Užpyliau lygiai už 10 eurų ir nuėjau susimokėti. Kai ant prekystalio padėjau vieną 10 eurų vertės kupiūrą, tačiau kasininkei iš manęs paprašius dar 1 cento, labai nustebau. Juk degalinės pistoleto skaitiklis rodė lygiai 10 eurų ir 00 centų. Tada jos pasiteiravau, kodėl lauke rodo vieną kainą, o kasininkės kompiuteris – kitą? Jos atsakymas buvo labai paprastas, „taip negali būti“, ir dar kartelį pareikalavo, kad sumokėčiau tą centą. Žinoma, aš nesutikau ir pasiūliau jai nueiti kartu su manimi pasižiūrėti, kiek rodo lauke esantis pistoleto skaitiklis. Ji dar kartelį arogantiškai pareiškė niekur neisianti ir vėl paprašė, kad sumokėčiau.

Aš dar kartą atsisakiau ir paaiškinau, kad neketinu mokėti cento už degalinės netikslumus ir išvis jaučiuosi apgaudinėjamas, tad mokėsiu tik tiek, kiek rodo lauke esantis pistoleto langelis t. y. lygiai 10 eurų.

Tai vat, toks ne visai malonus buvo mano pirmas susidūrimas su „Circle K“ degaline. Todėl noriu pasakyti, kad po šio įvykio nutariau netylėti, nes juk ne tas vienas centas yra problema ir tikrai aš galiu jį sumokėti, bet darbuotojų arogancija ir klaidos nepripažinimas, žmonių apgaudinėjimas. Būtų geriau pripažinusi ir atsiprašiusi, o ne akis draskiusi. Juk nesunku paskaičiuoti, kiek ta degalinė per parą, per savaitę, per mėnesį ir galiausiai per metus išpilsto kuro ir bus aišku, kiek nusuka iš paprastų žmonių pinigų.

Apibendrindamas noriu visiems vairuotojams palinkėti saugaus kelio ir būti atidesniems ne tik kelyje, bet ir degalinėse mokant už kurą. Geros dienos.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pranešti naujieną, pasidalinti istorija ar mintimis? Rašykite el. p. pilieciai@delfi.lt.

Komentuoja „Circle K“ Lietuva marketingo ir rinkodaros vadovė Indrė Česūnienė

Šeštadienį, rugsėjo 2 d. pavakare „Circle K“ Klaipėdos Žiedo degalinėje gretimose kolonėlėse miles dyzelino už beveik identišką sumą įsipylė du klientai. Vieno kliento sąskaita už degalus sudarė lygiai 10 eurų, kito – 10,01 euro. Kasos kvitų kopijos rodo, kad klientai ir atsiskaitė tuo pačiu metu: faktiškai tą pačią sekundę kasos aparatuose jiems buvo išmušta po čekį. Vieno kvito apmokėjimo laikas yra 15:36:49, kito – 15:36:51.

Abi degalų pompos yra toje pačioje pusėje, tad gana nesunku apsirikti ne tik klientams, bet ir darbuotojams. Šiuo konkrečiu atveju nesusipratimas įvyko, čekį išmušus pagal kliento nurodytą apytikslę sumą, o ne tikslų kolonėlės numerį. Vienu centu mažesnė sąskaita už degalus į kasą buvo įmušta keliomis sekundėmis anksčiau, o pats klientas to galėjo ir nepastebėti, nes pirko ne tik degalus, bet ir maisto.

Technines paslaugas teikianti įmonė šią savaitę atliko bandymus bei patikrino sistemą. Buvome patikinti, kad kolonėlėje atvaizduojamos bei į kasą perduodamos tikslios kainos, identiškos toms, kurias pildamiesi degalus mato klientai. Atsiprašome kliento už nepatogumus, patirtus susiklosčius nekasdieniškai situacijai.