aA
„Kas čia per tvarka?“ – piktinosi DELFI skaitytojas Marius, nustebintas „Lietuvos pašto“ darbu. Nuolat internetu įvairias prekes įsigyjantis vyras pasakojo, kad negavęs siuntinio, pranešė apie tai siuntėjui ir atgavo pinigus, bet po daugiau nei mėnesio sužinojo, kad jo prekė kelias savaites laukė pašte.
© DELFI / Karolina Pansevič

Kaip pasakojo Marius, jis internetu įvairiausias prekes įsigyja nuolat. Kartais nutinka taip, kad jų negauna, ir tokiu atveju siuntėjai mielai grąžina pinigus. Todėl kai kurį laiką negavo užsakymo iš Kinijos, jis nesistebėjo ir paprašė atiduoti išleistą sumą.

Daug labiau Marių nustebino skambutis sausio mėnesį – su juo susisiekė pašto darbuotoja, prisistačiusi „viršininke“, ir patikino, kad neva jam pasisekė sulaukus skambučio dėl siuntos, kuri yra pašte.

„Nustebau, kodėl man skambino, o ne atsiuntė žinutę kaip visada“, – pasakojo Marius.

Pasak jo, jis iš pašto sužinojo, kad neva lapkričio 27 d. jam buvo siųsta žinutė apie gautą siuntą, tačiau vyras tikina, kad jos negavo – vis dėlto, lapkričio 17 d. bei gruodžio 6 d. apie kitas siuntas pranešimų į mobilųjį telefoną jis sulaukė.

„Nesupratau, kodėl tik sausį sulaukiau žinių apie siuntinį, kuris pašte atsirado dar lapkritį. Be to, ne kartą ėjau į paštą atsiimti kitų siuntinių, tačiau niekas nieko apie pamirštą man skirtą voką nieko nesakė“, – stebėjosi skaitytojas.

DELFI kreipėsi į bendrovę „Lietuvos paštas“, kurios atstovas spaudai Tomas Bašarovas paaiškino, kad tokia situacija galėjo susiklostyti dėl techninių klaidų

„Nuo praėjusių metų Lietuvos pašto klientams yra sudaryta nemokama galimybė apie gautą registruotąją pašto siuntą, kuri nebuvo įteikta adresatui namuose ir atsiimtina pašte, būti informuojamiems SMS žinutėmis arba elektroniniu paštu. Elektroniniai pranešimai yra siunčiami registruotųjų pašto siuntų gavėjams, kai jų papildomi kontaktai – mobiliojo telefono numeris arba el. paštas yra nurodyti ant siuntos. Vietoj įprastų popierinių pranešimų, kurie paliekami adresatų gaunamųjų laiškų dėžutėse, kas savaitę didėja išsiunčiamų SMS žinučių skaičius. Beveik kas penktas pašto išsiųstas pranešimas apie gautą siuntą yra elektroninis. Tai rodo, kad šis Lietuvos pašto įdiegtas sprendimas – registruotųjų pašto siuntų gavėjų informavimas elektroniniu būdu – pasiteisino. Pažymime, kad Jūsų analizuojamas atvejis – skaitytojo Mariaus siunta nebuvo registruota“, – sakė T. Bašarovas.

Pasak atstovo spaudai, paprastosios pašto korespondencijos siuntos yra pristatomos adresatams į jų gaunamųjų laiškų dėžutes, o tos, kurios dėl savo apimties netelpa į laiškų dėžutę, atsiimtinos pašte. Apie tai siuntos gavėjas yra informuojamas popieriniu pranešimu. Vis dėlto, intensyviu kalėdiniu laikotarpiu, siekiant taupyti klientų laiką, didžiuosiuose šalies paštuose ir paprastųjų pašto korespondencijos siuntų, kurios dėl savo apimties netelpa į gaunamųjų laiškų dėžutes ir atsiimtinos pašte, gavėjai apie jas buvo informuoti SMS žinutėmis.

„Šis naujas funkcionalumas, įvertinus klientų poreikį ir kituose paštuose greitu metu turėtų būti pradėtas taikyti. Paprastųjų pašto korespondencijos siuntų gavėjų informavimas elektroniniu būdu yra nauja paslauga, todėl techniniuose procesuose, ypač informacinės sistemos veikimo pradžioje, galėjo įsivelti klaidų. Šiuo metu atliekame informacinės sistemos patikrinimą, aiškindamiesi, kokios techninės kliūtys sukliudė, kad gavėjo nepasiekė SMS žinutė. Tai – vienetinis incidentas, tačiau apgailestaujame ir atsiprašome Kliento už sukeltus nepatogumus. Išsiaiškinę šio incidento aplinkybes, imsimės priemonių, kad ateityje tai nepasikartotų“, – nurodė T. Bašarovas.

Jis sakė, kad džiaugiasi, jog klientas naudojasi galimybe apie gautą siuntą būti informuotam elektroniniu būdu.

„Pats Klientas nurodo, kad jį sėkmingai yra pasiekusios siųstos SMS žinutės. Pažymime, kad prieškalėdiniu laikotarpiu Lietuvos paštas yra išsiuntęs daugiau nei 145 tūkst. SMS žinučių, kuriomis gavėjai buvo informuojami apie gautas ir pašte atsiimtinas neregistruotąsias pašto siuntas. Kadangi ant pašto korespondencijos siuntos buvo nurodytas gavėjo mobiliojo telefono numeris, adresatą (skaitytoją Marių) telefoniniu skambučiu apie pašte esamą siuntą informavo pašto darbuotoja. Darsyk atsiprašome Kliento už sukeltus nepatogumus“, – nurodoma bendrovės „Lietuvos paštas“ komentare.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Vyras neišlaikė: ar mažylių kasose privaloma užleisti eilę ir tokiems tėvams? (16)

Prieš kelias dienas portalas „Kas vyksta Kaune“ pasidalino istorija, kuomet „Maximos“...

Panevėžio „Ąžuolo“ progimnazijos jaunieji miško bičiuliai vėl švarino mišką (1)

Jau apie du dešimtmečius Panevėžio „Ąžuolo“ progimnazijos jaunieji miško bičiuliai...

Jubiliejinė šventė „Minties“ gimnazijoje – gausiame skautų būryje

Spalio 18-19 dienomis Panevėžio „Minties“ gimnazijoje kaip niekada iškilmingai, jaunuolių...

Anglų kalbos pamokos, kurios truko po 14 valandų per parą

Spalio 8–12 dienomis Kauno senamiesčio progimnazijoje lankėsi tarptautinio daugiašalio...

Jauną mamytę situacija Kauno „Akropolyje“ stebina: ar pirkėjai nemato, kad tai mažylių kasa? (238)

Trečiadienį socialiniame tinkle pasklido nemažo atgarsio sulaukusi žinutė apie naudojimąsi...

Top naujienos

Pragariško Alytaus gaisro realybė: be miego pluša ištisą parą, du ugniagesius teko atiduoti į medikų rankas (86)

Alytus jau aštuntąją dieną kovoja su padangų perdirbimo įmonės „ Ekologistika “ gaisru....

Karbauskis užsiminė, kaip galėtų atrodyti pataisytas automobilių mokestis: mokėtų mažiau gyventojų (49)

Trečiadienį po koalicinės tarybos posėdžio valstiečių ir žaliųjų lyderis Ramūnas...

Karas su Žvėryno milijonieriais pasiekė naujas aukštumas: pirmieji pamatykite, kaip krinta žemgrobių tujos (128)

DELFI užfiksavus, kad Vilniuje, garsiojoje žemgrobių gatvėje, dar visai neseniai atlaisvinta...

Karališka drama: ypatingą karaliaus malonę gavusi moteris buvo pažeminta prieš visą šalį (11)

Tailando karalius pirmadienį pribloškė daugelį: jis iš savo karališkosios konsortės atėmė...

Teismas: Veryga viršijo savo įgaliojimus ir kompetenciją (63)

Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo ( LVAT ) išplėstinė teisėjų kolegija 2019 m. spalio...

Netikėti pietūs miesto centre: garantuoju, kad šios vietos nežinote (18)

Jeigu praėjusią savaitę pakviečiau jus pasivažinėti po Lietuvą ir atrasti legendinę maitinimo...

Vyras neišlaikė: ar mažylių kasose privaloma užleisti eilę ir tokiems tėvams? (16)

Prieš kelias dienas portalas „Kas vyksta Kaune“ pasidalino istorija, kuomet „Maximos“...

Likus pusmečiui iki kūdikio pradėjimo, vyrai turėtų atsisakyti šio įpročio

Ne tik moterys turėtų nustoti vartoti alkoholį prieš pastodamos – naujas tyrimas rodo, kad...

Laikai, muzikos mylėtojams keliantys sentimentus: „nešiojamos muzikos" evoliucija nuo radijo bangų iki išmaniųjų įrenginių

Šiandien , prieš 18 metų, 2001 m. spalio 23 d., pasauliui buvo pristatytas pirmasis „iPod“...

Dėl namo regioniniame parke Egidijus Dragūnas siekia taikos sutarties

Muzikantas Egidijus Dragūnas siekia taikos sutarties dėl savo namo Pavilnių regioniniame parke....