Dažnai keleivių vežimu užsiimančių įmonių paslaugomis besinaudojantys vilniečiai žino, kad kiekvienas iškvietimas primena loteriją: nesi tikras, ar atvyks tvarkingas automobilis, aptarnavimas bus malonus, o keliauti piko metu nebūsi priverstas už daug didesnę kainą. Kad su tokiomis situacijomis susidurti netektų, o kiekviena, net ir trumpiausia kelionė, taptų komfortiška ir saugi – Vilniuje pristatoma „eDriver4u“ asmeninio vairuotojo paslauga.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Shutterstock

„eDriver4u“ – tai nauja paslauga Lietuvoje, kurios pagrindinis tikslas – aukštus kokybės standartus atitinkančios kasdienės kelionės. Šios paslaugos išskirtinumas – asmeniniai vairuotojai, kurie rūpinasi ne tik nepriekaištingu keleivio pristatymu į reikiamą vietą, bet ir jo patogumu bei saugumu visos kelionės metu, t. y. nuo durų iki durų.

Nors įmonė yra įsikūrusi Vilniuje, vien tik sostine apsiriboti nežada. Šia paslauga naudotis gali tiek vilniečiai, tiek ir miesto svečiai, nepriklausomai nuo to, koks yra kelionės tikslas: biuras, namai, oro uostas ar kitas Lietuvos miestas. Visoms kelionėms bus taikomas vienas ir tas pats kainos tarifas.

Žilvinas Markevičius, šios paslaugos įkūrėjas ir UAB „Transporto valdymo sistemos“ direktorius, pasakoja, kad idėja lietuviams pasiūlyti asmeninių vairuotojų paslaugą kilo pastebėjus prastėjančią kokybę keleivių vežimo srityje.

Nors lietuviškų ar tarptautinių įmonių, siūlančių keleivių vežimo paslaugą, mūsų šalyje, ypač sostinėje, netrūksta, tačiau kokybiškų paslaugų trūkumas išlieka ryškus. Neretai galima išvysti keleivių nusiskundimų dėl nekokybiško vairuotojų aptarnavimo, netvarkingų automobilių, nešvarių ir nemalonaus kvapo salonų. Galiausiai, ne viena įmonė taiko kainos daugiklius piko metu, dėl kurių klientas yra privestas už kelionę mokėti net iki kelių kartų daugiau, tačiau už tai kokybiškesnės ar geresnės paslaugos negauna.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Shutterstock

Kokybei užtikrinti – nuosavas automobilių parkas

Tam, kad įmonė užtikrintų aukštą paslaugos kokybę, Ž. Markevičiaus teigimu, buvo nuspręsta įkurti nuosavą automobilių parką ir didelį dėmesį skirti vairuotojų atrankai.

Visi šiandien įmonės auto parke esantys automobiliai – nauji 7 klasės BMW. Sprendimas įsigyti vienodus automobilius leis visiems klientams suteikti tokį pat komforto jausmą ir užtikrinti aukštą saugumo lygį. Tai taip pat leis išvengti situacijų, kai nėra žinoma, kokiu automobiliu vairuotojas atvyks pasiimti kliento. Jau tapo įprasta, kad telefonu ar mobiliąja programėle išsikviečiant vairuotoją, kol užsakymas nėra priimtas, informacija apie automobilį nėra suteikiama.

Tačiau, Ž. Markevičiaus įsitikinimu, būtina užtikrinti, kad klientas žinotų, ką užsisako, ir visada gautų tai, ko tikisi.

„Jei žmogus užsisako komfortišką paslaugą, jis ir tikisi ją gauti. Mūsų tikslas – kad keleivis visada žinotų, jog žemesnės nei skelbiame klasės automobilio jam neteks sulaukti. Tai yra mūsų konstanta – tas pats modelis, tie patys pagaminimo metai, ta pati kokybė“, – teigia pašnekovas.

Aukšti reikalavimai vairuotojams ir aptarnavimui

Vis dėlto geras automobilis dar neužtikrina kokybiškos paslaugos – ne mažiau svarbu ir aptarnavimas.

Kad paslaugą užsisakiusiam klientui nereikėtų baimintis, jog jo kelione rūpinsis slogios nuotaikos, salone rūkantis ar garsiai muziką klausantis vairuotojas, visi „eDriver4u“ vairuotojai turi praeiti atrankas, kurių metu yra vertinami tiek jų vairavimo įgūdžiai, tiek ir asmeninės savybės.

„Mums svarbu, kad vairuotojas turėtų patirties, būtų tvarkingas, malonus ir gerai psichologiškai pasiruošęs. Prieš įdarbindami, mes tikriname asmens teistumą, įsitikiname, ar jis neturi administracinių nuobaudų. Kiekvienos darbo dienos pradžioje ir pabaigoje vairuotojų blaivumas yra tikrinamas alkotesteriu“, – aiškina vyras.

Kelionės metu šie vairuotojai ne tik rūpinsis patogumu, bet ir saugumu. Priešingai nei įprasta, kelionė prasidės nuo kliento namų ar biuro durų ir pasibaigs tik jam saugiai pasiekus savo tikslą.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Shutterstock

„Jei lis ar snigs, vairuotojas ne sėdės mašinoje, o ateis ir su skėčiu pasitiks žmogų. Taip pat, vairuotojai neapsiribos tik lagamino įkėlimu ar iškėlimu iš automobilio, o jį nuneš iki pat kliento durų. Jei kelionė vyks tamsiuoju paros metu, nuvykus į vietą vairuotojas neišvažiuos tol, kol neįsitikins, kad jo keleivis saugiai užėjo į namus, o jei reikės, tai palydės ir iki namų durų“, – pasakoja pašnekovas.

Kainos ir kokybės santykis

Kalbėdamas apie kelionės kainas Ž. Markevičius pasakoja, kad „eDriver4u“ paslauga bus prieinama visiems vilniečiams ir Vilniaus miesto svečiams.

Kainos tarifai nustatyti remiantis paslaugos kokybės ir kainos santykiu. „Mes neapsiribojame vien tik maršrutu nuo vieno iki kito taško. Savo klientams siūlome ne tik komfortišką kelionę, bet ir saugumą bei kokybišką aptarnavimą nuo durų iki durų“, – vardija Ž. Markevičius.

Nors lietuviams kainos daugikliai jau tapo įprastu reiškiniu, „eDriver4u“ jų netaikys. Įmonė laikysis vienodų tarifų sistemos nepriklausomai nuo šventinių dienų ar transporto spūsčių mieste. Šie įkainiai bus vienodi visoms kelionėms – ilgoms ar trumpoms, mieste ar už jo ribų. Minimalus valandų skaičius, kaip įprasta nuomojantis limuzinus ar limuzinų klasės automobilius su vairuotojais, taip pat nebus taikomas.

Klientai galės rinktis vieną iš dviejų kelionės kainos apskaičiavimo būdų: apskaičiuojamą kelionės pabaigoje atsižvelgus į faktiškai nuvažiuotus kilometrus ir kelionės trukmę arba fiksuotą – apskaičiuojamą iškart programėlėje nustačius kelionės pradžios ir pabaigos taškus.

„eDriver4u“ asmeninius vairuotojus klientai gali išsikviesti greitai ir jiems patogiu būdu: naudojantis mobiliąja programėle ar tiesiog paskambinus telefonu +370 637 37477. Mobiliąją programėlę galima atsisiųsti iš „App Store“ ir „Google Play“.

Užsakymo nr.: PT_80215845

|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(36 žmonės įvertino)
3.7500

Knygynai kraustosi į internetą: pirkėjai vis dar noriai renkasi pirkti fizines knygas (3)

Nors pasakius frazę „e. prekyba knygomis“ nemažai žmonių įsivaizduoja elektronines arba audio...

Pasivaikščiojimas tarpukario Telšiuose: mokykla, užauginusi Almą Adamkienę ir Vytautą Mačernį (7)

1936 m. Telšių miesto bendruomenei duris iškilmingai atvėrė trys nauji pastatai. Vienas...

5 įdomūs faktai apie „Guberniją“, kurių galbūt nežinojote (6)

Jau kelis šimtus metų tradicijas šalyje puoselėjančios „Gubernijos“ istorijoje – ne tik...

Šešėlinėje rinkoje nebaudžiami klesti falsifikuotų augalų apsaugos produktų prekeiviai (19)

Kai viešojoje erdvėje išgirstame sąvoką „nelegali prekyba“, pasąmonė mesteli keletą...

Naujausios „Dyson“ technologijos rūpestingai plaukų priežiūrai: šio prietaiso namuose norės kiekvienas (7)

„Dyson“ tęsia sveikos plaukų priežiūros epopėją ir žengia į vieną iš pavojingiausių –...

Top naujienos

Korupcijos ir dopingo lizdas: pasauliniu mastu demaskuoti sunkiosios atletikos užkulisiai (29)

Kanados profesorius Richardas McLarenas, atlikęs pagrindinį vaidmenį narpliojant Sočio olimpiados...

Iš ligoninės pabėgusi pensininkė Vanda sako, kad tai priminė košmarą: jie mane gaudė ir nenorėjo išleisti (196)

Lietuvoje – kažkoks keistas bėgimo iš ligoninių sezonas. Pacientai vis dažniau patys...

Atkeliauja šiltesnių ir neramesnių orų banga

Penktadienio pirmąją dienos dalį debesys bus reti, todėl vyraus saulėti orai, lietaus nenumatoma....

Žiniasklaida: Sutkaus byloje STT į apklausas vieną po kito kviečia Seimo narius (62)

Teisėsaugai atliekant tyrimą dėl galimo neteisėto poveikio teisėkūrai, Specialiųjų tyrimų...

Po 6 metų studijų LSMU – studentus nuliūdinęs sprendimas: mums tereikėjo paprasto žmogiškumo (90)

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas ( LSMU ) moka stebinti savo studentus – paaiškėjo, jog...

Išvados iš karantino neįvedusios Švedijos (232)

Mokslininkas, pasiūlęs prieštaringai vertinamą Švedijos „Covid-19“ strategiją, teigia, kad...

Garsaus astronomo gyvenimas buvo itin spalvingas: augintinis briedis nustipo padauginęs alkoholio (16)

Tycho Brahe – vienas iškiliausių astronomų. Šis 1546–1601 metais gyvenęs danų didikas buvo...

Aludaris Viršilas apie netikėtai užklupusius sunkumus: į valstybės kišenę nusprendėme nelįsti (34)

Jeigu vis dar tikite pasakomis, tai seniai seniai buvo tokie laikai, kai vyrai alų, midų gėrė, kad...