„Vieną sykį važiavau iš Vilniaus į kitą miestą ir vairuotojas nuolatos rūkė. Mes prašėme, kad nustotų, bet jam buvo nė motais. Tokia kelionė tikrai nėra maloni. Jau kreipiausi į Susisiekimo ministeriją dėl šio atvejo“, - pasakoja DELFI skaitytojas Mantas.

Nors rūkymas prie vairo viešojo transporto vairuotojams yra draudžiamas, akivaizdu, kad ne visi vairuotojai šios taisyklės laikosi.

„Pagal Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisykles, draudžiama vežti rūkančius salone keleivius, o ekipažas privalo neleisti rūkymo salone. Tai tolygu tam, kad ir pats vairuotojas negali rūkyti veždamas keleivius“, - sako Petras Mikalonis, Susisiekimo ministerijos Kelių transporto skyriaus vyriausiasis specialistas.

Jo teigimu, keleiviai, patyrę nurodytą vairuotojo elgesį (rūkymą), gali kreiptis į transporto priemonės savininką (vežėją) arba savivaldybę, išdavusią vežėjui leidimą vežti keleivius nurodytu maršrutu. Pagal Administracinių teisės pažeidimų kodeksą, rūkymas autobuse, troleibuse ar maršrutiniame taksi užtraukia baudą nuo 10 iki 20 litų.

Tuo metu Vilniaus autobusų parko Eksploatacijos direktorius Rimantas Markauskas DELFI sakė, kad parkas kas mėnesį sulaukia maždaug penkių keleivių skundų dėl vairuotojų rūkymo.

„Vairuotojams tvarkaraščiuose paliekamos penkios ar daugiau minučių galinėse stotelėse, kurias jie gali išnaudoti rūkymui. Tačiau kai kurie vairuotojai nori rūkyti važiuodami, už tai jie yra baudžiami - jiems neišmokama tam tikra mėnesinio priedo, kurį jie gauna už gerą keleivių aptarnavimą, dalis“, - sako R. Markauskas.

Dėkojame DELFI skaitytojui už informaciją!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)