Ėjau į tualetą ir autobusas staigiai stabdė. Paaiškėjo, kad priekyje važiavęs automobilis stipriai stabdė, todėl autobusas turėjo staigiai stabdyti. Kodėl priekyje automobilis stabdė? Ogi, istorija paprasta. Pasirodo, nuo pat Kauno mūsų autobusas važiavo antroje juostoje. Aš to negirdėjau, bet kiti autobuso keleiviai sakė, kad jau tuoj už Kauno vairuotojas aplenkęs autobusą iš dešinės „pypsino“ autobusui. Tada vairuotojas „nulydėjo“ vairuotoją įjungtomis ilgomis šviesomis. Kas yra piktybiškas poelgis, tolygus chuliganiškam vairavimui.

Mes, keleiviai, dar padiskutavome, kas kaltas dėl tokios situacijos. Pirmojo lengvojo automobilio vairuotojas, kad „pypsino“ ir dėl to autobuso vairuotojas turėjo „akinti“ jį nuvažiuojantį ilgomis šviesomis ar antrojo automobilio vairuotojas, kad stabdė ir sukėlė avarinę situaciją bei potencialų pavojų autobuso keleiviams. Bet kaip tada aplenkti autobusą, kuris važiuoja antrąja juosta. Jei lenkiama per pirmą juostą, tai pažeidžiamos kelių eismo taisyklės. Be to, pats autobuso vairuotojas pažeidinėjo taisykles. Juk KET aiškiai sako, kad turi važiuoti pirmąją juosta, jei yra laisva.

O kai mes paklausėme „antraeilininko“ vairuotojo, kodėl jis važiuoja antrąja juosta, jis atsakė, kad magistralės Kaunas – Vilnius pirmoji juosta labai duobėta. Po tokio atsakymo, supratome, kad diskutuoti neverta, važiuojame toliau ir ateityje rinksimės kitą autobusų bendrovę. Ačiū Dievui, laimingai pasiekėme Vilnių, nors ir iki pat Vilniaus antrąja juosta.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentuoja „Lux Express“ Transporto skyriaus vadovas Andrius Juknevičius

Esame nuodugniai susipažinę su šia situacija, nes kiekvienas atvejis mums labai svarbus. Negalėtume rizikuoti mūsų keleivių saugumu, todėl visuomet patikriname galimus įvykius. Šiuo atveju taip pat.

Gaila, kad dar nepavyko susisiekti su važiavusiu keleiviu, tačiau situaciją detaliai aptarėme su pačiu vairuotoju. Greito stabdymo sprendimas mūsų vairuotojo buvo priimtas nepavėluotos jo reakcijos dėka. Kaip žinia, eismo sąlygos yra veikiamos daugelio aplinkybių, tarp jų ir žmonių elgesio. Šiuo atveju mūsų vairuotojui pavyko laiku įvertinti nedrausmingo vairuotojo manevrus ir sureaguoti į jo sukeltą pavojų kelyje. Dėl to labai apmaudu, kad tokioje situacijoje nemalonumus patyrė mūsų keleiviai, kuriems vairuotojas komfortą siekė užtikrinti visos kelionės metu.

Būtent dėl šios priežasties ir buvo pasirinkta važiuoti antrąja eismo juosta, nes pirmos juostos kelias atkarpoje, kurioje susiklostė nemaloni situacija, išties nebuvo kokybiškas.

Mūsų vairuotojas šį sprendimą priėmė tik įvertinęs eismo sąlygas, intensyvumą ir paros metą. Norime užtikrinti keleivius, kad mūsų vairuotojai yra profesionalai, galintys priimti svarbius sprendimus, kaip šiuo atveju išvengti nedrausmingo vairuotojo sukelto pavojaus. Jų kompetencijos kasmet tobulinamos ir gilinamos kvalifikacijos kėlimo mokymuose, kurių dėka jie įgyja daug praktinių žinių, leidžiančių vairuotojams apsaugoti keleivius itin sudėtingose situacijose.

Taip pat svarbu paminėti, kad mūsų autobusuose integruotos technologijos leidžia matyti visų vairuotojų kelionės rodiklius, kurių dėka galime siekti dar aukštesnių kokybės rezultatų, užtikrinti saugumą ir komfortą visos kelionės metu. Kiekvieną mėnesį šie rodikliai yra analizuojami bei vertinami, todėl kiekvieną kartą labai atsakingai žvelgiame į iššūkius, su kuriais susiduria mūsų vairuotojai ir drauge aptariame išeitis, kad nepatogumus sukeliančios situacijos keleiviams nepasikartotų.

Šiuo atveju labai atsiprašome visų keleivių, kuriems teko susidurti su nedrausmingo vairuotojo pavyzdžiu, matome, kaip svarbu užtikrinti saugumą ir atidumą kelyje, kad tokių nemalonumų keliuose nepasitaikytų.