aA
Nerūkantiems žmonėms turbūt pats nemėgstamiausias ir labiausiai erzinantis kvapas - rūkalų. Pykstame, kai šeimos narys rūko kambaryje arba koks nors praeivis gatvėje mus tiesiog „aprūko“. Rūkyti įsigudrina ir viešojo transporto vairuotojai, kuriems tai yra draudžiama. Jei rūko uždaroje kabinoje - nemalonu, tačiau jei mikroautobuso vairuotojas sumano parūkyti ilgesnės kelionės metu, keleiviams nebėra kur dėtis. Jau nekalbant apie tai, kad rūkymas už vairo gali būti pavojingas.
© DELFI / Audrius Solominas

„Vieną sykį važiavau iš Vilniaus į kitą miestą ir vairuotojas nuolatos rūkė. Mes prašėme, kad nustotų, bet jam buvo nė motais. Tokia kelionė tikrai nėra maloni. Jau kreipiausi į Susisiekimo ministeriją dėl šio atvejo“, - pasakoja DELFI skaitytojas Mantas.

Nors rūkymas prie vairo viešojo transporto vairuotojams yra draudžiamas, akivaizdu, kad ne visi vairuotojai šios taisyklės laikosi.

„Pagal Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisykles, draudžiama vežti rūkančius salone keleivius, o ekipažas privalo neleisti rūkymo salone. Tai tolygu tam, kad ir pats vairuotojas negali rūkyti veždamas keleivius“, - sako Petras Mikalonis, Susisiekimo ministerijos Kelių transporto skyriaus vyriausiasis specialistas.

Jo teigimu, keleiviai, patyrę nurodytą vairuotojo elgesį (rūkymą), gali kreiptis į transporto priemonės savininką (vežėją) arba savivaldybę, išdavusią vežėjui leidimą vežti keleivius nurodytu maršrutu. Pagal Administracinių teisės pažeidimų kodeksą, rūkymas autobuse, troleibuse ar maršrutiniame taksi užtraukia baudą nuo 10 iki 20 litų.

Tuo metu Vilniaus autobusų parko Eksploatacijos direktorius Rimantas Markauskas DELFI sakė, kad parkas kas mėnesį sulaukia maždaug penkių keleivių skundų dėl vairuotojų rūkymo.

„Vairuotojams tvarkaraščiuose paliekamos penkios ar daugiau minučių galinėse stotelėse, kurias jie gali išnaudoti rūkymui. Tačiau kai kurie vairuotojai nori rūkyti važiuodami, už tai jie yra baudžiami - jiems neišmokama tam tikra mėnesinio priedo, kurį jie gauna už gerą keleivių aptarnavimą, dalis“, - sako R. Markauskas.

Dėkojame DELFI skaitytojui už informaciją!

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Tolimųjų reisų vairuotojas prabilo apie darbo sąlygas: ar tikrai esame verti tik tiek? (183)

Profesijoje, turbūt kokia ji bebūtų, galime rasti pliusų ir minusų, taip pat kiekviena iš jų...

Vokietijos lietuvių jaunimas Hamburge diskutavo, kaip prisistatyti įtaigiai ir autentiškai

Pirmą kartą užsukus į Oberhafen rajoną Hamburge gali pagalvoti, kad išmanusis telefonas vėl...

Moliūgėlis labai laukia Kalėdų stebuklo (2)

Žiema vis drąsiau žengia į mūsų kiemą, o Moliūgas vis dar laukia. Nors lauke šaltukas jis...

Balsių mokykloje vyko tradicija tapusi Amatų diena

Kasmet Vilniaus Balsių progimnazijoje gruodžio 6 dieną vyksta Amatų diena, per kurią mokiniai...

Mokyklų reitingai parodė: esame ne šiaip gyvulių ūkis, o tikra dresuotų gyvulėlių ferma (69)

DELFI publikavo interviu su žurnalo „Reitingai“ vyr. redaktoriumi Gintaru Sarafinu. Įvairių...

Top naujienos

Popieriniai milijonieriai: lietuviai emigrantai tapo įtariamų aferistų priedanga

„Tu direktorius, tu milijonierius. Nori – atskrisk, pasiimk savo pinigus ir dink iš čia“, –...

Prezidento patarėjas užsimena apie platesnį turto apmokestinimą, automobilių mokesčio pokyčius (40)

Prezidento patarėjas Simonas Krėpšta mano, kad kitų metų biudžeto ambicija gerėja, tačiau...

Rinkėjų apklausa: JK parlamento rinkimus aiškiai laimėjo Johnsono toriai (5)

Per Jungtinėje Karalystėje ketvirtadienį vykusius pirmalaikius parlamento rinkimus, itin svarbius...

Euro zonos reformų planus stabdo suirutė Italijoje ir Vokietijoje

Euro zona pasiekė tam tikrą pažangą baigdama kurti bankų sąjungą ir reformuodama finansinės...

The Economist

Viskas apie klimato kaitą: praeitis, dabartis ir ateitis (1)

Užduotis pakeisti klimato kaitą skatinančias nuo iškastinio kuro priklausomas technologijas vis...

Ilgai tylėjusi Asta Stašaitytė – atvirai apie gyvenimo išbandymus: išsiverkdavau, tada galėdavau važiuoti namo (9)

Kas labiausiai keri, kai sutinki žinomą laidų vedėją Astą Stašaitytę , tai atviras juokas,...

Laikai, kai alkoholis liejosi laisvai: tarsi tradicija girtuoklystė ėjo iš kartos į kartą

„Kaip upė prasideda nuo upokšnio, taip ir girtavimas prasideda nuo taurelės. Žmogus pasidaro...

Nužudyto centrinio banko pareigūno perspėjimas buvo lemtingas SEB (65)

Ne visi pinigų plovimo skandalai vienodi. Kai pasaulis sužinojo, kad milijardai nešvarių pinigų...

Donata Gutauskienė – Laisva – apie anksčiau į laisvę išeisiantį vyrą, šventes su šeima ir visuomenės pyktį (18)

Žinoma atlikėja ir televizijos laidų vedėja Donata Gutauskienė – Laisva gyvena laukimu ir...

Naujasis siūlymas dėl bankų apmokestinimo kelia klausimų: ne tik padidins kainas, bet ir prieštarauja Konstitucijai (269)

„Mes turime vieną milijardą eurų, kurių kažkas tiesiog nemoka. Tol, kol šie mokesčiai nėra...