Taigi, kaltinkite tik patys save, nes šiemet po atkaklaus, kantraus ir kruopštaus kiekvieno reklaminio laikraštuko, lankstuko ir lapelio rinkimo, eksperimentą pratęsėme – užklijavome ant pašto dėžutės lipduką, skelbiantį, jog reklama nepageidaujama. Laukėme net 3 mėnesius. Reklamos nesulaukėme.

Paštininkai tvarkingai apeidavo mūsų pašto dėžutę ir joje rasdavome tik sąskaitas, kvietimus į paštą, smulkius siuntinukus ir atvirlaiškius. Todėl tie, kuriuos erzina reklama, gali padaryti tą patį, ir jie per visus metus nesulauks:
• 2 kilogramų „IKI“ akcijų lairaštukų - jų gavome dažniau nei kartą per savaitę - 56 vnt.;
•1 ,5 kg „RIMI“ laikraštukų – stabiliai, kartą per savaitę, lygiai 52 vnt.;
Rinkimų propaganda visame kontekste blanksta – tegavome 8 pasiūlymus, beje, trys iš jų - „Drąsos kelio“. Na, o visa kita – tai buitinė technika, buitinė chemija, remontas ir vaistai:
• „Thomas Philipps“ - 23 vnt.;
• „Elektromarkt“ - 14 vnt.;
• „Moki Veži“ - 12 vnt.;
• „Eurovaistinė“ - 10 vnt.;
• „Prisma“ - 9 vnt.;
• „Topo centras“ - 10 vnt.;
• „Ogmina“ - 8 vnt.;
• „Maxima“ - 4 vnt.

Jeigu skaičiuotume Vilniaus mastu (sostinėje yra apie 200 tūkstančių tvarkingų gyventojų gaunamųjų pašto dėžučių), tai sudaro net 1 400 000 kg (arba 1400 tonų) per metus!

Taigi, tokia statistika nuobodžiai vienoda. Tačiau skirtumų vis dėlto yra – nustojo atakuoti įvairiais nuplėšiamais nuolaidų kuponėliais picerijos ir greito maisto kavinės. Jeigu pamenate, prieš kurį laiką kaip pašėlę pigiai užkąsti kvietė „Can Can pizza“, „Hesburger“, „Charlie“, „Katpėdėlė“, „Carskoe selo“, „La Crepe“, „Čili” ir t.t. Arba nepasiteisino, arba krizė baigėsi ir žmonės be kuponų pradėjo picas vėl valgyti. Na, ir dar pritilo „JYSK“, o kadaise buvo vieni aktyviausių...

Dabar – gal kitus, neporinius namų numerius pasirinko ar kitą rajoną, na, ar nusprendė tiesiog nešiukšlinti?

Beje, laiptinėje niekas daugiau iš kaimynų panašių lipdukų neužsiklijavo – visi po senovei išmeta turinį čia pat ir tuoj pat į kartonines dėžes – „šiukšlių šiukšliadėžes“. Įdomu būtų pasiteirauti psichologų, ar tai nėra priklausomybė – juk esi reikalingas kažkam?

Prekybos centrui, vaistinei, „Drąsos keliui“… Na, arba tiesiog įdomu yra gauti žinią, kur po kiek bananai, maisto papildai ar net super-išmanus plokščias televizorius. Bet kokiu atveju, nekaltas lipdukas puikiai veikia. Valio. Daugiau reklaminių šiukšlių nerinksime, užteks.