Prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ įsibėgėjo. Kai kurių lietuviškų produktų paklausa išaugo net iki kelių kartų. Tai skatina Lietuvos gamintojus intensyvinti gamybą, kurią buvo sulėtinusi COVID-19 krizė. Skaičiuojama, kad pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, jau sutaupė daugiau nei 3 mln. eurų.
Išvien dėl Lietuvos
Išvien dėl Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

Lietuviškų produktų reguliarios kainos yra sumažintos bendru prekybos tinklo „Maxima“ ir kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujančių Lietuvos gamintojų indėliu. Jau beveik 2 mėnesius vykstanti kampanija pirkėjams leido sutaupyti per 3 mln. eurų. Didžioji dalis – 60 proc. – šios sumos yra padengta „Maximos“ sąskaita, o likusią dalį sudaro Lietuvos gamintojų suteiktos nuolaidos.

„Atpigintos lietuviškos produkcijos krepšelis šiandien yra padidintas jau iki 800 įvairių prekių. Dalis Lietuvoje pagamintos ir užaugintos produkcijos, ypač šviežios mėsos gaminiai, yra atpiginti „Maximos“ sąskaita, siekiant paskatinti pirkėjus palaikyti Lietuvos gamintojus ir rinktis jų produkciją. Džiaugiamės, kad lietuviškos produkcijos paklausa auga, o tai padeda Lietuvos maisto bei kitų pramonės šakų įmonėms greičiau atsitiesti ir įveikti koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus“, – teigia prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.

Išvien dėl Lietuvos
Išvien dėl Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

15 proc. sumažinus populiarių Lietuvos gamintojų prekių reguliarias kainas, per beveik 2 mėnesius, kol vyksta kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, jų paklausa yra šoktelėjusi beveik trečdaliu, o kai kurių lietuviškų prekių pardavimai išaugo net kelis kartus.

Net 2,5 karto išaugo lietuviškos konditerijos gaminių paklausa, keliskart daugiau yra nuperkama lietuviškų šokoladinių saldainių ir kitų saldumynų, taip pat beveik dvigubai daugiau yra parduodama lietuviško sūrio, sparčiai auga Lietuvos gamintojų žuvies produktų pardavimai.

Išvien dėl Lietuvos
Išvien dėl Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

Pardavimus augina ne tik mažesnės kainos

Per kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ augančius savo produkcijos pardavimus skaičiuoja ne tik maisto, bet ir kitoms Lietuvos pramonės šakoms atstovaujančios įmonės.

„Šiuo laikotarpiu pastebimai išaugo „Baltic Champs“ šviežių pievagrybių pardavimai tiek lyginant su ankstesniais šių metų mėnesiais, tiek su analogišku praėjusių metų laikotarpiu. Prie pardavimų augimo prisidėjo ir nauja tendencija, kad pievagrybiai vis labiau vartojami ne tik šaltuoju metų laiku, bet ir vasarą, grilio sezonu, todėl kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujame ir su specialiai griliui skirtais pievagrybiais. Džiaugiamės, kad geri kainų pasiūlymai vartotojams pateikiami subūrus keletą Lietuvos gamintojų, tokiu būdu visi kartu galime prisidėti prie šalies ekonomikos atsigavimo“, – teigia „Baltic Champs“ Komercijos padalinio vadovas Saulius Grakavinas.

Išvien dėl Lietuvos
Išvien dėl Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

Langų ir aušinimo skysčius transporto priemonėms bei automobilinę kosmetiką gaminančios bendrovės „Lesta“ vadovas Mindaugas Stankevičius įsitikinęs, kad produkcijos pardavimų augimą, viena vertus, lemia žemesnės kainos bei atsiradęs didesnis poreikis keliauti automobiliu bei rinktis atostogas čia, Lietuvoje, arba kaimyninėse šalyse. „Kita vertus, manome, jog rinktis lietuviškas prekes vartotojus skatina ne tik žemesnė kaina, tačiau ir suvokimas, jog renkantis Lietuvos gamintojų produkciją, yra skatinama visos šalies ekonomika. Ir tik būdami vieningi, greičiau įveiksime padarinius, likusius po karantino. Tai parodo mūsų šalies brandą ir kaip toli pažengėme per 30 metų“, – pažymi jis.

Kainų mažinimo kampanijoje – jau 80 partnerių

Prekybos tinklo „Maxima“ inicijuotoje lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ šiuo metu dalyvauja 80 didžiųjų ir mažesnių Lietuvos gamintojų.

Tarp atpigintų populiarių Lietuvos gamintojų prekių daugiausia yra mėsos gaminių ir pieno produktų, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, įvairių nealkoholinių gėrimų, kosmetikos ir higienos priemonių, pramoninių prekių. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“.

Išvien dėl Lietuvos
Išvien dėl Lietuvos
© Organizatorių nuotr.

Prekėms, kurių reguliari kaina sumažinta 15 proc., taikomos ir kitos papildomos nuolaidos bei akcijos.

Kartu su „Maxima“ kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvauja: „Acorus Calamus“, „Agaras“, „Alvo prekyba“, „Arimex“, „AR Maistas“, „Arvi kalakutai“, „Askovita“, „Baltic Champs“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Crabro“, „Cosmoway“, „Daivida“, „Daisena“, „Daumantai“, „Dauparų žuvis“, „Dehidra“, „Delikatesas“, „Desė“, „Dora“, „Dzūkija“, „Eckes-Granini Lietuva“, „Edega“, „Elmera“, „Fazer Lietuva“, „Galinta ir partneriai“, „Geld Baltic“, „Geralda“, „Grigeo“, „Groward Group“, „Gudobelė“, „Gusania“, „Iceco žuvis“, „Kaišiadorių paukštynas“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Kauno grūdai“, „Kavinuko prekyba“, „Kavos bankas“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Kietaviškių gausa“, „KIKA LT“, „Klaipėdos duona“, „Klaipėdos mėsinė“, „Klaipėdos pienas“, „Klingai“, „Krekenavos agrofirma“, „Lesta“, „Norvelita“, „Liūtukas ir Ko“, „Lukšių pieninė“, „Malsena“, „Mantinga“, „Mondelez Baltic“, „MV GROUP Production“, „Nematekas“, „Pieno žvaigždės“, „Rinkuškiai“, „Rokiškio pienas“, „Rusnės žuvis“, „Rūta“, „Salpronė“, „Samsonas“, „BIOK“, „Saldva“, „Sauda“, „Skinija“, „Skonis ir kvapas“, „Straikas“, „Švenčionių vaistažolės“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tavijuta“, „Ustukių malūnas“, „Vičiūnai“, „Vikeda“, „Varėnos pienelis“, „Vilkyškių pieninė“, „Vilniaus paukštynas“, „Vilniaus Pergale“, „Vilniaus konservai“, „Volfas Engelman“, „Žemaitijos pienas“.

Taip pat prie iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ prisijungė ir su Lietuvos gamintojais solidarizavosi kiti verslai. Mobiliojo ryšio lyderė „Tele2”, didžiausia šalies reklamos agentūra „Sorbum LT“, logistikos paslaugų įmonė „NNL LT“ bei biuro reikmenis teikiantis „Officeday“ tinklas savo teikiamas paslaugas sumažintais įkainiais siūlo „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujantiems Lietuvos gamintojams, kurie kartu su „Maxima“ yra atpiginę lietuvišką produkciją.

Užsakymo nr.: PT_84717831

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
1.0000

Laukinės žuvys – nauja sveikos mitybos tendencija (7)

Žuvis ir jūros gėrybės yra ne tik vieni sveikiausių maisto produktų planetoje. Tvari...

Prekybos centre CUP – lankytojų srautų ir pasitenkinimo šuolis, apyvartos augimas (6)

Sostinės centre prie Neries įsikūręs prekybos centras CUP šiemet stebėjo itin gerus savo...

Y karta nusprendė: „Utenos“ nealkoholinis alus – aukščiausios kokybės už geriausią kainą (44)

Šveicarijos sertifikavimo organizacijos „ICERTIAS“ atliekamo tyrimo metu „milenialsai“, arba...

Oskaro verta kava

„De ’Longhi“, pasaulinis lyderis namų kavos aparatų srityje, pradeda savo pirmąją...

Seniems „iPhone“ modeliams – naujos galimybės (47)

Turintys „iPhone“ telefonus šiuo metu naudojasi „ iOS 14“ operacinės sistemos versija,...

Top naujienos

Du migrantai dėl neteisėto sienos kirtimo pasiųsti už grotų: labai norėjo į Vokietiją, todėl prieglobsčio Lietuvoje atsisakė (7)

Iš Baltarusijos į Lietuvą atvykę du neteisėti migrantai pareiškė, kad mūsų šalyje likti...

Viktorija Chockevičiūtė | D+

Už daugiau nei 300 mln. eurų ieškinių turintis Marcinkevičius apie galimas šios istorijos baigtis: viena jų – visiškas finansinis krachas

Tai – ko gero garsiausia verslo skyrybų byla Lietuvoje. Kilus vidiniams konfliktams, tarp...

Ekspertas palygino įvairių šilumos būdų kainas: išskyrė, kuo šildytis pigiausia

Vėstantis oras, norime to ar nenorime, primena apie artėjantį šildymo sezoną. Daugiabučių...

Giedrė Balčiūtė | D+

Viskas, ką norėjote sužinoti apie kraują: kiek yra grupių, kaip sužinoti savąją ir kas nutiks, parinkus netinkamą donorą

Esame įpratę manyti, kad kraujo grupių yra keturios ir dar du skirtingi rezus (Rh) faktoriai....

Tarsi veiksmo filme – Juodkalnijoje religinę ceremoniją lydėjo protestai

Rugsėjo 5 dieną į sostą žengė naujasis Serbijos ortodoksų bažnyčios vadovas Juodkalnijoje –...

Mokslininkai prognozuoja: gali perpus sumažėti cukraus ir kavos gamyba

Dėl klimato kaitos pagrindinių kultūrų, įskaitant cukrų, auginimas ilguoju laikotarpiu gali...

Po vestuvių – nemalonumai: dainininkas Tomas Bagdonavičius sulaukė policijos dėmesio

Neseniai vestuves atšokęs dainininkas Tomas Bagdonavičius susidūrė su nemalonumais. Ankstyvą...

Saulės sistemoje pastebėti neatpažinti, neįprastai skriejantys objektai

Keturi iš naujųjų objektų skrieja daugiau nei už 230 astronominių vienetų nuo Žemės...

COVID-19 rodikliai blogėja kasdien ir kone visose kreivėse: siūlo apie atlaisvinimus negalvoti – laukia sunkiausias mėnuo (687)

Epidemiologinė situacija Lietuvoje ir toliau prastėja. Kai kuriomis dienomis nustatoma net daugiau...

Agnė Keizikienė | D+

Nemetate daiktų, nes „gal prireiks“: psichiatrė papasakojo, kada tai gali tapti rimta liga

Sutikite, kad dažnai besitvarkant išsprūsta frazė: o gal prireiks? Atidedate daiktą, o po metų...