aA
„Aš labai daug keliauju, bet tokio įžūlumo dar nebuvau sutikusi“, - piktinosi DELFI skaitytoja Viktorija, atsidūrusi situacijoje, kai teko atidėto skrydžio laukti kone 9 valandas. Ji sako taip praradusi trečdalį kelionės, kurios metu buvo suplanuota nemažai darbų.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Tai buvo pirmas ir paskutinis kartas, kai skridau su „Air Lituanica“. Deja, teko ne pasidžiaugti mūsų nacionaline oro bendrove, o labai nusivilti. Perkant bilietą į Miuncheną skrydžio laikas buvo 8 val. ryto. Likus dviems dienoms iki skrydžio jie atsiuntė žinutę, kad skrydžio laikas keičiamas ir skrydis įvyks 13.25 val.

Atvykus į oro uostą, skydis buvo atidėtas dar trim valandom. Skridau tik trims dienoms ir „Air Lituanica“ pavogė iš manęs visą dieną, kurios metu buvo suplanuota nemažai darbų. Niekas nepaaiškino pirmo skrydžio atidėjimo priežasčių. Tai nebuvo oro sąlygos ar streikas oro uoste.

Antras skrydis vėlavo dėl sugedusio lėktuvo, „Air Lituanica“ skubiai išsinuomojo lėktuvą iš „Malmo Aviation“.

Kaip man pasirodė, oro bendrovė ignoruoja reikalavimą išmokėti kompensaciją dėl beveik 9 valandų vėlavimo. Dėl tos pačios priežasties man neįmanoma gauti draudimo išmokos. Ar profesionali oro bendrovė atideda skrydį tiek valandų dėl nepaaiškinamų priežasčių ir praneša apie tai likus tiek laiko iki skrydžio? Tai normali praktika?

Aš labai daug keliauju, bet tokio įžūlumo dar nebuvau sutikusi. Ir tikrai nesu labdaros fondas, padengiantis oro bendrovės išlaidas savo sąskaita, kadangi prarastos darbo dienos man niekas neapmokėjo. Daugiau su „Air Lituanica“ niekada neskrisiu ir jums nepatariu. Geriau nusipirkti brangesnį bilietą ir skristi su persėdimu, galiausiai išeis pigiau ir patirsite mažiau streso. Deja, jie tikrai nėra „pasiruošę patogioms mūsų kelionėms“.

DELFI pasiteiravus, situaciją pakomentavo „Air Lituanica“ Komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė:

Jūsų minimu konkrečiu keleivės atveju, kelios dienos iki jos skrydžio turėjome pakeisti tvarkaraštį visiems Miuncheno sekmadienio skrydžiams, apie tai keleivius kaip galima greičiau informavome elektroniniais laiškais ir trumposiomis sms žinutėmis. Suprantame, kad skrydžio laiko pakeitimas nėra maloni naujiena, tačiau tokių situacijų pasitaiko. Jeigu keleiviams kyla klausimų, problemų, jie visada gali kreiptis į mūsų Klientų aptarnavimo centrą ir mes sąžiningai ir teisiškai įvertiname visas susidariusias situacijas, paaiškiname keleiviui kodėl taip nutiko ir visada remiamės Europos parlamento ir tarybos reglamentu, nustatančiu bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles.

Taip pat minimą keleivės skrydžio dieną įvyko force majore situacija, kai dėl techninių priežasčių skrydžio laikas dar kartą buvo nukeltas keleiviams jau esant oro uoste, tokiais atvejais pagal reglamentą kompanija priklauso pasirūpinti savo keleiviais. Mūsų situacijos atveju keleiviams taip pat buvo teikiama rūpyba: teikiamas maitinimas, informacija, išdalintos keleivių teisės. Skrydžių sauga yra absoliutus „Air Lituanica“ prioritetas, tad pastebėjus ar bent įtarus galimus orlaivio techninius nesklandumus, skrydžiai juo yra nevykdomi. Mes atsiprašome savo keleivių už patirtus nepatogumus dėl techninių priežasčių, galime garantuoti, kad situaciją išsprendėme kaip galima greičiausiai ir patogiausiai keleivių atžvilgiu.

Paskutinius mėnesius daugiau nei 90 proc. visų mūsų skrydžių vyko pagal numatytą tvarkaraštį ir neturėjome atšauktų skrydžių - tai tikrai geras rezultatas aviacijoje. Mes siekiame, kad keleiviai savo kelionės tikslą pasiektų laiku, tačiau nenumatytų situacijų pasitaiko ir visada tokiose situacijoje su keleiviais elgiamės taip, kad jie kuo mažiau nukentėtų.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Statau, kaip noriu: priekabai jau leidžiama užtverti perėją? (3)

DELFI skaitytojui užkliuvo Vilniuje, Salininkuose, „Škodos“ vairuotojo netinkamai pastatytas...

Kauniečiai nusistebėjo: užsukus į parduotuvę, jiems buvo parodytos durys (9)

Į „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi kauniečiai, kurie mandagiai arba ne taip gražiai buvo...

Skaitytoja pasibaisėjo situacija viename Lietuvos pašto skyriuje (6)

Mamoms su vežimėliais ir neįgaliesiems situacija Vilniaus Lazdynų mikrorajono Lietuvos pašto...

Programa: Jurbarke bus minimas Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio 30-metis

Jurbarko rajono savivaldybė ir Jurbarko kultūros centras kviečia kartu paminėti rugsėjo 25 d....

Justiniškėse įvyko Sigito Gedos alėjos atidarymas: renginio akimirkos

Penktadienio popietę Justiniškių bendruomenės nariai, draugai, kaimynai bei jų svečiai rinkosi...

Kaimuose – panika: vilkai puola net prie namų (59)

Švėkšnos seniūnijos Bumbuliškės kaime gyvenantys Ramutė ir Viktoras Kungiai su nerimu kasdien...

Sostinėje atsidarė restoranas, kuris įkandamas ne kiekvienam: šampanas čia kainuoja net 1490 eurų (9)

Vilniuje duris atvėrė naujas restoranas „Nineteen18”, kurio pavadinimas skirtas paminėti...

Gyventojai užvertė Prezidentūrą skundais dėl antstolių: kliūva ir veiksmai, ir atlyginimai (124)

Didelė dalis skundų, pasiekiančių Prezidentūrą, yra susiję su antstolių veikla. Taip laidoje...

Skandalingas žvaigždės dūris „Vilkams“ į nugarą – šansas Valančiūnui tapti NBA čempionu? (5)

Didžiausias Minesotos „Timberwolves“ klubo sirgalių košmaras tapo realybe. Prieš kiek daugiau...

Ryžosi paviešinti tikrą pokalbį su Kęstučiu Komskiu: išplūdo paskutiniais žodžiais ir pagrasino išėsti (85)

Žukų bendruomenėje - neramumai. Čia norima pakeisti bendruomenės pirmininkę Anastaziją...

Skausmas, kurio su niekuo nesumaišysi: kančia gali tęstis iki 72 valandų ir net išprovokuoti insultą (1)

Migreną turintys žmonės patvirtins, kad priepuolio metu jaučiamo skausmo su niekuo nesumaišysi:...

Pasibaisėję vestuvių svečiai nusprendė netylėti: nuotakos reikalavimai tiesiog absurdiški (9)

Pasibaisėję vestuvių svečiai pasidalino šokiruojančiu sąrašu taisyklių, kurias jiems prieš...

Lietuvis Niujorke surado serialo „Draugai“ namą: ten nuolat budi policija ir liejasi ašaros (36)

Ištisus dešimt metų, visose 236 serijose, kultiniame seriale „Draugai“ buvo rodomas tas pats...

Opozicijos lyderio klausimas pajudėjo iš mirties taško atnaujinta (97)

Galimybės išsirinkti opozicijos lyderį klausimas pajudėjo iš mirties taško. Tam anksčiau...

Dakaro žvaigždė Nasseras Al-attiyah važiuos su lietuviška vėliava (39)

Latvijos sostinė Ryga pastarąją savaitę atsidūrė viso automobilių sporto pasaulio akiratyje, o...