Į „Delfi“ kreipėsi skaitytoja Sigita ir papasakojo, kaip abejotinai pasielgė vieno žinomo teatro darbuotojai.

„Liepos 15 dieną Druskininkuose turėjo vykti „Kitoks Teatras“ spektaklis „Kaimynai be ryšio“. Kaip ir daugelis, bilietus pirkome iš anksto. Atvykę į spektaklį supratome, jog teatras neatvyko.

20 minučių laukėme už durų, buvo susirinkusi minia žmonių... Negavome jokio paaiškinimo, kodėl teatras neatvyko. Spektaklis turėjo vykti „Eglės“ sanatorijos salėje, bet atėjęs apsaugos darbuotojas teiravosi, ko mes visi laukiame, o atsakius, kad spektaklio, jis kažkam paskambino ir paskui sako: „Niekas net negirdėjo apie tai, kad šiandien turi vykti spektaklis.“

Skambinome į „Kitoks Teatras“ ir į bilietus pardavusią įmonę, rašėme laiškus – negauname jokio atsako. Galiausiai „Kitoks teatras“ iš savo feisbuko paskyros man atsiuntė vadovo telefono numerį ir pasiūlė jam skambinti, bet tai dariau dvi dienas iš eilės – vieną nekėlė, kitą išvis buvo išjungtas telefonas.

Blogiausia, kad jaučiamės apgauti, ignoruojami. Gali būti įvairių priežasčių, dėl kurių neįvyksta spektaklis, bet reiktų informuoti... Bilietų puslapyje nepaskelbta, kad už sį spektaklį pinigai bus grąžinti. Už kitus atšauktus, kurie dar tik turėjo vykti, yra parašyta, kad grąžins. O kaip čia?“ – klausė Sigita.

Vienas bilietas kainavo 21 eurą, o moteris pirko du – taigi, praradimas nemažas, beveik pusė šimto eurų. „Delfi“ susisiekė su „Kitoks teatras“ atstovais, tačiau jokio atsakymo nesulaukė. Jį gavus, straipsnis bus papildytas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)