Ką galima atsakyti invazinei rūšiai, kuri nori toliau nieko neprarasdama dėti skersą ant visų pasiskiepijusių žmonių teisių bei vietinių tradicijų saugoti save ir savo artimą?

Konstitucija yra Apšvietos išradimas. Apšvieta – tai mokslas. Žmogaus teises kaip demokratinių šalių gyvenimo privalomą normą taip pat išrado intelektualai, net labai smarkiai draugavę su mokslu. Kaip ir mokslu patikėję politikai.

Panašu, kad prie to labiausiai prisidėjo leftistai, kaip dabar madinga pezėti urkštuliuose ir užubaliuose. JAV prezidentas J.Carteris, ypač aukštai iškėlęs žmogaus teisių vėliavą, buvo demokratas.

Skiepai plius minus taip pat – Apšvietos, taigi irgi mokslo išradimas.

1796 m. E.Jenneris, imunoprofilaktikos pradininkas, sėkmingai paskiepijo pirmą vaiką nuo raupų. Tas skiepas, kaip ir JAV, Abiejų Tautų Respublikos bei Prancūzijos konstitucijos, buvo aukščiausias šuolis istorijoje apsaugant milijonus žmonių nuo kančių, skausmo ir pirmalaikės mirties.

Ką galima atsakyti invazinei rūšiai, kuri nori toliau nieko neprarasdama dėti skersą ant visų pasiskiepijusių žmonių teisių bei vietinių tradicijų saugoti save ir savo artimą?
Rimvydas Valatka

Tai ponai begemotai, kam jums ta Konstitucija ir žmogaus teisės, jei jūs prieš mokslą iš principo? Mokslas kaip toks nėra priimamas gabalais. Arba mokslas, arba šarlatanystė.

Jei sakai, kad štai tas man iš mokslo dabar tinka, o tas tai niekada, tai yra demagogija. Vartymasis iš gaidžio. Jei tiksliau, – apmokytų, kartais net akademinių laipsnių turinčių žmonių išsidirbinėjimas, ieškant meilės, kurios stinga nuo vaikystės. Išsidirbinėjimas, kurį tinkluose aistringai platina su mokslu nedraugavusios nagų ir blakstienų priaugintojos ir celofaninė pudra.

Piktybiniai antivakseriai ir jų valdoma sekta neigia mokslą kaip tokį. Tai barbarybė. Galbūt tai naujieji barbarai, bet vis tiek – barbarai. Kaip žinoma, barbarai neturėjo nei mokslo, nei rašytinės Konstitucijos ir žmogaus teisių. Tik labai daug prietarų.

Naujųjų barbarų bandymas šauktis Konstitucijos ir žmogaus teisių būtų graudžiai juokingas, jei nebūtų visuomenei pavojų keliantis demagogiškas bandymas pasinaudoti žmogaus teisėmis barbarų teritorijai išplėsti.

Lygiai taip pat kaip ir antivakseriai, žmogaus teisėmis bando pasinaudoti taikius žmones sprogdinantys teroristai. Neršia vos tik įkliuvę, kad ir Gvantanamas nežmoniškas, ir CŽV slapti kalėjimai – neteisėti. Kas kad jų vienintelis tikslas – nugalabyti kuo daugiau nekaltų žmonių. Jie mat irgi žmonės. Mengele su Eichmanu ir Krikštaponiu, turėtume manyti, irgi buvo žmonės.

Gal ir per stiprus palyginimas, bet užtat net ir antivakseriams suprantamas. Antivakaseriai nekovoja už žmonių teises ir laisves kaip tokias.

Antivakaseriai kovoja už savo išskirtinę teisę nebaudžiamiems be apribojimų teršti aplinką mirtį nešančiais virusais, sirgti bei eikvoti PSD lėšas stambiu mastu tuo metu, kai valstybė garantavo nemokamą būdą visiems bendrai sustabdyti mirties karavaną – skiepus. O tai – ne tas pats, kas žmogaus teisės. Tai – tik barbarų nomadų teisė lėkti, kur nori, ir apteršti viską aplinkui.

Antivakaseriai kovoja už savo išskirtinę teisę nebaudžiamiems be apribojimų teršti aplinką mirtį nešančiais virusais, sirgti bei eikvoti PSD lėšas stambiu mastu tuo metu, kai valstybė garantavo nemokamą būdą visiems bendrai sustabdyti mirties karavaną – skiepus. O tai – ne tas pats, kas žmogaus teisės. Tai – tik barbarų nomadų teisė lėkti, kur nori, ir apteršti viską aplinkui.

Tolerancija antivakseriams negali būti vienpusė. Tolerancijos sąlyga – abipusiškumas. Kur jis?

Lietuvoje, Lenkijoje absoliuti dauguma dėl koronaviruso į ligonines paguldytų pacientų dabar – tik nepasiskiepiję. Teisė specialiai eikvoti sveikatos apsaugai skirtus milijonus nėra žmogaus teisė. Tai barbaro, neprašyto ateivio, invazinės rūšies sau prisiskirta teisė.
Kova su antivakserizmu yra kova su barbarybe. Lygiai tokia pat kaip ir kova su antisemitizmu, moterų menkinimu, vaikų mušimu, homofobija ar prekyba žmonėmis.

Bet kuri teisinė demokratinė valstybė nuolat kovoja su barbarybe. Kad ir kokiu pavidalu ji pasireikštų. Tam yra tiek daug ribojančių taisyklių, o žmonių bendruomenės turi dar daugiau tradicijų, stabdančių barbarybę kasdienėje veikloje, kad mes jų net nebepastebim.
Ar eismo taisyklės nepažeidžia du tris bokalus įkalusio tvirto vyro ar tvirtos moters teisių?

Dar ir kaip. Dauguma tokių vairuotojų tikrai saugiai pasiektų kelionės tikslą ir nieko neatsitiktų. Panašiai, kaip neatsitiko su dauguma antivakserių. Bet kartais juk atsitinka avarija ir žūsta žmonės, todėl valstybės įvedė taisyklę: tik 0,4 promilės Lietuvoje, 0,5 – Latvijoje ar 0,8 Airijoje.

O greičio ribojimai? Sukimas į dešinę degant raudonai, kai kelias tuščias? Dalies eismo draudimų logika – keista, visų jų laikytis – tikrai sunkiau nei gauti du skiepus. Bet kokie 90 proc. šoferių jų šventai laikosi. Nes tokios taisyklės, kurios yra visuomenės susitarimas. Jei pusė vairuotojų jų nuolat nesilaikytų, sugriūtų susitarimas, būtų blogai visiems.

Turim stojimo į universitetus taisykles. Ne kiekvieną norintį vaiką priima. Yra miestų ir ypač kurortų tylos meto taisyklės. Ar jos nepažeidžia jaunų žmonių teisių? Dar ir kaip. Bet jų laikomasi be atsikalbinėjimų. Vardan to paties visuomenės susitarimo.

O kiek absurdiškų draudimų lėktuvų skrydžiams? Draudimas į rankinį bagažą pasiimti mėgstamų kvepalų buteliuką, net vandens ar vyno, reikalavimai išimti laptopą, nusisegti diržą ir laikrodį, vaikščioti basom. O gali ir apčiupinėti, ir nusirengti liepti.

Pandemijos metu antivakseris = islamistų šachidas, apsijuosęs bomba, įžengiantis į Vilniaus „Panoramą“ ar kino teatrą. Kad ir kaip drastiškai tai skambėtų, antivakserio nematomos bombos pasekmės – iki dešimties mirčių ir krūvos sužeistų – tokios pat.

Žmogaus teises tai suvaržo tikrai labiau nei du skiepai. Bet visi, kurie nori kur nors nuskristi, to nebumbėdami laikosi. Nes tokie suvaržymai atsirado, kad būtų galima apsaugoti tūkstančių žmonių gyvybes nuo savižudžių islamistų teroristų bombų.

Tas pats ir su pandemijos draudimais bei taisyklėmis.

Vyriausybė turi menką pasirinkimą – arba trečią kartą uždaryti valstybę ir jos ekonomiką, arba karantinuoti tik tuos, kurie, turėdami galimybę, piktybiškai atsisakė vakcinuotis ir nori toliau neršti po restoranus, krautuves ir kirpyklas, it šachidai apsijuosę delta atmainos bombomis.

Barbarus reikia stabdyti ne tik prie šalies sienų, bet ir už jų. Daugybė antivakserių klykia dėl tikro, o ypač tariamo pavojaus, kurį sukels čia apsigyvenę Irako pabėgėliai. Bet antivakseris net nelygintinas su vargšu pabėgėliu.

Pandemijos metu antivakseris = islamistų šachidas, apsijuosęs bomba, įžengiantis į Vilniaus „Panoramą“ ar kino teatrą. Kad ir kaip drastiškai tai skambėtų, antivakserio nematomos bombos pasekmės – iki dešimties mirčių ir krūvos sužeistų – tokios pat.

Vyriausybės pareiga – apsaugoti atsakingus piliečius nuo barbarų ir jų sektų piktybinio neatsakingumo. Dar daugiau – apsaugoti pačius barbarus ir ypač jų vaikus.

Bet mes visi lygūs, visi mokam mokesčius, o dabar ką, pasiskiepiję galės, o mes negalėsim nueiti nei į kašę, nei į restoraną, nei net į polikliniką? Ligos išmokos negausiu susirgęs kovidu! Betrūksta, kad paleistų atskirus autobusus ir geltonas žvaigždes užsisiūti lieptų. Genocidas, Holokaustas, klykia invazinė rūšis. Ir net nenurausta iš gėdos.

O jei kas nenori pasinaudoti jam suteiktomis lygiomis galimybėmis, ką gi, visokių sektų yra, visokių sektantų reikia. Niekas jų prie būdos nepririš. Bet ir apsijuosus šachido diržais su delta bombomis maklinėti po krautuves ir kitur leista nebus. Tai jau būtų nelygios galimybės visiems. Neetiška netgi. Kas čia nesuprantamo?

Minėti genocidą ir Holokaustą pandemijos kontekste gali tik barbaras. Barbarui dėl 90 proc. Lietuvos žydų išžudymo nei šilta, nei šalta – barbarams apskritai gyvybė nėra vertybė. Barbaras visur mato tik save ir savo teisę apdergti viską ir visur, kur tik jis sugalvos, kad jam reikia.

Kadangi antivakseriai drįsta šventvagiškai save lyginti su Šoa aukomis, tenka jiems priminti, kad, skirtingai nei 6 mln. Europos žydų karo metu, jų gyvybėms niekas, iškyrus asmeninio durnumo sukeltas pavojus, negresia.

Jei žydai būtų turėję galimybę rinktis – skiepytis ir išsigelbėti ar nesiskiepyti ir mirti dujų kamerose ar mūsų miestelių žvyrduobėse – visi jie būtų pasiskiepiję. Kiek pakrikšyta žydų vaikų, kad tik išliktų gyvi. O juk tikintiems žydams tai buvo didelė nuodėmė. Kokia mirtina nuodėmė pasiskiepijus gresia antivakseriams?

Tai ponai barbarai, būkit tokie geri, nekiškit čia bent jau genocido ir Holokausto vardo.

Barbarams nelengva su sofistikuotu mąstymu. Jų pasaulis plokščias, tik su juoda ir balta. Todėl klykimas, kad Vyriausybės sprendimai padalys Lietuvą į pirmos ir antros rūšies žmones, suskaldys visuomenę, yra neetiškas, pykstasi su protu.

Vyriausybė visuomenės nedalija. Priešingai, Vyriausybė siūlo visiems piliečiams, neišskiriant nė vieno, lygias galimybes – teisę ir per pandemiją gyventi įprastą gyvenimą. Ta teisė – nemokamas skiepas.

O jei kas nenori pasinaudoti jam suteiktomis lygiomis galimybėmis, ką gi, visokių sektų yra, visokių sektantų reikia. Niekas jų prie būdos nepririš. Bet ir apsijuosus šachido diržais su delta bombomis maklinėti po krautuves ir kitur leista nebus. Tai jau būtų nelygios galimybės visiems. Neetiška netgi. Kas čia nesuprantamo?

Keista nebent tai, kad barbarai, kurie sprendimą nesiskiepyti priima niekieno neverčiami, iš anksto vadina save antrarūšiais. Tai dar viena loginė jų klaida.

Iš to, kaip dabar neršia invazinė rūšis, barbarai save turėtų vadinti pirmarūšiais, nes juk mąsto kritiškai, visas valdžių ir gatesų bei sorosų klastas kiaurai permato, tai turėtų kaifuoti nuo savo išskirtinumo ir vadinti save pirmarūšiais. Bet ne, žviegia kaip skerdžiamos kiaulės, kad antrarūšiai.

Kognityvinis disonansas? Jei taip, palieka vilčių, kad naujoji barbarybė – ne amžiams.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1079)