DELFI skaitytojas (vardas ir pavardė redakcijai žinomi – aut. past.), gavęs paskutinę sąskaitą mokėti už mobiliojo „Bitės“ ryšio paslaugas, labai nemaloniai nustebo. Jos dydis buvo išaugęs kone du kartus. Nors vyras iš pradžių pamanė, kad sąskaita paruošta už du mėnesius, tačiau paaiškėjo, kad istorija painesnė.
© DELFI / Karolina Pansevič

„Esu „Bitės“ klientas apie dvejus metus, bet seniau jokių nesusipratimų neturėjau. Iš pradžių naudojausi tik mobiliuoju internetu, prieš keletą mėnesių tapau mobilaus ryšio klientu taip pat. Gavęs paskutinę sąskaitą, švelniai tariant, buvau nustebęs – ji buvo dvigubai didesnė, nei įprastai“, – DELFI pasakojo klientas.

Pasak vyro, įprastai jam reikia mokėti apie 42 Eur, tačiau sąskaita už vasario mėnesį viršijo 80 Eur.

„Pirma mintis buvo tokia, kad pamiršau apmokėti sausio mėnesio sąskaitą, nors tai buvo mažai tikėtina, bet pamaniau, ko tik nepasitaiko gyvenime. Patikrinęs mokėjimus įsitikinau, kad jokio įsiskolinimo už sausio mėnesį neturiu. Tada neliko nieko kito, kaip skambinti į klientų aptarnavimo skyrių ir aiškintis už ką taip pakilo sąskaitos dydis“, – aiškino DELFI skaitytojas.

Jam susisiekus su konsultantu, buvo paaiškinta, kad vyras neva užsisakęs kažkokių papildomų paslaugų.

„Pradėjus aiškintis toliau, gavau atsakymą, kad paslaugas užsisakiau iš kažkokios įmonės, apie kurią girdėjau išvis pirmą kartą. Maža to, konsultantas man pasakė, kad ta paslauga buvo užsakyta tris kartus“, – tvirtino jis.

Paaiškėjo, kad papildomos paslaugos kaina – 3, 66 Eur už savaitę ir negana to, mokestis už, skaitytojo teigimu, „mistines“ papildomas paslaugas imamas tol, kol tos paslaugos specialiai neatsisakoma.

„Kadangi pagal „Bitės“ išklotines buvo užsakytos trys paslaugos, sąskaita už savaitę sudarė 10,98 Eur. Kadangi vasario mėnesį sudaro 4 savaitės, nesunku paskaičiuoti, kad per mėnesį už „papildomas paslaugas“ sąskaita išaugo beveik 44 Eurais“, – piktinosi vyras.

Atidžiau peržvelgė išklotines

Kai dar kartą peržiūrėjo išklotines, „Bitės“ klientą labai nustebino, kad paslaugos buvo užsakytos ne SMS žinute ar skambučiu, o iš mobiliojo interneto kortelės, kuri naudojama maršrutizatoriuje. Paskambinti ar parašyti žinutę, pasak pašnekovo, iš šios kortelės nėra jokios galimybės, todėl vyras nusprendė dar kartą susisiekti su konsultantu.

„Pasirodo, klientų informavimo skyriuje kiekvienas konsultantas žino, kad taip nutinka. Tiesiog užtenka užeiti ir netyčia paspausti ant kažkokios „piktos“ reklamos ir paslauga užsakoma automatiškai. Iki šiol buvau įsitikinęs, kad norint kažką papildomai užsisakyti, klientas turėtų gauti užsakymo sąlygas, uždėti kokią varnelę, jog sutiktų su sąlygomis. Galų gale, gauti SMS žinute ar el. laišku, kad užsakymas įvyko! Bet tik ne šioje situacijoje“, – neslėpė nuostabos jis.

Vyro teigimu, jis kuo puikiausiai supranta, kad internetas pilnas įvairių klastingų dalykų, bet jam vis tiek kai kas neaišku.

„Kodėl „Bitė“, norėdama pranešti apie akcijas, įsiūlyti naujo modelio telefoną ar dar ką nors siunčia ne vieną ir ne dvi SMS žinutes, bet kada apvaginėjami jų klientai ir tuo labiau, jog apie tai visi nusimano, nesugeba informuoti savo klientų apie tokias grėsmes?“, – retoriškai klausė skaitytojas.

Nieko nelaukdamas, jis parašė laišką įmonei su tokiais paklausimas ir gavo atsakymą, kad gali būti kompensuojama 30 proc. nuo papildomų paslaugų sumos.

„Man tai pasirodė juokinga, jei nebūtų graudu. Juk niekas kitas, kaip jie patys neužkirs tam kelio. Aš prašiau, kad „Bitė“ paklaustų mistinio paslaugų tiekėjo, kas, kaip ir kada užsakė tas paslaugas. Į tai buvo atsakyta, kad užklausti turiu aš pats. O kaip man užklausti, jei man telefonu niekas neatsakė ir į el. laiškus nereagavo.“, – paaiškino vyras ir palinkėjo visiems saugotis tokios klastos.

Tuo pačiu buvo nemalonu, kad „Bitė“ iš karto nereagavo.

Užsakoma panašiu principu

„Bitės“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas Antanas Bubnelis DELFI komentavo, kad minimas klientas naudojasi jų įmonės paslauga, kuri leidžia naudoti internetą įvairiuose įrenginiuose jungiantis prie belaidžio maršrutizatoriaus per wifi ryšį.

„ Kaip žinia, internete yra įvairių mokamų paslaugų, kurias galima užsisakyti ir už jas sumokėti banko pavedimu, kredito kortele arba įtraukiant mokestį į ryšio operatoriaus sąskaitą. Vasario mėnesį šio kliento vardu internete buvo užsakytos kelios paslaugos, kurias teikia trečiosios šalys (ne „Bitė“). O mokestis už šias paslaugas buvo įtrauktas į kas mėnesį klientui pateikiamą sąskaitą. Panašiu principu užsakomos ir įvairios paslaugos mobiliuoju telefonu, pavyzdžiui, sudaroma galimybė sumokėti už parkavimą siunčiant SMS žinutę“, – tvirtino vadovas.

Pasak jo, šiuo konkrečiu atveju paslauga buvo užsakyta paslaugų teikėjo svetainėje internete ir pasirinkta galimybė sumokėti už ją kartu su ryšio paslaugomis.

A. Bubnelis pabrėžė, kad jie klientams suteikia maršrutizatorius, kurie yra apsaugoti saugiu wifi slaptažodžiu. Todėl patarė klientams būti atidžiais ir neatskleisti savo slaptažodžių kitiems asmenims, o keičiant juos – sudaryti jį iš įvairių ženklų: mažųjų ir didžiųjų raidžių, skaitmenų bei kitų ženklų.

„Tokiu atveju piktavaliai negalės prisijungti prie maršrutizatoriaus ir naudotis interneto ryšiu bei užsisakyti papildomų paslaugų“, – tikino specialistas.

Jis taip pat minėjo, kad susisiekė su pasiskundusiu klientu, aptarė su juo, kaip saugoti savo ryšio įrenginį ir džiaugėsi, jog nepaisant patirtų nemalonumų, pavyko taikiai išspręsti situaciją.

Įvertink šį straipsnį
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Ligoninės maistas užsienyje nustebino tik dėl vieno ingrediento (57)

Labai neplanuotai teko pabuvoti kelias dienas (š. m. 12-15/7) švediškoje ligoninėje Lidšiopingo...

KET pažeidėjams Pilaitėje atėjo neramūs laikai (26)

Rusijoje 2010 m. įsikūrė pasauliniu mastu pagarsėjusi organizacija Stop Cham (rus. СтопХам,...

Veganams nepatiks: kaip jie naikindami dramblius saugo vištas (88)

Vis daugiau žmonių ir mūsų geografinėje platumoje atsisako mėsos, sparčiai daugėja veganų,...

Vaizdas Palangos „Maximoje“ stebino: ar tai normalu? (122)

Palangoje, užsukusi į Vytauto g. „Maximą“, DELFI skaitytoja labai nustebo radusi pustuštes...

Kauniečių šeimai atjungė elektrą – kaltina nesusikalbėjimu (20)

Gyvename žinomame ir brangiame name I. Kanto g. 18, Kaune , ir esame priversti kreiptis dėl...

Top naujienos

Žudikų ir prievartautojų gauja, kuriai pakluso ne tik kaliniai, bet ir kalėjimo prižiūrėtojai

Lietuvos kalėjimų sistemoje – precedento neturintis skandalas: į nusikalstamą susivienijimą...

Savaitės orai: bus labai tvanku (14)

Pirmadienio dieną Lietuvoje bus nepastoviai debesuota. Daugelyje pietinių ir rytinių rajonų...

Keturių mažamečių mama kaimu grožisi valydama kaminą (66)

Vaikštome su Daiva Mikelioniene jos šeimos sodyboje Verstaminų kaime. Apžiūrėti visam turtui...

Prakeiksmas yra ne juokai: ar tai tikrovė, ar tik silpnų žmonių baimės? (136)

Kunigas egzorcistas Arnoldas Valkauskas DELFI teigia, kad prakeikti galima tik tuos, kurie yra...

Turime dvi problemas – emigraciją į užsienį ir emigraciją į Vilnių (376)

Pusiaukelėje tarp Vilniaus ir Rygos įsikūrusio Rokiškio Nepriklausomybės aikštėje...

Nicko Cave'o koncertas „Positivus“ festivalyje: pravirkdyta publika, roko manifestas ir neįprastas dėmesys fanams (1)

Šių metų „ Positivus “ festivalis stebino įspūdingais pasaulinio garso vardais ir...

Už Atlanto žalgirietis Daviesas – rezultatyvus ir naudingas draugiškame turnyre (10)

Kauno „Žalgirio“ vidurio puolėjas Brandonas Daviesas savaitgalį pradėjo kovas draugiškame...

Ligoninių pertvarka: žmonės bijo, kad susirgę nebeturės kur eiti (65)

Seimui rengiantis spręsti, ką daryti su prezidentės Dalios Grybauskaitės prašymais pataisyti...

Jau po poros metų tokių specialistų paklausa išaugs triskart (21)

Vos už poros metų – 2020-aisiais – Lietuvoje reikės nemažiau kaip 300 informacinių sistemų,...

Po Trumpo ir Putino susitikimo – nedviprasmiškas JAV signalas Rusijai: mes jus stebime (764)

Ar Rusija, JAV prezidento nuomone, yra priešininkė? Tokio klausimo kelis sykius pastaruoju metu...