Pasak vaizdo įrašą, kuriame užfiksuotas gyvis, atsiuntusio DELFI skaitytojo, jis mandarinus su kirminu nusipirko Klaipėdoje, prekybos centre „Akropolis“ esančioje „Maxima“ parduotuvėje.

Tiesa, vaizdo įraše jis sakė netyčia susimaišęs ir užfiksavęs kitą kvitą – Gargžduose pirktų mažųjų mandarinų, kurie buvę kokybiški.

DELFI dėl nekokybiškų skaitytojo įsigytų mandarinų kreipėsi į prekybos tinklo „Maxima“ atstovę Renatą Saulytę. Ji apgailestavo dėl susidariusios situacijos – pasak jos, deja, patikrinti visų gautos siuntos mandarinų nėra galimybių.

„Apgailestaujame dėl šios nemalonios situacijos. Stengiamės užtikrinti, kad „Maxima“ parduotuvėje būtų parduodamos tik kokybiški produktai. Gavę informaciją apie kenkėjus mandarinuose, iškart informavome minėtą parduotuvę ir šiuo metu atliekami prevenciniai patikros veiksmai. Taip pat informavome kitas savo tinklo parduotuves, kuriose taip pat vykdomi minėtų vaisių patikrinimai.

Kiek mums žinoma, daugiau panašių atvejų susijusių su gyviais mandarinuose nei mūsų Infolinija, nei parduotuvės bent kol kas nėra užfiksavusios. Kenkėjai mandarinuose galėjo atsirasti dėl jiems veistis palankių klimato sąlygų – neįprastai šiam sezonui šiltų orų ir drėgmės. Mandarinus mes perkame iš tiekėjų. Vaisiai visada kruopščiai perrenkami, atsitiktinai parinkus perpjaunami ir patikrinami. Tai daroma visuomet, tikrinama kiekviena gauta siunta. Deja, patikrinti visų gautos siuntos mandarinų neturime galimybių. Primename, kad įsigijus nekokybišką prekę klientas ją visada gali grąžinti ir jam bus sugrąžinti sumokėti pinigai. Svarbu tik turėti pirkimo kvitą“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (138)