aA
Praėjusią žiemą persikrausčius į naujus namus, pradėjau ieškoti naujo interneto tiekėjo ir nusprendžiau išbandyti mobilųjį internetą.
Dėl darbuotojo klaidos – problemos ir klientui, ir įmonei: norėjo interneto, išėjo nežinia kas
© Shutterstock

Visų pirma išbandžiau vieno operatoriaus paslaugas, tačiau jos neveikė taip, kaip tikėjausi. Grąžinti modemą ir nutraukti sutartį nekilo jokių problemų.

Tuomet nuvykau į kito operatoriaus saloną. Kaip ir iš prieš tai naudoto operatoriaus, tikėjausi tikėjausi pasiimti testavimui skirtą modemą.

Bet salonas neturėjo testinių modemų ir salono darbuotojas pasiūlė tiesiog įsigyti naują modemą su SIM kortele. Buvau patikintas, kad remiantis jų ryšio padengimo žemėlapiu viskas turi puikiai veikti, o jei neveiks - be problemų galėsiu grąžinti.

Modemas neveikė taip, kaip tikėjausi, tačiau bandant grąžinti susidūriau su krūva problemų ir eigoje paaiškėjo, kad darbuotojas prieš pasirašant sutartį man melavo ne vieną kartą, o bandant ją nutraukti ir toliau atsisakė pripažinti savo kaltę.

Visų pirma, derinant sutarties sąlygas aiškiai įvardinau, kad ieškau namų interneto ir ketinu jį naudoti įvairioms reikmėms – interneto televizijai, žaidimams, „Youtube“ žiūrėjimui ir panašiai. Buvau patikintas, kad siūlomas internetas pilnai patenkins šiuos poreikius.

Kilus konfliktui, visų pirma kreipiausi į Lietuvos respublikos ryšių reguliavimo tarnybą (RRT) ir gavau išaiškinimą, kad nešiojamo interneto veikimas priklauso nuo bazinių stočių apkrovimo ir kitų veiksnių – netgi vėjo krypties!

Nešiojamo interneto veikimo subtilybės nėra savaime suprantamas dalykas, ypač žmogui, kuris niekada anksčiau tokio interneto neturėjo, nesidomėjo ir tiesiog ieškojo stabilių paslaugų namams, o ne interneto kelionėms.

Taigi, šiuo atveju salono, kuriame lankiausi, darbuotojai, išklausę apie mano konkrečius poreikius, turėjo man taip pat aiškiai papasakoti apie paslaugos pliusus ir minusus, tačiau to nepadarė.

Bet čia – tik pradžia.

Pirkimo metu pateikta informacija, kad per dvi savaites galėsiu nutraukti sutartį ir grąžinti modemą, taip pat pasirodė esanti netiesa.

Salono darbuotojai tuo metu man tiesiog pasakė, kad laisvų modemų nėra. Visgi vėliau paaiškėjo, kad testiniai modemai apskritai yra galimi tik tam tikruose jų salonuose – jeigu darbuotojai būtų pasiūlę nuvykti į vieną iš tų salonų, būčiau gavęs testavimui skirtą modemą ir visos šitos gaišaties nebūtų buvę.

Skundui jau nekeliavus į Valstybinę vartotojų teisių ir apsaugos tarnybą (VVTAT), viename iš atsakymų man salono atstovai teigė, kad jeigu būčiau į saloną pristatęs nepažeistą modemą – būtų jį priėmę.

Vėl netiesa, nes aš pats su modemu nieko nedariau – SIM kortelę įdėjo darbuotojai, o namie naudojau jį tik porą dienų. Atgal į saloną pristačiau lygiai tokį patį, kokį gavau iš darbuotojo.

Ne tik originalioje pakuotėje su visais priedais, instrukcijomis ir taip toliau, bet ir tame pačiame parduotuvės maišelyje. O darbuotojas atsisakė net dėžutę iš maišelio išimti pareiškęs, kad tikrai nepriims. Tai įvyko sausį, o aiškinimaisi per institucijas truko iki šio rudens, kas gali turėti pasekmių ir tebesikaupiančiai skolai už atgal nepriimamą modemą.

***

Laiške minėto mobiliojo ryšio operatoriaus atstovų teigimu, įvyko nesusipratimas. Nepaisant to, vyrui kreipusis šį – paskutinįjį – kartą, operatorius sutiko priimti įsigytą įrangą atgal.

„Apgailestaujame dėl šios apmaudžios situacijos, mums išties nesmagu dėl žmogaus sugaišto laiko.

Nors pagal įstatymus salone ar parduotuvėje įsigyta kokybiška techninė įranga ir negali būti grąžinama, suprantame, kad klientas buvo mūsų pačių kolegos paklaidintas.

Tokiu atveju privalu sąžiningai pripažinti, jog mums nepavyko suvaldyti kliento lūkesčių, jog netikusi įranga galės bus grąžinta per 14 dienų.

Bandant nutraukti sutartį ir įrangą gražinti, į situaciją greičiausiai pažiūrėjome nepakankamai lanksčiai, nes tarsi formalaus pagrindo tam ir nebuvo – įranga veikė stabiliai, ryšys naudojimo vietoje – stiprus, o duomenų vartojimas – itin didelis.

Nepaisant to, turėjome priimti grąžinimui kliento lūkesčių netenkinančią įrangą.

Šiuo ir kitais atvejais stengiamės ieškoti kompromiso su savo klientais, todėl net 95% klientų skundų išsprendžiame jau pirmojo kontakto metu“, – paaiškino atstovas ir ragino sunkumų patiriančius klientus būtinai kreiptis į savo operatorių.

Turite daugiau informacijos šia tema?
O gal norite pareikšti savo nuomonę?
Pasidalinkite ja su DELFI skaitytojais
www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(32 žmonės įvertino)
2.3438

Išgirdus, kas vyksta Lietuvoje, emigrantui atvipo žandikaulis: tuos marazmus kalba rimtais balsais (103)

Nors Anglijoje gyvenu daug metų, bet vis domiuosi įvykiais savo Tėvynėje. Ją, kaip ir visą...

Pasakysiu tai, ką Kauno valdžia seniai turėjo išgirsti: patys turbūt šildotės autonominiu (214)

Pasakysiu tai, ką visi kauniečiai dabar galvoja ir ką valdžia seniai turėjo išgirsti....

Vilnietį įpykdė parduotuvė, kuri nepriėmė atgal už 10 eurų pirktų šortų: dar bandžiau juos išskalbti (107)

Rašau, norėdamas išreikšti pasipiktinimą aptarnavimu, norint grąžinti nekokybišką prekę...

Meiliai atrodanti porelė Radviliškyje apvyniojo lietuvę aplink pirštą: dabar noriu įspėti dėl šių sukčių (22)

Atrodo jie kaip vienas kitą mylinti, graži, jauna keliautojų pora. Sutikau juos Lietuvoje,...

Ką daryti, kai mokykloje vaikas sėdi su netestuotu klasės draugu: atsako ministerija (243)

Nesu už ryškią tų, kurie skiepijasi ir tų, kurie ne atskirtį, bet kai nežinai net kas...

Top naujienos

COVID-19 pandemijos pabaigos prognozės: Lietuvos profesoriai pasakė, kada viskas turėtų baigtis (169)

Praėjusią savaitę vakcinos gamintojos „Moderna“ vadovas Stephanas Bancelis viešai pasisakė,...

Turkijoje prasidėjo „antra vasara“: pilni lėktuvai lietuvių atostogauja už juokingas kainas (11)

Nors kalendorinė vasara baigėsi – populiariuose Turkijos kurortuose atrodo, kad atostogų sezonas...

Duomenų mokslininkas: nenoriu gąsdinti dėl 4000 naujų atvejų, bet mes link to einame (250)

„Aš sakyčiau prastėjimo greitis yra panašus kaip ir praeitą savaitę, gal šiek tiek...

JK apėmę sunkumai – tuštėjančios lentynos, eilės degalinėse: valdžia švelnina taisykles gali pasitelkti kariuomenę (85)

Ministras pirmininkas Borisas Johnsonas svarsto galimybę pasitelkti kariuomenės vairuotojus, kad...

Sniego pilys | D+

Kremliaus vadų jubiliejai: ne visi mėgo triukšmingai švęsti, bet vienas nusilakė tiek, kad pasaulis parą tikėjo, jog jis mirė (2)

Jei būtų galima susodinti prie vieno stalo visus Sovietų Sąjungos vadus ir pasiūlyti išgerti...

Benediktą Vanagą apskundusi Vlada Musvydaitė sulaukė atsako: suprantu, kad norėtųsi būti vienintele planetos ėjimo renginių organizatore (84)

Po rugsėjo 25-ąją įvykusių Benedikto Vanago vadovaujamos įmonės UAB „Pitlane“ surengtų...

Vilniaus pakraštyje motociklas rėžėsi į „VW Passat“ šoną: motociklininkas ligoninėje

Pirmadienio vakarą, apie 19.15 val., Vilniaus pakraštyje, Galvės g., susidūrė motociklas...

Neeilinė naktis bendrabutyje Kaune: įkalintiems studentams išlaisvinimo liepė laukti iki ryto (27)

Praėjusią naktį Kauno technologijos universiteto ( KTU ) studentai prisimins dar ilgai....

Norite gyventi sveikiau? Specialistė rekomenduoja, kuo reikėtų pakeisti lietuvių taip mėgstamas bulves (2)

Turbūt kiekvienas galėtume išvardinti ne vieną būdą, kaip skaniai paruošti lietuvių taip...

Transliacija / Marketingas 360: nepamiršti skandalai, soc. tinklų reguliacija, pozicionavimo iššūkis

Laidoje „Marketingas 360“ agentūros „INK Agency“ vyr. partneris Kęstutis Gečas pokalbyje su...