Atsakingas verslas, kuris rūpinasi savo ateitimi ir sėkme, visada kompleksiškai žvelgia į rinkodarą, kurios viena sudedamųjų dalių – grafinis dizainas. Deja, šiai dienai įmonėms, susidūrusioms su pandemija, teko susiveržti diržus ir planuoti, kaip optimizuoti savo išlaidas. „Doctor Idea“ siūlo sprendimo būdą – grafinio dizaino paslaugas, kurios savo kainodara ir koncepcija yra alternatyva brangiems bei ne visada kokybiškiems rinkos pasiūlymams.
Nepermokėkite už grafinio dizaino paslaugas – išbandykite „Doctor Idea“, kurie jūsų įmonės įvaizdį suformuos vos nuo 149 eurų
© Organizatorių nuotr.

Įvaizdis – neatsiejamas nuo (ne)sėkmės

Kaip teigia „Doctor Idea“ vadovas Deividas Šliažas, įmonės įvaizdis ir komunikacija, yra didelė dalis sėkmingo verslo, tačiau iki šiol egzistuoja tam tikri sektoriai, kurie ignoruoja arba pamiršta šį faktą.

„Viena iš didžiausių klaidų – galvoti, kad įmonė gali sėkmingai veikti ir turėti geras ateities perspektyvas, jei nėra rūpinamasi jos įvaizdžiu. Kaip pavyzdį, galima pateikti statybų ar industrinius sektorius, kuriuose vis dar dažnai pro pirštus yra žiūrima į įmonės vizualinį pateikimą, jos komunikacija viešoje erdvėje. Nemažai yra tokių atvejų, kai įmonės apleidžia savo įvaizdį, jis pasensta, tampa nemodernus, nepatrauklus ir neįdomus visuomenei“, – sako D. Šliažas.

Tad jei verslui besikeičiantys klientų poreikiai ir didėjanti konkurencija aiškiai signalizuoja, kad metas įvaizdžio pokyčiams, pasak specialisto, dažniausiai yra dvi pasirinkimo galimybės: kreiptis į laisvai samdomus specialistus (freelancerius) arba pagalbos ieškoti specializuotose kūrybinėse agentūrose. Visgi, D. Šliažo teigimu, ne visada šie du pasirinkimai yra teisingi.

Nepermokėkite už grafinio dizaino paslaugas – išbandykite „Doctor Idea“, kurie jūsų įmonės įvaizdį suformuos vos nuo 149 eurų
© Organizatorių nuotr.

„Samdydamos freelancerius, įmonės dažnai nėra garantuotos, kad darbas bus atliktas laiku ir kokybiškai, nes kartais laisvai samdomi grafikos dizaino specialistai stokoja atsakomybės bei įgūdžių. Tuo tarpu specializuotų kūrybinių agentūrų paslaugų kainos dažnai būna gana didelės, o kai kurios įmonės net ir negali sau leisti tokių išlaidų“, – aiškina „Doctor Idea“ vadovas.

Negano to, pasitaiko ir tokių atvejų, kai verslas savo lėšas, skirtas įvaizdžiui gerinti ar komunikacijai palaikyti, tiesiog iššvaisto pasirinkdami netinkamus partnerius ar pasiūlymus.

„Kartais įmonės lūkesčiai būna per dideli, ir laisvai samdomas specialistas jų išpildyti tiesiog negali. Arba atvirkščiai – įmonei reikalingi minimalūs atnaujinimai, tačiau kreipiasi į brangias agentūras ir tiesiog permoka“, – teigia D. Šliažas.

Nepermokėkite už grafinio dizaino paslaugas – išbandykite „Doctor Idea“, kurie jūsų įmonės įvaizdį suformuos vos nuo 149 eurų
© Organizatorių nuotr.

Naujas žaidėjas rinkoje

Dėl šių priežasčių, rinkoje atsiranda tokie inovatoriai kaip „Doctor Idea“, kurie yra puikus pasirinkimas toms įmonėms, kurios nori sutaupyti, tačiau to sąskaitoje neprarasti savo gero įvaizdžio ir žinomumo.

„Doctor Idea“ yra pusiaukelėje tarp laisvai samdomų specialistų ir specializuotų dizaino agentūrų.

Esame organizacija, todėl vykdome savo įsipareigojimus. Mūsų paslaugos kainuoja mažiau nei agentūroje, o kai kuriais atvejais yra net pigesnės nei siūlo laisvai samdomi specialistai. Esame paskaičiavę, kad klientas, pas mus atėjęs su aiškia vizija ir ieškantis įgyvendinimo, vidutiniškai gali sutaupyti nuo 44 iki 86 proc. biudžeto, skirto grafikos dizainui“, – teigia D. Šliažas.

Nepermokėkite už grafinio dizaino paslaugas – išbandykite „Doctor Idea“, kurie jūsų įmonės įvaizdį suformuos vos nuo 149 eurų
© Organizatorių nuotr.

Atliekamų grafinio dizaino darbų spektras „Doctor Idea“ itin platus: nuo banerių ir plakatų, iki socialinių tinklų vizualizacijų, pakuočių, firminio stiliaus kūrimo ir kitų didelių projektų.

„Priklauso nuo to, ko įmonei reikia. Galbūt, gamybininkai kuria naujus produktus ir jiems yra reikalingos pakuotės, o, galbūt, siekiama pristatyti naują projektą ir jiems reikalingas profesionalus pristatymas. Esame optimizavę darbų sistemą ir eigą – turime vidinę darbo sistemą, kurioje vyksta komunikacija su užsakovais. Kiekvienas mūsų klientas gauna prisijungimus prie sistemos, kurioje gali tiesiogiai bendrauti su dizaineriais, todėl tai garantuoja greitą komunikaciją, mažesnius kaštus, darbų atlikimo kokybę ir spartą“, – teigia D. Šliažas

Unikali koncepcija, skirta skirtingiems klientams

Įprastai grafinio dizaino paslaugas teikiantys specialistai savo darbą įkainuoja darbo valandomis arba projektais, tačiau „Doctor Idea“ koncepcija visiškai kitokia – tai mėnesio trukmės planai, sudaryti pagal klientų poreikius.

Nepermokėkite už grafinio dizaino paslaugas – išbandykite „Doctor Idea“, kurie jūsų įmonės įvaizdį suformuos vos nuo 149 eurų
© Organizatorių nuotr.

„Vienas iš šių planų, pavadinimu „Pirmoji pagalba“ yra skirtas smulkiems ir vidutinio dydžio verslams, kurie ieško greitų, paprastų, tačiau efektyvių sprendimų savo įvaizdžio kūrimui ar tobulinimui. Už 299 eurus šį planą įsigijusiam klientui garantuojame asmeninio dizainerio paslaugas, tiesioginį bendravimą su kūrybine grupe, o taip pat įpareigojame per 48 valandas parengti pirmuosius eskizus. Korekcijos ir projektų kiekiai yra neribojami, tačiau vienu metu gali būti aktyvus tik vienas projektas.

Brangesnis, 549 eurus kainuojantis planas „Magiškas eliksyras“ taip pat yra vieno mėnesio trukmės, tačiau labiau orientuotas į agentūras ir stambesnius verslus, kurių lūkesčiai yra didesni. Be jau minėtų garantijų, šis planas skiriasi tuo, kad pirmieji eskizai klientui yra pateikiami vos per 24 valandas bei vienu metu yra vystomi net du projektai“, – pasakoja D. Šliažas.

Vienerių metų gimtadienio proga „Doctor Idea“ pristato specialų pasiūlymą – 149 eurų vertės planą „Vitaminų dozė“.

„Tai pagalba dar mažesnius biudžetus turinčioms ir nuo pandemijos nukentėjusioms įmonėms. Paketas skirtas verslui, kuriam nereikia ypatingai daug kūrybinių darbų (logotipų, naujų pakuočių, didelių prezenatacijų), o tiesiog ieškoma, pavyzdžiui, socialinių tinklų vizualinio apipavidalinimo, reklaminių banerių, plakatų“, – aiškina „Doctor Idea“ vadovas.

Nepermokėkite už grafinio dizaino paslaugas – išbandykite „Doctor Idea“, kurie jūsų įmonės įvaizdį suformuos vos nuo 149 eurų
© Organizatorių nuotr.

Pasak jo, svarbu paminėti ir tai, kad visi siūlomi planai nesusaisto kliento jokiomis ilgalaikėmis sutartimis, todėl pasibaigus mėnesiui, užsakovai gali visiškai laisvai rinktis: pratęsti bendradarbiavimą ar padaryti pertrauką.

„Tai priklauso nuo įmonių poreikio. Pasibaigus mėnesiniam planui, galima prasitęsti, pakeisti, papildyti paketą arba nieko nesirinkti. Jei įmonė mato, kad jai reikia daugiau naujų idėjų ir paslaugų, tęsiame bendradarbiavimą, jei ne – laukiame sugrįžtant, kai atsiras poreikis. „Doctor Idea“ visiškai neįpareigoja klientų“, – tikina D. Šliažas.

Augantis pasitikėjimas: nuo valstybinio sektoriaus iki startuolių

D. Šliažo pasiteiravus, kokios įmonės dažniausiai kreipiasi į „Doctor Idea“, pašnekovas teigia, kad klientų spektras yra ypatingai platus.

„Per metus, kol esame rinkoje, sulaukė labai įvairių ir įdomių klientų. Esame organizavę komunikaciją miesto šventėms ir gimtadieniams, dirbome tiek su dideliais, tiek su smulkiais verslais, valstybinėmis įstaigomis, padėjome ne vieniems startuoliams. Šiuo metu puikius santykius palaikome su vienais iš pirmųjų mūsų klientų – Lietuvos jūrų muziejumi, kiekvieną dieną dirbame su jų įvaizdžio komunikacija“, – pasakoja grafinio dizaino specialistas.

D. Šliažo teigimu, nors „Doctor Idea“ veikia tik metus, įmonės komanda sudaro tik kompetentingi vizualinio turinio pateikimo specialistai.

Benas Valančius, Alina Vengalytė ir Deividas Šliažas
Benas Valančius, Alina Vengalytė ir Deividas Šliažas
© Organizatorių nuotr.

„Tai žmonės, kurie su menu ir grafiniu dizainu dirba jau ne vieną dešimtmetį. Taip pat – nauji ir inovatyvūs kūrėjai. Mes atsakome už savo darbų kokybę, todėl priimdami darbuotojus į savo kolektyvą, atidžiai renkamės tik motyvuotus ir kompetentingus specialistus“, – teigia D. Šliažas.

„Doctor Idea“ vadovas sako, jaučiantis klientų pasitikėjimą, todėl ir toliau siekia įrodyti, jog ne vien didelė kainą apsprendžia paslaugos kokybę.

„Kiekvieną dieną mūsų klientų ratas plečiasi, o tai rodo, kad einame tinkamu keliu. Dabar rinkoje grafinio dizaino paslaugų kainos yra neadekvačiai išpūstos, todėl mūsų tikslas išlieka suteikti paslaugas visoms įmonėms, nesvarbu, ar tai stambi organizacija, ar smulkus šeimos verslas“, – teigia pašnekovas.

Su „Doctor Idea“ darbais ir paslaugų planais susipažinti galite čia: www.doctoridea.lt

Užsakymo nr.: PT_85379625

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(12 žmonių įvertino)
2.5000

„TipIt“ ir „Švyturys“ baruose įdiegė pirmąjį pasaulyje nešiojamą arbatpinigių skaitytuvą (74)

Lietuvos baruose pradeda veikti unikali inovacija – nešiojamas „Tipit“ arbatpinigių...

Tvarumo link žengianti „Bonduelle“: atsakinga žemdirbystė, resursų taupymas ir pasiruošimas ateities iššūkiams (2)

Pasaulio gyventojų skaičiui ateityje, prognozuojama, didėsiant iki 9 milijardų, vis garsiau...

Užteko penkerių metų: kaip „Lidl“ įsitvirtino šalies mažmeninės prekybos rinkoje (13)

Nors prieš penkerius metus Lietuvos mažmeninės prekybos sektorius jau buvo gana užpildytas,...

Pasaulyje tarp TOP pardavėjų „eBay” - naudotomis automobilių dalimis prekiaujanti lietuvių bendrovė (24)

Prieš trejus metus supratę, kad naudotų automobilių dalių verslą galima ir reikia vystyti už...

Prie DAROM iniciatyvos noriai jungiasi ir verslas: švari aplinka – mūsų visų atsakomybė (8)

Šių metų gegužės 7-8 d. Lietuvoje vyks DAROM akcija. Ši iniciatyva yra skirta tvarkyti bei...

Top naujienos

Išvydę rezultatus gyventojai liko sukrėsti: kas nutiko daugiausiai žmonių paskiepijusioje pasaulio šalyje? (277)

Seišeliuose, kur gyventojų nuo COVID-19 paskiepyta daugiau nei bet kurioje kitoje šalyje,...

Nuosavas būstas – tolstanti svajonė net regionuose: prognozuoja amžinų nuomininkų erą (259)

Jaunoms šeimoms svajonė turėti namus darosi panaši į tolstantį miražą. Per pastarąjį...

„Didžiojo šeimos gynimo maršo“ dalyviai piktinosi valdžia: vardino skirtingas priežastis, prieš ką reikia kovoti renginyje dalyvavo apie 10 tūkst. žmonių (7270)

Nuo pat ryto šalyje vykstantis „Didysis Šeimos gynimo maršas“, kurio dalyvių automobilių...

Vaidas Saldžiūnas | D+

Branduolinis karas su Rusija: ko nesuprato Holivudas, bet užčiuopė Užkalnis (28)

Keistas pavadinimas, tiesa? Atrodo, kas galėtų visus juos sieti, neįmanoma. Bet įsitikinti...

Po šiltesnio savaitgalio laukia audringi orai: liūčių išvengti nepavyks nė vienam regionui (9)

Sekmadienio dieną iš pietvakarių artės atmosferos frontas. Į šalį plūs vis tankesni debesys,...

Italijos princas monarcho titulą perdavė paauglei anūkei – instagramo ir vakarėlių divai: toks ėjimas sukėlė pasipiktinimą (1)

84-erių Neapolio princas ir Savojos kunigaikštis Vittorio Emanuele, nuo sosto nušalinto...

Europos kosmoso agentūros astronautų atrankoje siektų dalyvauti dešimtys lietuvių

Seimui ruošiantis kitą savaitę skubos tvarka ratifikuoti narystę Europos kosmoso agentūroje...

Sulaikytas vienas iš kalėjimo bėglių papildyta (110)

Sulaikytas vienas iš Pravieniškių pataisos namų pabėgusių nuteistųjų. Apie tai feisbuke...

Vilniaus r. automobilis pražudė dviratininką: į pagalbą sustojęs vyras išaiškino kaltininkę papildyta (110)

Policijos departamentas informavo, kad Vilniaus rajone įvyko skaudus įvykis.

ACB lygoje užsiautęs Kulboka nukalė Bilbao klubui žūtbūtinę pergalę (9)

Reikalingą kaip oras pergalę Ispanijos ACB lygoje iškovojo Bilbao „RETAbet Basket“ (8/25)...