aA
Praėjusią žiemą persikrausčius į naujus namus, pradėjau ieškoti naujo interneto tiekėjo ir nusprendžiau išbandyti mobilųjį internetą.
Dėl darbuotojo klaidos – problemos ir klientui, ir įmonei: norėjo interneto, išėjo nežinia kas
© Shutterstock

Visų pirma išbandžiau vieno operatoriaus paslaugas, tačiau jos neveikė taip, kaip tikėjausi. Grąžinti modemą ir nutraukti sutartį nekilo jokių problemų.

Tuomet nuvykau į kito operatoriaus saloną. Kaip ir iš prieš tai naudoto operatoriaus, tikėjausi tikėjausi pasiimti testavimui skirtą modemą.

Bet salonas neturėjo testinių modemų ir salono darbuotojas pasiūlė tiesiog įsigyti naują modemą su SIM kortele. Buvau patikintas, kad remiantis jų ryšio padengimo žemėlapiu viskas turi puikiai veikti, o jei neveiks - be problemų galėsiu grąžinti.

Modemas neveikė taip, kaip tikėjausi, tačiau bandant grąžinti susidūriau su krūva problemų ir eigoje paaiškėjo, kad darbuotojas prieš pasirašant sutartį man melavo ne vieną kartą, o bandant ją nutraukti ir toliau atsisakė pripažinti savo kaltę.

Visų pirma, derinant sutarties sąlygas aiškiai įvardinau, kad ieškau namų interneto ir ketinu jį naudoti įvairioms reikmėms – interneto televizijai, žaidimams, „Youtube“ žiūrėjimui ir panašiai. Buvau patikintas, kad siūlomas internetas pilnai patenkins šiuos poreikius.

Kilus konfliktui, visų pirma kreipiausi į Lietuvos respublikos ryšių reguliavimo tarnybą (RRT) ir gavau išaiškinimą, kad nešiojamo interneto veikimas priklauso nuo bazinių stočių apkrovimo ir kitų veiksnių – netgi vėjo krypties!

Nešiojamo interneto veikimo subtilybės nėra savaime suprantamas dalykas, ypač žmogui, kuris niekada anksčiau tokio interneto neturėjo, nesidomėjo ir tiesiog ieškojo stabilių paslaugų namams, o ne interneto kelionėms.

Taigi, šiuo atveju salono, kuriame lankiausi, darbuotojai, išklausę apie mano konkrečius poreikius, turėjo man taip pat aiškiai papasakoti apie paslaugos pliusus ir minusus, tačiau to nepadarė.

Bet čia – tik pradžia.

Pirkimo metu pateikta informacija, kad per dvi savaites galėsiu nutraukti sutartį ir grąžinti modemą, taip pat pasirodė esanti netiesa.

Salono darbuotojai tuo metu man tiesiog pasakė, kad laisvų modemų nėra. Visgi vėliau paaiškėjo, kad testiniai modemai apskritai yra galimi tik tam tikruose jų salonuose – jeigu darbuotojai būtų pasiūlę nuvykti į vieną iš tų salonų, būčiau gavęs testavimui skirtą modemą ir visos šitos gaišaties nebūtų buvę.

Skundui jau nekeliavus į Valstybinę vartotojų teisių ir apsaugos tarnybą (VVTAT), viename iš atsakymų man salono atstovai teigė, kad jeigu būčiau į saloną pristatęs nepažeistą modemą – būtų jį priėmę.

Vėl netiesa, nes aš pats su modemu nieko nedariau – SIM kortelę įdėjo darbuotojai, o namie naudojau jį tik porą dienų. Atgal į saloną pristačiau lygiai tokį patį, kokį gavau iš darbuotojo.

Ne tik originalioje pakuotėje su visais priedais, instrukcijomis ir taip toliau, bet ir tame pačiame parduotuvės maišelyje. O darbuotojas atsisakė net dėžutę iš maišelio išimti pareiškęs, kad tikrai nepriims. Tai įvyko sausį, o aiškinimaisi per institucijas truko iki šio rudens, kas gali turėti pasekmių ir tebesikaupiančiai skolai už atgal nepriimamą modemą.

***

Laiške minėto mobiliojo ryšio operatoriaus atstovų teigimu, įvyko nesusipratimas. Nepaisant to, vyrui kreipusis šį – paskutinįjį – kartą, operatorius sutiko priimti įsigytą įrangą atgal.

„Apgailestaujame dėl šios apmaudžios situacijos, mums išties nesmagu dėl žmogaus sugaišto laiko.

Nors pagal įstatymus salone ar parduotuvėje įsigyta kokybiška techninė įranga ir negali būti grąžinama, suprantame, kad klientas buvo mūsų pačių kolegos paklaidintas.

Tokiu atveju privalu sąžiningai pripažinti, jog mums nepavyko suvaldyti kliento lūkesčių, jog netikusi įranga galės bus grąžinta per 14 dienų.

Bandant nutraukti sutartį ir įrangą gražinti, į situaciją greičiausiai pažiūrėjome nepakankamai lanksčiai, nes tarsi formalaus pagrindo tam ir nebuvo – įranga veikė stabiliai, ryšys naudojimo vietoje – stiprus, o duomenų vartojimas – itin didelis.

Nepaisant to, turėjome priimti grąžinimui kliento lūkesčių netenkinančią įrangą.

Šiuo ir kitais atvejais stengiamės ieškoti kompromiso su savo klientais, todėl net 95% klientų skundų išsprendžiame jau pirmojo kontakto metu“, – paaiškino atstovas ir ragino sunkumų patiriančius klientus būtinai kreiptis į savo operatorių.

Turite daugiau informacijos šia tema?
O gal norite pareikšti savo nuomonę?
Pasidalinkite ja su DELFI skaitytojais
www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(32 žmonės įvertino)
2.3438

80 proc. neįgalus vyras papasakojo apie nesusipratimą kreipiantis dokumentų: tai ką žmogui daryti (3)

Noriu paviešinti mano manymu absurdišką man nutikusią situaciją. Po sunkios ligos esu 80 proc....

„Maximoje“ įsigyto produkto etiketę nulupęs kaunietis įžvelgė nešvarų triuką (332)

„Kas vyksta Kaune“ trečiadienį sulaukė pasipiktinusio skaitytojo žinutės. Šviežių sulčių...

Priimamajame dėl nepakeliamų skausmų atsidūręs rusas: riba iki gydytojo buvo netikėta ir man pačiam (105)

Vilnietis Yevgeni Lietuvoje gyvena tik ketverius metus. Lietuviškai jis moka, tačiau, kaip...

Dėl darbuotojo klaidos – problemos ir klientui, ir įmonei: norėjo interneto, išėjo nežinia kas (33)

Praėjusią žiemą persikrausčius į naujus namus, pradėjau ieškoti naujo interneto tiekėjo ir...

Vyras pirmą kartą per 20 metų aptiko tokį lobį – svoris kaip dviejų mėnesių kačiuko (33)

Štai kokį grybą radau. Esu pamišęs grybautojas , grybauju gal 20 metų.

Top naujienos

Azerbaidžane skelbiama karo padėtis: žūva žmonės, „nulaužiamos“ interneto svetainės, NATO susirūpinusi atnaujinta 21:09 (894)

Azerbaidžano ginkluotosios pajėgos prarado apie 200 karių per sekmadienį įsiplieskusias...

Skirmantas Malinauskas įvertino Seimo rinkimus: žmonės labai atsargiai reaguoja į tuos, kurie yra protingesni už juos (55)

Į Seimą veržiasi beveik 2000 įvairiausių piliečių. Kas akylai stebi debatus, gali pastebėti,...

Savickas dvejoja, ar sulaukęs įtarimų greitųjų testų byloje, atsisakytų Seimo nario mandato (36)

Greitųjų COVID-19 testų skandalo epicentre atsidūręs Vyriausybės vicekancleris Lukas Savickas...

Vietoje buto – į namą: kodėl senų namų nuperkama tiek pat kiek naujų? (6)

Karantino pamokos paspartino ryškią pastarųjų metų tendenciją – rinktis ne kuklų butą netoli...

Kapitalizmo pamatus Lietuvoje klojęs Navickas apie keistus sutapimus, bemieges naktis ir trigalvį slibiną (7)

Penkiskart – ekonomikos, ministras, ministro pavaduotojas, Seimo narys – tokį valdžios kelią...

Baltarusija tebuvo pradžia: JAV ir Kremlius šalia Lietuvos atverčia kortas – kas sumirksės pirmas (468)

Nenorime, kad kiltų karas. Tokią retoriką pastarosiomis savaitėmis pasirinkęs Baltarusijos...

Rezultatyvus A lygos sugrįžimas: „Sūduva“ mušė 7 įvarčius, „Žalgiriai“ šventė sunkias pergales

Sekmadienį po kiek daugiau nei mėnesio pertraukos buvo atnaujintos Lietuvos futbolo A lygos...

Restoranų konsultantė Urtė Mikelevičiūtė paaiškino, kas laukia kavinių ir restoranų ateinantį sezoną (24)

Juokaujama, kad 2020 metus prodiusavo siaubo romanų autorius Stephen'as King'as, o režisavo –...

Lina Širvinskienė | D+ nariams

Palmira Galkontaitė – apie darbą ir santuoką: gyvenimas jokių garantijų nedalija (8)

Palmira Galkontaitė televizijoje dirbo daugiau nei trisdešimt metų, tačiau prieš metus jos...

Gydytoja įspėjo: padidėjęs kūno plaukuotumas gali būti ligos požymis (3)

Padidėjęs kūno plaukuotumas ne tik gadina bendrą estetinį vaizdą, bet ir gali signalizuoti apie...

|Maža didelių žinių kaina