Pirmiausia paskutiniai dabartinio Vilniaus viešojo transporto, iki tol Troleibusų, parko atnaujinimai buvo vykdomi įsigyjant troleibusus iš „Solario“ (kompanija perdarė jų gaminamus autobusus į troleibusus) bei Vilniaus viešasis transportas pasigamino pats savo troleibusus (Į gatves išriedėjo du „Amber“). Kad įmonei būtų naudinga gamintis patiems troleibusus reikia, kad juos kas nors irgi pirktų. Tačiau užsakymų šioms naujoms transporto priemonėms nebuvo ir nebus.

Kodėl? Todėl, kad nėra paklausos, kurią galėtų užpildyti lietuviški gamintojai. Net ir „Solaris“ iš esmės gamina autobusus, ne troleibusus. Taigi, jei Vilnius nusprendžia pasilikti troleibusus, jis ateityje vis dar turės keleivius vežioti su senomis transporto priemonėmis, o įsigyti naują kainuoja apie 1 milijoną litų. Ateityje tiek nekainuos net elektriniai autobusai.

Marija Burinskienė
Nesuprantu visiškai troleibusų mylėtojų logikos. Prisiminkime vieną iš Senamiestyje esančių troleibusų linijų – Pylimo gatvėje. Šioje vietoje troleibusų linijos įkaltos tiesiogiai į pastatus. Dėl vibracijos susidaro įskilimai ne tik fasade, bet ir pačiame pastate.
Kitas argumentas yra tinklas – vadinamieji troleibuso laidai. Jie yra pasenę. Naujausi iš jų šiandien yra nutiesti Saulėtekyje, tas „naujumas“ yra 12 metų. Vadinasi visą tinklą, kuris šiandien yra beveik 50 metų senumo reikia atnaujinti. Kas atliks tokį masinį atnaujinimą, jeigu šiandien net gamintojų, kurie specializuojasi šioje rinkoje beveik nėra.

Be to, vienos naujos linijos įrengimas yra brangus, pavyzdžiui nuo Pramogų arenos iki Santariškių įrengti naują troleibusų liniją kainuotų apie 40 milijonų litų, nes reikėtų nutiesti laidus atkarpoje, kurioje ilgis 5,9 km, taip pat įrengti 3 naujas pastotes elektrai.

Nesuprantu visiškai troleibusų mylėtojų logikos. Prisiminkime vieną iš Senamiestyje esančių troleibusų linijų – Pylimo gatvėje. Šioje vietoje troleibusų linijos įkaltos tiesiogiai į pastatus. Dėl vibracijos susidaro įskilimai ne tik fasade, bet ir pačiame pastate. Kuomet pastatai yra istorinės vertės jų atnaujinimų ir tvarkymų išlaidos gerokai išauga. Be to, gadinamas ir estetinis vaizdas. Galite nesutikti su komentaru, bet tikrai troleibusų laidai miesto Senamiesčiui nesuteikia grožio ir estetikos.

Dideli miestai renkasi metro, mažesni tramvajus, dar mažesni autobusus, transporto priemonės kasmet pasiūlo naujus produktus įvairioms rinkoms, dėl to tapti kažkokios senos transporto priemonės saugykla gali muziejai, bet ne miestas, kuriame kasmet auga gyventojų skaičiai ir daugėja viešojo transporto keleivių.