„Vakar „Maxima“. Gedimino pr. 18. Bandžiau atkreipt darbuotojos dėmesį, tačiau praėjo kaip pro sieną. Parduodama dešra, kuri jau 11 dienų po garantijos, bet už 70 proc. Pirkite...“ - komentuoja skaitytojas.

Jis prisegė nuotrauką, darytą sekmadienį šalia šeštadieninio laikraščio.

„Maximos“ atstovų komentaras:

„Atsiprašome savo klientų dėl šios situacijos. Savo parduotuvėse skiriame ypač didelį dėmesį prekių kokybei, tačiau žmogiškųjų klaidų ne visada pavyksta išvengti. Šiuo konkrečiu atveju, iš prekybos skirta pašalinti prekė atsidūrė prie prekių su ženklia nuolaida, kurių galiojimo terminas artėja prie pabaigos. Nuolat peržiūrime kokybės užtikrinimo tvarką, šis nutikimas paskatino dar kartą įvertinti jos etapus ir pakalbėti su darbuotojais.

Susisiekėme su pirkėju, kuris neliko abejingas, pamatęs šią situaciją. Padėkojome jam už tai ir atsiprašėme, kad nesulaukė tinkamo mūsų darbuotojų dėmesio šioje situacijoje. Vienas iš mūsų įmonės tikslų – kuo geresnė pirkėjų patirtis mūsų parduotuvėse. Todėl nuolat stengiamės gerinti klientų aptarnavimo kokybę ir visada laukiame mūsų pirkėjų atsiliepimų.

Susidūrus su nesklandumais ar kilus klausimams, kviečiame klientus su mumis susisiekti. Prašome skambinti nemokama informacine linija (880020050), rašyti el. paštu klientai@maxima.lt ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių darbuotojus. Padėsime ir atsakysime į rūpimus klausimus. O pateikus pirkimo kvitą, už įsigytą nekokybišką prekę grąžiname sumokėtus pinigus.“