia ir puikiai demonstruoja savo tvirtą charakterį. Taip jau nutiko, kad šiandien testuoju prabangiausią „Volkswagen“ markės modelį. Ką gi, raktelis rankoje, sėdu ir važiuoju!

Atsisėdęs už „Phaeton“ vairo pasijaučiau kažkaip kitaip. Suprantama, juk esu premium klasės automobilyje. Viduje dominuojantis medis savo rievių raštais sužavėjo. Didelės ir patogios elektra valdomos sėdynės verčia jaustis lyg būtum namuose ant sofos. Taip pat nenusivylęs likau ir panelėje esančiu liečiamuoju ekranu, kuris yra iš tiesų didelis, o funkcijos lengvai perprantamos. Visos salone esančios apdailos detalės yra gražios ir malonios akiai.

Prieš pradėdamas važiuoti šiuo automobiliu aptikau vieną ir, mano manymu, labai didelį minusą – rankinis stabdis. Įprastai naujuose automobiliuose norint įjungti rankinį stabdį tereikia spustelėti mygtuką. Čia viskas atvirkščiai. Rankinis stabdis spaudžiamas koja, o norint jį išjungti reikia traukti didelę rankeną. Atlikdamas šį veiksmą jaučiausi lyg būčiau dideliame amerikietiškame visureigyje. Nors tai tik lašas jūroje, tikiuosi gamintojai ateityje išspręs šį trūkumą, nes tai tikrai neįprasta premium klasės automobiliui.

Apsižvalgęs viduje, išvažiavau į gatvę. Nežinau kodėl, ar dėl automobilio išvaizdos, o gal dėl vardinio valstybinio numerio susilaukiau nemažai dėmesio iš aplinkinių vairuotojų ir pėsčiųjų. Dauguma palydėdavo mane savo žvilgsniais. Nors man asmeniškai šis „Phaeton“ nėra gražus iš priekio (jis visiškai neišsiskiria iš kitų naujų „Volkswagen“ automobilių), tačiau automobilio galas sukurtas skoningai ir atrodo tikrai elegantiškai.

Važiuoja šis „Phaeton“ labai minkštai, tyliai ir komfortiškai. Vairuotojas sėdėdamas už vairo didelio vaidmens neatlieka, nes automobilis tiesiog plaukia. Verta paminėti, kad būtent šis mano testuojamas „Phaeton“ yra naujutelaitis, dar šiemet nuriedėjęs nuo konvejerio, o po kapotu slepia nemažą jėgainę – 3.0TDi V6 6A, 240AG.

Nors tokios klasės automobiliui būdinga turėti didelį ir galingą variklį, šis iš tiesų nesužavėjo. Įspūdinga trauka jis nepasižymi, o ir yra labai neekonomiškas. Nuvažiavus vos 120 kilometrų, jis sunaudojo apie 14-15 litrų dyzelino. Tačiau kokybė ir komfortas tai atperka, o jeigu automobilio savininkas gali sau tai leisti, nemanau, kad kuro sąnaudos taps galvos skausmu.

Iš pirmo žvilgsnio automobilio dydis neišgąsdino, tačiau atlikus keletą važiavimo bandymų prekybos centrų daugiaaukštėse stivėjimo aikštelėse, supratau, kad reikalas rimtas, o iš nugaros važiuojančius įprastus miesto automobilių vairuotojus priverčiau keiktis dėl savo didelio ir nerangaus automobilio.

Ar man patiko naujasis „Phaeton“? Sakyčiau taip, bet nemanau, ar mokėčiau 161 tūkst. litų už jį. O ir savo asmeniniame garaže tokio automobilio neįsivaizduočiau. Pats automobilis manęs nesužavėjo, tik detalės ir akcentai. Nors jis tikrai geras, kokybiškis, komfortiškas ir elegantiškas, manau, kad „Phaeton“ yra tiesiog išpūstas burbulas.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Įvyko pirmasis Kuršių marių plaukimo maratonas, skirtas Lietuvos šimtmečiui paminėti

„Puiku, gražu, sumanu, įdomu, reikalinga, labai rimta“, tokiais ir dar gražesniais žodžiais...

Pasipiktinusi klientė skundžia „Boutique guru“: į Antarktidą siuntinys greičiau nueitų (12)

Į DELFI redakciją kreipėsi „Boutique guru“ klientė, Remigija Gintalė, kuri norėjo pranešti...

Lietuvos himnas skambėjo Peterbore (4)

Net ir giliausios, pačios gražiausios tradicijos ir minėjimai ankščiau ar vėliau tampa tik dar...

„Lidl“ pirktuose riešutuose – šlykštus radinys (72)

Panevėžio „Lidl“ klientė buvo šokiruota, kai nusipirkusi du pakelius riešutų, vėliau...

To dar nebuvo: Dainų diena prasidėjo be dalies kolektyvų (88)

Praeitą savaitę nuvilnijusi šimtmečio Dainų šventė vis dar kelia aistras jos dalyviams ir...

Top naujienos

Linas Kojala. Nenurašykime Trumpo žodžių (81)

Vienas įdomiausių pirmadienio Donaldo Trumpo ir Vladimiro Putino susitikimo aspektų buvo...

Artėja rizikingiausias Ignalinos AE uždarymo etapas: nežino, ką ras atidarę reaktorius (16)

2023 metams suplanuotas Ignalinos atominės elektrinės reaktorių išmontavimas iššūkiu bus ne...

Jau rugsėjį Lietuva gali turėt naują koaliciją (8)

Jau rugsėjį Lietuva gali turėti naują frakcijinę koaliciją – tai DELFI patvirtino „Tvarkos...

Įtemptame pokalbyje su amerikiečių žurnalistu – suirzęs Putinas atsisakė paimti dokumentą (12)

Po savo susitikimo su JAV prezidentu Donaldu Trumpu Helsinkyje ir po to surengtos bendros spaudos...

Naujausi reitingai parodė žmonių reakciją į reformas vidurvasarį (352)

Birželio pabaigoje Seime svarstant mokesčių ir pensijų reformas smuktelėjo jas parengusios...

Karių pasilinksminimas baigėsi mįslinga jauno vyro mirtimi (25)

Praėjusį savaitgalį sodyboje vykusios karių linksmybės baigėsi netikėta ir paslaptinga vieno...

Europa nesiveržia didinti gynybos finansavimo, nes turi buferį – Baltijos šalis? (197)

Baltijos šalims ir Lenkijai esant NATO , Vakarų šalyse mes esame traktuojami kaip buferis, kur...

Avarija Vilniuje: susidūrė 4 transporto priemonės, formuojasi spūstys (22)

Antradienį Vilniuje, Geležinio Vilko g., susidūrė 4 transporto priemonės. Pirminiais duomenimis,...

Gyvai / Sprendžia, kiek Pijus padėjo „valstiečiams“ ateiti į valdžią nuolat pildoma (110)

Vyriausioji rinkimų komisija ( VRK ) antradienio rytą ėmėsi iš esmės nagrinėti darbo grupės...

Ieva Narkutė: hormonai po gimdymo didžiausią įtaką padarė mano vyro gyvenimui, o ne kūrybai (9)

Dainininkė ir dainų autorė Ieva Narkutė -Šeduikienė (31) šiandien drąsiai į savo gyvenimo...