Sutartis baigė galioti spalio 8 dieną. Per šį laiką:

Rugsėjo 17 d. apie sutarties pabaigą pranešėte SMS žinute.

Rugsėjo 23 d. informaciją pakartojote el. laišku.

Rugsėjo 24 d. pakartojote SMS žinutę.

Rugsėjo 25 d. skambinote telefonu.

Spalio 3 d. bandėte prisiskambinti dukart.

Spalio 4 d. skambinote 8 val. ryto.

Užtikrintai pareiškiu – sutarties nepratęsiu. Ne todėl, kad nevertinu Jūsų pastangų. Bet apdraustas automobilis – KABRIOLETAS.

Juk nesunku ryšių su klientais platformoje įvertinti draudžiamos priemonės kėbulo tipą. Dar paprasčiau – įvertinti automobilio draudimo istoriją ir suprasti, jog mašina draudžiama šiltuoju metų laiku. Ruduo už lango, netrukus pirmos šalnos, ir net pats karščiausias pasiūlymas nesuvilios.

Rezultatas – nusivylęs klientas bei be reikalo gaištamas skambučių centro darbas.

Draudimo paslaugos – viena iš nedaugelio itin konkurencingų Lietuvos verslo sričių. Būtent prastas aptarnavimas – ne kaina ar paslaugų savybės – yra pagrindinė priežastis, kodėl klientai palieka bendroves.

Gyvename pasaulyje, kur klientai tikisi asmeninio bendravimo. Mano patirtis rodo, jog esu tik eilinė eilutė CRM sistemoje, kurią reikia „šturmuoti“ pagal ne visai protingą pardavimo scenarijų.

Šia patirtimi dalinuosi, nes nenoriu išsilieti ant skambučio centro darbuotojo, kuris tik dirba savo darbą. Apmaudu, kad jo darbas – siūlyti klientui paslaugą, kurios jam absoliučiai nereikia t. y. kabrioleto draudimą žiemą.

Tai tikra patirtis ir bendrovės pavadinimo neminiu ne tik nenorėdamas gėdinti – taip nusikalsta ne vienas Lietuvos paslaugų teikėjas. Naujų klientų pritraukimo kaštai – peilis. Pelnus bendrovėms suneša lojalūs klientai.

Tikiuosi, mano pastabos padės Jums tobulėti.

Pagarbiai,

Kabrioleto vairuotojas Mantas