„Tele 2“ darbuotoja, dirbanti „Akropolis“ prekybos centre Vilniuje, maloniai paaiškino, kad išduota naujoji kortelė bus aktyvuota per 1-3 dienas, o kol kas privalau naudotis senąja, nors kito telefono aparato neturiu...

Praėjo trys, po to - dar trys dienos, tačiau SIM kortelė neaktyvuota, o kaskart paskambinus į „Tele 2“ klientų aptarnavimo skyrių ir paklausus, kada bus aktyvuota kortelė, man atsakoma, kad šią procedūrą vykdo techninis skyrius, su kuriuo susisiekti yra neįmanoma ir pasiteirauti, kokioje stadijoje yra procedūra arba kada ji bus įvykdyta, taip pat nėra galimybės (...).

Sugrįžus į ta pačią „Tele 2“ atstovybę „Akropolio“ prekybos centre ir pasiteiravus, ar yra galimybė raštiškai kreiptis į techninį skyrių, man buvo atsakyta, kad tai tik užvilkins esamą situaciją ir rašinėti nėra tikslinga. Nors kitoje „Tele 2“ atstovybėje dirbantys darbuotojai patys pasiūlė rašyti kreipimąsi į kompaniją, kad ji spręstų susiklosčiusią absurdišką situaciją (...).

Klientui nėra pranešama apie problemos sprendimą, aš pats turiu skambintis ir aiškintis, kas vyksta, o jie man mėnesio pabaigoje maloniai pateiks sąskaitą už suteiktas paslaugas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI paprašė susidariusią situaciją pakomentuoti „Tele 2“ koorporacinės komunikacijos direktoriaus Baltijos šalims Andriaus Baranausko. Jis patikino, kad aukščiau aprašytu atveju įsivėlė klaida.

Pasak A. Baranausko, manoma, kad kortelės nepavyksta aktyvuoti todėl, kad pardavimo vietoje neteisingai buvo nurašytas 16 skaitmenų kodas. „Kad kortelė būtų aktyvuota, kodas turi būti atspėjamas, jis įvedamas į sistemą, ir jei meta klaidą, nagrinėjame visus variantus. Greičiausiai tiesiog pardavimo vietoje buvo klaidingai nurašytas kodas, ir dėl šios priežasties tiesiog ilgai negalėjo atrasti problemos“, - sakė jis.

Iš kliento gavus teisingą informaciją, problema bus sprendžiama.

Po teksto publikavimo su DELFI susisiekęs skaitytojas nurodė, kad problema buvo išspręsta.