Lina pasakojo, kad kelionei į Antaliją skrydį iš Palangos pasirinko, nes tai buvo arčiau namų. Tačiau buvo ir nemažai žmonių iš Vilniaus, kurie atvyko į Palangą su automobiliais, paliko juos prie oro uosto ir po kelionės tikėjosi savo transportu grįžti namo. Tokiems turistams nusileidimas Vilniuje sukėlė dar daugiau pykčio, nes varginanti kelionė buvo beprasmė.

Sumelavo priežastį?

„Žinoma, žinia apie oro uosto pakeitimą visiems sukėlė nepasitenkinimą, juk pirkome bilietus į Palangą ir mokėjome už skrydį lėktuvu, o ne naktinį keturių valandų pasivažinėjimą autobusu. Lėktuvo palydovė paaiškino, jog Palangos oro uostas yra uždarytas ir naktį lėktuvų nepriima. Po trijų valandų skrydžio ir keturių valandų kelionės autobusu, 7 val. ryto pasiekėme Palangos oro uostą. Nusprendėme pasitikslinti, ar tikrai Palangos oro uostas nedirba. Ir ką gi sužinojome? Palangos oro uosto atsakingi darbuotojai mums paaiškino, jog oro uostas dirba, jei yra lėktuvų norinčių jame leistis.“

Iš tiesų, Palangos oro uosta išvykimo ir atvykimo tvarkaraštis rodo, kad naktiniai reisai nėra naujiena. Pavyzdžiui, iš Kopenhagos SAS orlaivis atvyksta apie 1 val. nakties.

Įtaria taupant keleivių sąskaita

Palangos oro uosto tinklalapyje taip pat pranešama, kad Kelionių organizatorius "Star1 Holidays" tiesioginius reisus iš Palangos į Antaliją vykdė iki liepos 17 dienos.

„Belieka daryti tik tokias išvadas: ši kelionė į Antaliją iš Palangos oro uosto buvo vykdoma paskutinį kartą, todėl kompanijai nepasimokėjo parskraidinti keleivius į Palangą, o po to tuščią lėktuvą skraidinti į Vilnių. Jie paskaičiavo, jog pigiau keleivius parvežti dviem autobusais ir vienu mikroautobusu,“ – spėjo DELFI skaitytoja.

Žada spręsti pretenzijas

Lina piktinosi, kad su bendrove nepavyksta susisiekti, priežastys liko nepaaiškintos.

DELFI perdavus skaitytojos skundą ir įtarimus bendrovė „Star1 Holidays“ sureagavo su apgailestavimu, tačiau detaliai priežasčių nepaaiškino.

„Apgailestaujame dėl šių neplanuotų pasikeitimų, kurie apsunkino mūsų poilsiautojų kelionę namo. Dėl aviakompanijos techninių galimybių skrydis iš Antalijos buvo vykdomas ne į Palangą, bet į Vilnių. Turistams apie tai buvo pranešta iškart po to, kai tik „Star1 Holidays” gavo atnaujintą informaciją iš skrydžių bendrovės. Nusileidimas Vilniuje nebuvo planuotas iš anksto“, - DELFI sakė bendrovės atstovė spaudai Jūratė Rupšienė.

Pasak jos, bendrovė yra pasiruošusi individualiai spręsti pretenzijų turinčių poilsiautojų nusiskundimus ir sieksime išlaikyti juos savo klientų gretose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją