Vartų, durų bei krovimo įrangos gamybos lyderis Europoje koncernas „Hormann“ aukštą savo gaminių kokybę užtikrina jau daugiau kaip 80 metų. Tačiau pasaulyje nėra techninių sprendimų, kurie nereikalautų aptarnavimo ar priežiūros. Puikiai išmanydami savo produktus patyrę „Hormann“ atstovybės Lietuvoje specialistai pasiruošę operatyviai likviduoti įrangos gedimą ar netinkamą veikimą, o galimų netikėtų sutrikimų skaičių rekomenduoja mažinti pasitelkus periodinį techninį aptarnavimą.
Periodinis techninis aptarnavimas neplaninių gedimų skaičių sumažina 40 proc.
© Organizatorių nuotr.

Andrius Morkūnas, UAB „Hormann Baltic“ Techninio skyriaus vadovas, primena, kad serviso padalinys bendrovėje įsteigtas prieš 10 metų, o 2018 m. serviso veikla buvo reorganizuota, kad kokybiška serviso ir techninės priežiūros paslauga taptų prieinama platesniam verslo klientų ratui. Tuomet buvo įdiegta skaitmenizuota serviso užsakymų ir darbų organizavimo sistemą, sukurti kiekvieno kliento poreikius atliepiantys serviso paslaugų planai, atnaujinti ir moderniai įrengti serviso automobiliai, kad jie būtų paruošti bet kokiems iššūkiams, investuota į serviso technikų kvalifikacijos kėlimą.

Racionaliau periodinis aptarnavimas, nei netikėtas gedimas

„Netrukus įsitikinome, kad į kliento poreikius orientuoti remonto paslaugų planai jiems duoda realios naudos. Klientas pats renkasi, kaip nori prižiūrėti eksploatuojamą įrangą: remontą pagal poreikį ar atlikti periodinius techninius aptarnavimus pagal gamintojo rekomendacijas. Pastaruoju metu akivaizdu, kad klientai vis dažniau renkasi planą su periodine priežiūra. Šis pasirinkimas užtikrina stabilią įrangos eksploataciją ir ilgaamžiškumą“, – pasakoja „Hormann“ Techninio skyriaus vadovas Lietuvoje.

Periodinis techninis aptarnavimas neplaninių gedimų skaičių sumažina 40 proc.
© Organizatorių nuotr.

Jis vardija, kad periodinio techninio aptarnavimo metu technikai turi numatytas užduotis pagal įrangos tipą ir komplektaciją. Šios užduotys numato nuodugnią įrangos konstrukcijos patikrą, besidėvinčių detalių pakeitimą naujomis, privalomų saugos elementų patikrą ir testavimą, įrangos valdymo blokų duomenų nuskaitymą tolesnei analizei. A. Morkūnas pasakoja, kad periodinis techninis aptarnavimas padeda išvengti netikėtų gedimų ir galimų nesklandumų.

„Periodinio techninio aptarnavimo metu dažniausiai aptinkamos eksploatacijos metu beveik susidėvėjusios detalės, kurių galutinis susidėvėjimas lemtų įrangos gedimą ir klientų prastovą. Pavyzdžiui, jei nutrūktų segmentinių vartų lynas, vartai užstrigtų atidarytoje padėtyje pavojingai pakibę ant apsauginių įtaisų. Pro tokius vartus dėl saugumo judėti draudžiamas, todėl sutrinka kliento procesai, o šaltuoju metų laiku klientas patiria milžiniškų nuostolių, nes tenka laukti, kol atvyks serviso tarnyba ir atliks remontą. Tokiu atveju, kol atliekamas remontas, klientas gali turėti iki 50 kv. m kiaurymę pastato sienoje“, – pavyzdžius pateikia „Hormann“ Techninio skyriaus vadovas.

Statistika rodo, kad įmonės, nusprendusios taikyti periodinį techninį aptarnavimą, sumažina neplaninių gedimų skaičių apie 40 proc. A. Morkūnas akcentuoja, kad, pavyzdžiui, vienas neplaninis techniko iškvietimas į objektą kainuoja dažniausiai tiek, kiek trijų vidutinio dydžio pramoninių segmentinių vartų techninis aptarnavimas. Tad naudojantis periodiniu techniniu aptarnavimu per ilgesnį laiką klientams galiausiai pavyksta sumažinti išlaidas įrangos remontui ir priežiūrai, o svarbiausia – išvengti veiklos procesų trikdžių dėl netikėtų gedimų.

Klientams – visa informacija apie įrangą ir jos priežiūrą

„Hormann“ serviso vadovas akcentuoja, kad atliekant periodinį techninį aptarnavimą klientui suteikiama visa informacija apie atliktus ir planuojamus darbus, be to, ši informacija saugoma „Hormann“ archyve. Tai padeda valdyti ir planuoti išlaidas įrangos priežiūrai ir remontui.

Periodinis techninis aptarnavimas neplaninių gedimų skaičių sumažina 40 proc.
© Organizatorių nuotr.

„Klientams pateikiama informacija apie atliktus bei numatomus darbus ateityje. Pavyzdžiui, kada numatomas kitas hidraulinės alyvos keitimas. Taip pat atlikę analizę pateikiame pasiūlymus, kaip atnaujinti, modernizuoti vienus ar kitus produktus pagal kliento poreikius ar pasikeitusius procesus. Ši informacija padeda suplanuoti reikiamas lėšas įrangos priežiūrai ir modernizavimui, – veiklos užkulisius atskleidžia A. Morkūnas. – Nors ir netikėto gedimo atveju sukaupta patirtis, nuolatinė gedimų analizės ir šiuolaikiški procesai iki 90 proc. remonto darbų „Hormann“ technikams leidžia atlikti jau pirmo atvykimo į objektą metu.“

Jis teigia, kad dėl skaitmenizuotos užsakymų ir darbų organizavimo sistemos galima sekti paklausiausių atsarginių detalių judėjimą, pasirūpinti, kad jų visuomet būtų serviso automobiliuose.

„Taip pat kaupiame informaciją apie klientų įrangą, todėl gavę iškvietimą dėl jos remonto žinome, kokių specifinių detalių gali prireikti. Ilgametę patirtį turintys techninio skyriaus inžinieriai nuolat seka ir kontroliuoja vykdomų remontų srautą, kuris leidžia mums suprasti, kur turime pasitempti. Taip pat nuolat palaikome ryšį su kitomis „Hormann“ koncerno atstovybėmis Europoje ir dalijamės patirtimi, kaip teikti maksimaliai kokybišką paslaugą per trumpiausią galimą terminą. Ši analizė ir tarptautinė patirties leidžia mums pasiekti minėtą procentą“, – pasakoja „Hormann“ Techninio skyriaus vadovas.

Nuolatos mokosi

Jis atkreipia dėmesį, kad tokį aukštą serviso lygį pavyksta palaikyti ir dėl to, kad nuolat rūpinamasi serviso automobilių aprūpinimu, kuris tiesiogiai susijęs su parduodamos įrangos kiekiu ir komplektacija. Techninio skyriaus inžinieriai visuomet palaiko sukomplektuotą atsarginių detalių sandėlį, kad būtų galima patenkinti remonto poreikius, o jei gamintojas keičia ar atnaujina įrangą, su šiais pakeitimais keičiasi ir serviso automobilių aprūpinimas – tai nenutrūkstantis procesas.

Periodinis techninis aptarnavimas neplaninių gedimų skaičių sumažina 40 proc.
© Organizatorių nuotr.

A. Morkūnas pasakoja, kad aukštos kvalifikacijos serviso darbuotojų įžvalgos padeda tobulinti gaminius.

„Viena mūsų, kaip gamintojo atstovų, atsakomybė – grįžtamojo ryšio suteikimas gamintojui. Mūsų pastabos prisideda prie produktų kūrimo ir vystymo. Turime pavyzdžių, kuomet gamintojas po mūsų pastabų reaguoja labai greitai ir pakeičia vieną ar kitą konstrukcinį sprendimą,– teigia „Hormann“ Techninio skyriaus vadovas. Taip pat svarbu, kad technikai nuolat atnaujina savo žinias apie įrangą, jos priežiūrą ir remontą bei mokosi apie naujoves, kurias pristato gamintojas. Turime periodinius mokymo planus, esame susikomplektavę įrangos mokymo stendus, kuriuose technikams imituojamos užduotys žinių patikros metu. Manome, kad tai ir yra mūsų vienas didžiausių konkurencinių pranašumų, kurį vertina ir mūsų klientai.“

Užsakymo nr.: PT_88147039

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Svajonių namą pasistatęs vilnietis: dabar galiu drąsiai pasakyti – visur gerai, bet namuose geriausia (140)

Prieš kiek daugiau nei penkerius metus, Vilniuje, Kalnėnų rajone išdygo pirmasis šiame mieste bei...

Rudens pradžioje gyventojai renkasi į seminarus apie renovaciją: kokių klausimų specialistai sulaukia dažniausiai? (10)

Daugiabučių renovacijos procesus šalyje administruojanti Būsto energijos taupymo agentūra ( BETA...

Kokia tvora tarnauja jums, o ne jūs jai? (10)

Įsigijus namą ar kotedžą norima privatumo ir saugumo savo kieme. Tam reikalinga tvora . Kaip ją...

Kompleksinio poilsio būstui Palangoje – lanksčios kredito unijos paskolos (2)

Statistika liudija, kad apartamentai poilsiui ir darbostogoms Lietuvos pajūryje graibstyte graibstomi...

Periodinis techninis aptarnavimas neplaninių gedimų skaičių sumažina 40 proc. (4)

Vartų, durų bei krovimo įrangos gamybos lyderis Europoje koncernas „Hormann“ aukštą savo...

Top naujienos

Per slaptą operaciją Vilniuje įkliuvo 4 policininkai: metę darbus kaip skėriai puldavo stabdyti automobilių (62)

Po itin slaptos operacijos Vilniaus apskrities policijos pareigūnai buvo priversti sulaikyti net...

Degalinėse – ilgai nematytos kainos: brangimą lemia ne tik nafta (73)

Dyzelio kaina populiariuose degalinių tinkluose jau sukasi apie 1,25 euro už litrą, benzinas –...

Po žinomo Panevėžio verslininko mirties nuo COVID-19 aiškėja skaudžios aplinkybės: teko imtis kraštutinių priemonių (843)

Klastingojo COVID-19 pražudytą žinomą Panevėžio verslininką Aidą Nauronį šiandien...

Tyrimas: Lavrovas su meiluže mėgaujasi įspūdinga prabanga (539)

Rusijos užsienio reikalų ministras Sergejus Lavrovas į oficialias diplomatines komandiruotes...

Modesta Meškė | D+

Nežinantiems, ką rengtis šiemet – paltą ar striukę? Stilistė turi dvi žinias: viena gerą, kitą – blogą (1)

Šaltasis metų sezonas nieko nelaukęs atskubėjo jau dabar. Su juo staiga pamiršome lengvesnius...

Atkeliauja sausesni orai

Pagaliau ciklonai iš Lietuvos pasitraukė. Kartu su jai iškeliavo ir lietaus debesys.

Odontologas tai vadina dar viena epidemija: į ligonines kai kurie atvyksta be 5 dantų (113)

Vilniaus universiteto Odontologijos instituto dėstytojas gydytojas odontologas Vytenis Almonaitis...

„Netflix“ filme – buvusio JAV pareigūno liudijimas apie Lietuvoje kalintą teroristą (205)

Amerkiečių kompanijos „Netflix“ sukurtame dokumentiniame filme buvęs Federalinio tyrimų biuro...

Šįvakar sostinės padangė nusidažė ryškiausiomis spalvomis: Vingio parke vyko tryliktoji „Vilniaus fejerija“ (94)

Šiandien, rugsėjo 25-ąją, Vingio parke vyko XIII tarptautinis fejerverų festivalis „Vilniaus...

Justina Asakavičiūtė | D+

Afganistano moterų realybė: seksas pagal Civilinį kodeksą ir mirties bausmė už išdavystę

Kaip reaguotumėte, jei jums staiga lieptų išeiti iš patalpos, nes joje sėdi vyras? Dar baisiau,...