aA
Šiemet su šeima keliavome po Italiją. Visus metus svajojome apie atostogas ir vartydami interneto platybes vis dažniau pagalvodavome, kurgi šiemet praleisime atostogas? Vis akį patraukdavo Italija. Kas gi galėtų jai atsispirt?
© DELFI (D.Sinkevičiaus nuotr.)

Vis pagalvodavome, argi nenuostabu būtų praleisti atostogas tokioje gražioje šalyje. Kadangi esame savarankiškai keliaujanti šeima, tad nusprendę, kad atostogas praleisime Italijoje, sudėlioję savo kelionės maršrutą, išsinuomoję didesnį automobilį, leidžiamės į kelionę. Juk taip svajojome pamatyti gražiają Italiją, o vaikai – pabuvoti nuostabiame Italijos pramogų parke „Gardalande“.

Kelionėje viskas buvo labai gražu: Austrija, Alpės, Gardos ežeras, pramogų parkas „Gardalandas“, Piza, Pompėja, San Marinas, krištolo skaidrumo jūros.

Tačiau Romoje staiga viskas apsivertė tarsi aukštyn kojom. Visą dieną vaikščiodami po Romą ir gerėdamasi nuostabiais jos istoriniais šedevrais net neįsivaizdavome, kas mūsų laukia vakare pasiekus savo automobilį.

Šokas, ašaros... Automobilis išlaužtas, išnešta daug asmeninių daiktų, kompiuteriai, suvenyrai ir visas lagaminas su vaikų drabužėliais.

Liekam taip, kaip stovim. Labiausiai neramu dėl vaikų, juk drabužiai, kurie buvo sudėti lagamine, buvo būtent vaikų. Esame visiškoje neviltyje, jau ir temsta, į policiją neprisiskambiname, net nekelia ragelio! Susirandame prie Koliziejaus policininką, prašome padėti, prieina prie mūsų automobilio, paprašo dokumentų.

Automobilyje nieko net neapžiūri, o liepia važiuoti į netoli Koliziejaus esantį policijos postą ir parašyti pareiškimą. Šiaip ne taip parašome pareiškimą ir liekame kaip stovime – pavargę ir visiškoje neviltyje.

Naktį praleidžiame automobilyje, nes nespėjame gauti nakvynės, bet suprantame, kad negalime pasiduoti neigiamoms emocijoms, turime kilti, atrasti jėgų savyje, juk žinome, niekas mums nepadės. Braukdami karčias ašaras nusprendžiame palikti Italiją taip ir neaplankę žaviosios Venecijos, bijome, kad galime likti ir be likusių daiktų, o gal net ir be automobilio.

Keldami sau nuotaiką bandome toliau mėgautis atostogomis ir keliaujame Koatiją pailsėti. Ten atsigauname, bet vis prisimindami kokią nuoskaudą patyrėme būdami Italijoje.

Grįžę iš kelionės ilgai dėliojome ir turbūt dar ilgai dėliosime savo mintis, ką padarėme blogai, kad pasirinkome Italiją. Gal tiesiog nereikėjo Italijos, o gal tiesiog nereikėjo į Romą vykti, gal nereikėjo imtis tiek daiktų, gal būtume išsivertę ir be jų, juk tiek daug pasiėmę buvome, bet nežinai, kas tavęs laukia, o tiesiog klystame tam, kad pasimokytume. Bet kartu suprantame, kad keliauti – nuostabu, juk atostogos, kad ir kokios jos bebūtų, vis tiek bus nepamirštamos, nors kartais kelias būna nuklotas spygliais, bet nepasiduodi ir eini tolyn, kur veda naujas kelias ir už horizonto prasideda nauja diena.

Tokios buvo tos mūsų atostogos – smagios, nepamirštamos, bet kartu ir labai karčios. Italija labai graži šalis, kurią tikrai įsimylėjau, bet joje nesaugu, nes nėra tvarkos. Suprantu, kad italai turi ką parodyti, bet jie nesirūpina turistais, jokios pagarbos ten nėra, tik žiūrima, kaip pasipelnyti.

Tad visiems keliautojams, kurie nukentėjo net tik Italijoje, bet tiesiog atostogaudami ir ne tik, reiškiu gilią užuojautą, nes niekas kitas geriau nesupras už tą žmogų, kuris pats tai patyrė. Naivu tikėtis, kad mūsų daiktai atsiras. Aš verkiu iki šiol, nes daug Italijoje praradau, bet apkabindama savo vaikus vis sakau, kaip gerai, kad vaikai yra šalia, o svarbiausia, kad esame visi kartu!

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dvi bailiukės prašo suteikti joms šansą turėti namus

Lilu ir Merlin buvo vienos iš išgelbėtųjų Donelaičio gatvės nelaimėlių, kurios gimė ir savo...

Skaptuoti moliūgai stebino originalumu ir margumu (2)

Vilniaus r. Pagirių gimnazija įrodė, jog skaptuoti moliūgai gali būti ne tik amerikietiško...

Vilnietis pasipiktinęs: stebėdami, kaip vyksta namo administratoriaus rinkimai, nebegalime tylėti (27)

Į DELFI redakciją kreipėsi Didlaukio g. 34 namo gyventojas (vardas ir pavardė žinomi – DELFI),...

Maltoje vyko pasaulio medikų teniso čempionatas – lietuviai parvežė 7 medalius (1)

Rugsėjo 30 d. – spalio 5 d. Maltoje vyko Pasaulio gydytojų teniso čempionatas, kuriame dalyvavo...

Vilniečiai neprisišaukia pagalbos: daugiabutyje įsiveisė širšės, bet ne jos yra didžiausia problema (48)

Vilniečiai susidūrė su neįprasta problema – daugiabučio ventiliacijos angose apsigyveno...

Skausmingas Šimašiaus sprendimas: apsispręsti padėjo nemalonių klausimų gausi apklausa (179)

Rugsėjo 19 – spalio 2 dieną rinkos tyrimų bendrovės „ Spinter tyrimai “ Liberalų...

Smulkusis prekybininkas palygino antkainius: mūsų iki 20 proc., didžiųjų – iki kelių šimtų (163)

Tris parduotuves Marijampolėje valdantis verslininkas tikina, kad nors už įsigytas prekes...

Skvernelis: deja, kvietimo priimti negaliu (76)

Opozicijos atstovams surinkus parašus antradienį šaukiamas nenumatytas Seimo posėdis , jame bus...

Trumpas griežtas: šio žaidimo negalima žaisti (190)

JAV prezidentas Donaldas Trumpas , paskelbęs, kad jo šalis planuoja pasitrauks iš Vidutinio...

Krepšininkas Mindaugas Kuzminskas patvirtino kalbas apie skyrybas ir atskleidė jų priežastį: stengiausi viską išsaugoti (222)

2017-ųjų liepos 6-ąją, Lietuvos karaliaus Mindaugo karūnavimo dieną, krepšininkas Mindaugas...

Kristupo Krivicko žmona Jurgita laukiasi penktojo vaikelio: visi nėštumai buvo sunkūs, šis - ne išimtis

Per šias Kalėdas Kristupas Krivickas su žmona Jurgita Krivickiene švęs krištolines vestuves -...

Profesorius Stukas: kodėl reikėtų pradėti valgyti daugiau bulvių (62)

Vilniaus universiteto profesorius dr. Rimantas Stukas primena seniai žinomą tiesą – esame tai,...

Mėgstamiausias Meghan Markle patiekalas iš jos naujosios receptų knygos – išbandykite ir jūs

Sasekso kunigaikštienė Meghan garsėja kaip rafinuota gurmanė. Kensingtono rūmai paskelbė,...

Po masinės avarijos Kauną sukaustė spūstys (6)

Antradienio ryte įvykus avarijai greitkelyje A1 ties Kaunu , laikinąją sostinę sukaustė spūstys .

Geriausias sezono rungtynes sužaidęs Valančiūnas ir „Raptors“ namuose nušlavė „Hornets“ (10)

Be pralaimėjimų NBA pirmenybėse ir toliau žygiuoja Rytų konferencijos lyderiai Toronto...