Tačiau praradus telefoną, įsidiegiau „Smart-ID“ į kitą išmanųjį ir negalėjau prisiregistruoti prie SEB elektroninės bankininkystės. Sekiau nurodymus puslapyje vieną po kito, kol galu gale man parašydavo, kad su kodų kortele (tokia plastikine, su skaičių deriniais) aš „Smart-ID“ negaliu priregistruoti, nors toks pasirinikimas puslapyje pasiūlytas.

Paskambinau mokamu (kainuoja 11 Euro centų už minutę) banko numeriu, man liepia eiti į banko skyrių, ten pakeis sutartį ir viskas turėtų veikti. Banko skyriuje man jau paaiškino, kad yra tik viena galimybė priregistruoti „Smart-ID“ naujame išmaniajame telefone: pirkti kodų generatorių už 8.4 Eur!

Pasirodo, buvo nustatyta kritinė data, kai galima antrą kartą „Smart-ID“ priregistruoti nemokamai: po liepos 12 dienos. Visiems iki tol įsidiegusiems programėlę ir norintiems kitame išmaniajame naudotis ja, lieka vienintelis kelias – nusipirkti kodų generatorių ir juo prisiregistruoti. Kodėl iki ir po liepos 12 dienos? Programuotojai ištaisė klaidą!

Todėl norėjau užduoti klausimą: kodėl aš lieku kaltas ir turiu mokėti 8.4 Eur už generatorių (jo man net nereikia!), jei programuotojai neatliko savo darbo iki galo tinkamai? Kodėl aš turiu pirkti plastiko gabalą, panaudoti tik vieną kartą ir vėliau išmesti? Gaila nervų, laiko ir pinigų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI susisiekė su SEB banko atstove spaudai Jovita Bazevičiūte. Atstovė skubiai išsiaiškino situaciją ir pranešė, kad tai banko klaida.

Iš karto paprašė kliento kontaktų, kad galėtų pasiūlyti nemokamai vėl prisijungti prie „Smart-ID“.