aA
Perskaičiau Jūsų straipsnį/eksperimentą, kokios dviratininkų ydos iš proto varo vairuotojus, ir nusprendžiau pasidalyti savo pastebėjimais...
© DELFI skaitytojo nuotr.

Neseniai nusipirkau dviratį ir nutariau važinėti su juo į darbą, kadangi ir sveika, ir gamtai geriau, o prasidėjus naujiems mokslo metams gatvės „užsikemša“ daug labiau nei vasarą. Iki darbo nuo namų – 6 km, tad dviračiu atvažiuoju greičiau, nei automobiliu per spūstis.

Kadangi pats vairuoju, tai puikiai suprantu, kuriose situacijose dviratininkai neteisūs bei galimai sukelia avarinę situaciją. Dviračio pats taip pat per perėją nesivarau, tačiau greitis tolygus pėsčiųjų. Visada pristabdau (ypač jei žinau, kad yra žalia rodyklė, ar gali kitu atveju susidurti su automobiliu). Tiesiog nulipimas nuo dviračio – labai nepatogus dalykas, ypač jei važiuoji su vaiku. Nulipus nuo dviračio reikia stipriai prispausti dviračio priekį, kadangi dviratis su vaiku kėdutėje krenta atgal.

Kitas dalykas (kadangi dviračiu važinėju ne tik į darbą) – dviračių takai. Stengiuosi važiuoti tik dviračių takais (nekirsdamas nei pėstiesiems, nei automobiliams skirtų kelių), tačiau tai praktiškai neįmanoma. Na, nebent važinėsi pirmyn atgal.

Štai kokios bėdos:

1. Takai dažnai prasideda iš niekur ir baigiasi niekur. Dažnai nebelieka jokio nusukimo į galimai šalimais esantį kelią;

2. Pėstieji eina dviračių taku, visiškai nereaguodami (nors ir matydami) atvažiuojantį dviratį;

3. Būna, viduryje dviračio tako auga medis, sustatytos autobusų stotelės ir tampa labai sudėtinga (arba neįmanoma) pro šias kliūtis nulipant nuo dviračio pravažiuoti;

4. Dviračio tako grindinys dažnai būna tragiškos būklės, nuvažiavimai nuo dviračių tako dažnai būna su ne tokiu ir mažu borteliu, o kadangi mano dviratis – be amortizatorių, tai labai gerai jaučiasi;

5. Važiuojant dviračių taku miegamuosiuose rajonuose (ypač vakare), dviračių taką būna užtvėrę automobiliai, nuvažiavimas – vėl nuo bortelio, arba reikia nuo dviračio nulipti ir jį persivaryti;

Iš tiesų labai daug problemų, kurių nepastebėdavau ir nesuprasdavau vairuodamas automobilį. Taip pat greitai planuoju važinėti tik automobilių plentu, nes visas tas kratymas ir besibaigiantys dviračių takai atsibosta.

Žinoma, yra daug šiurkščiai taisykles pažeidžiančių dviratininkų, tačiau aš dviračio nepersivarymą per perėją sulyginčiau su automobilio nesustojimu prie žalios rodyklės. Tiesiog reikia tinkamai įvertinti situaciją (o situaciją tinkamai tikrai gali įvertinti, kai pro tas pačias sankryžas važinėji daugiau kaip 10 metų). Puikiai žinai, kada koks šviesoforo signalas užsidegs ir iš kur galimai atvažiuos automobilis tau kertant perėją.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pakabino prašymą net trimis kalbomis, todėl nesitikėjo kaimynų akibrokšto (13)

DELFI redakciją dažnai pasiekia nepatenkintų gyventojų laiškai dėl laiku neišvežamų...

Plungės kultūros centre – įspūdingas orkestro iš Kinijos koncertas (2)

Sausio 29 d. 18 val. pirmą kartą Lietuvoje ir Plungėje svečiuosis Kinijos Gansu provincijos...

Nusivylė sistema, kuri gyvybiškai reikalinga šimtams tūkstančių jaunų šeimų (19)

Vilniečių šeima labai nusiminė, kai sužinojo, kad jų dukra negavo vietos darželyje. O taip...

Įlipo į autobusą su 50 eurų ir negavo bilieto: ką tokiu atveju darytų kontrolė? (116)

Vilnietė viešajame transporte norėjo įsigyti bilietą, tačiau neturėjo smulkių pinigų. Ką...

Pensininkai tapo valstybinių įstaigų įkaitais: gal jau metas sukilti? (179)

Jau kuris laikas skamba žinia, kad pasikeitus „Sodros“ pensijų „išnešiotojams“ pensininkai...

Top naujienos

Dakaro aidas: Vanago šuolis nosimi į žemę ir Gelažninko smėlyje pamestas motociklas (52)

Šių metų Dakaras Lietuvai ypač sėkmingas – parvežti net du rekordai: 24 vieta galutinėje...

Prezidentinę kampaniją Skvernelis pradeda labai rizikuodamas (1253)

Prezidentinę kampaniją Saulius Skvernelis pradeda reitingų duobėje, pirmą kartą jo karjeroje...

Buvę Motiejūno bendraklubiai mato jo dominavimą Kinijoje: D-Mo vieta – NBA lygoje specialiai DELFI iš Londono (29)

Praėjusią savaitę Donatas Motiejūnas sužaidė rezultatyviausias rungtynes savo karjeroje....

Ekspertai įvertino, kas toliau laukia prezidentinėse varžytuvėse (95)

Praėjusią savaitę premjeras Saulius Skvernelis pareiškė, kad kandidatuos prezidento rinkimuose....

Istorinis Dončičiaus vakaras neatnešė sėkmės „Mavericks“ klubui slovėno trigubas dublis (3)

18 taškų, 11 atkovotų kamuolių ir 10 rezultatyvių perdavimų – tokie skaičiai puošia NBA...

Jūsų nusižengimus matys visi – VMI skelbia, kas atsidurs „gėdos lentoje“ (62)

Valstybinė mokesčių inspekcija ( VMI ) pradėjo fiksuoti gyventojų ir įmonių nusižengimus....

Artinasi stingdančio šalčio banga: sinoptikai perspėja iš anksto – viena diena bus ypač nemaloni (12)

Pirmadienio naktį jau kai kur pažnaibys rimtesnis šaltukas. Neigiama temperatūra išliks ir...

Sulaikytas nužudyto Gdansko mero apsaugos vadas (40)

Labdaros renginio , per kurį nužudytas Gdansko meras Pawlas Adamowiczius , apsaugos vadas...

Mačiulis sudalyvavo 10 metų iššūkyje: pažiūrėkite į Lietuvos skaičius (304)

Socialiniuose tinkluose išpopuliarėjusį 10 metų pokyčių iššūkį įgyvendino ir ekonomistas...

Pirkėjai nusigręžia nuo daug žadėjusio rajono: koją kiša vienas „bet“ (188)

Vilniaus šiaurinėje dalyje įsikūręs Santariškių mikrorajonas išsisikiria ne tik kaip medicinos...