Į „Delfi“ kreipėsi skaitytojas Žydrūnas, jis teigė, kad Kauno miesto Kalvarijos gatvės sankryža su „Via Baltica“ magistrale yra nesaugi vieta ir kelia grėsmę vairuotojams.

„Noriu atkreipti jūsų dėmesį į vieną labai nesaugią sankryžą Kauno mieste. Tai Kauno miesto, Kauno rajono ir automagistralės „Via Baltica“ susikirtimas.

Tiksliai nežinau, kas atsakingas už šį plotą, tad esu kreipęsis ir į Kauno miesto savivaldybę, ir į Kauno rajono savivaldybę bei Automobilių kelių direkciją. Jokio atsakymo nei iš vienų.

Kauno miesto Kalvarijos gatvės sankryža su magistrale „Via Baltica“. Tikslios koordinatės 54.850576 23.842515. Esu aktyviai vairuojantis, matau labai nesaugią vietą ir galimų grėsmių.

Suremontavus Kalvarijos gatvę, šioje vietoje labai pagerėjo gyvenimo kokybė, bet itin padidėjo srautas iš „Via Balticos“ į Aleksotą ir Garliavą (per Sodų gatvę). Taip pat daug šio rajono gyventojų vyksta į kitus miesto mikrorajonus per „Via Balticą“.

Problema ta, kad šiai sankryžai trūksta lėtėjimo ir greitėjimo juostos.

Eismas šiame Kauno aplinkkelyje labai intensyvus, daug sunkiasvorio transporto, greitis didelis (iš esmės tai yra greitkelis). Važiuojant magistrale ir norint išsukti į Kalvarijų gatvę, reikia labai atidžiai stebėti iš paskos lekiančius vilkikus, tada – staigiai ir aštriai stabdyti.

Beveik visada būna taip, kad Kalvarijos gatvėje įsukti į greitkelį laukia bent keli automobiliai, o sankryžos vieta žvyruota ir akmenuota. Staigiai stabdant ir darant posūkį, galima nesuvaldyti automobilio. Kai kas lėtina greitį per duobėtą ir akmenuotą kelkraštį.

Taip pat problemiška ir iš Kalvarijos gatvės be greitėjimo juostos įsilieti į šį greitkelį. Kaip minėjau, dažnai tenka ilgokai laukti, kol bus galima saugiai įsilieti į dideliu greičiu judantį eismo srautą.

Tam tikromis valandomis net susidaro spūsčių. Tenka matyti, kai netekę kantrybės vairuotojai priversti staigiai, rizikingai įsukti į greitkelį. Kai kas bando greitėti per duobėtą ir akmenuotą kelkraštį (toje vietoje akmenų pilna kelio danga eismo saugumo nedidina).

Tikrai intensyvus eismas ir potencialiai pavojinga vieta. Tikiuosi, kad jūsų paviešinimas padės atkreipti dėmesį į šią probleminę vietą, kol joje dar neįvyko kokia nors skaudi nelaimė“, – rašė skaitytojas.

Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis teigė, kad savivaldybės administracija kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkciją dėl greitėjimo ir lėtėjimo juostų įrengimo.

„A5 (Kaunas–Marijampolė–Suvalkai) kelias ir jo greitėjimo, lėtėjimo juostos priklauso Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – LAKD) jurisdikcijai. Kauno miesto savivaldybės administracija 2021 metais kreipėsi į LAKD dėl greitėjimo, lėtėjimo juostų ties Kalvarijos g. įrengimo, tačiau 2021-12-17 gavo atsakymą Nr. R6–2516, raginantį miesto savivaldybę riboti eismą tarp A5 kelio ir Kalvarijos gatvės.

Taip pat LAKD informavo, kad 2022 metais planuoja kompleksiškai saugaus eismo požiūriu, įvertinusi lėtėjimo bei greitėjimo juostų, atitvarų, apšvietimo ir kitų techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo poreikį, peržiūrėti visą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožą nuo 0 iki 16,0 km (Garliava)“, – teigė A. Pakalniškis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)