Kas dvejus metus vykstančiame konkurse šiemet dalyvavo 2,257 tūkst. alaus rūšių – net 45 proc. daugiau nei 2004 metais. Savo produkciją Pasaulio alaus čempionatu vadinamame konkurse pristatė 541 įmonė iš 55 pasaulio šalių.

„Šiame konkurse alų vertino 113 teisėjų iš viso pasaulio, tad mūsų medalis prestižinėje kategorijoje yra puikus lietuviško alaus ir mūsų gamyklos aludarių kompetencijos bei triūso įvertinimas. Šis laimėjimas kartu yra papildomi argumentai žengiant į užsienio rinkas bei didinant „Kalnapilio“ alaus eksportą“, – pabrėžė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Valdas Tekorius.

Pasaulinės aludarių asociacijos nuo 1996 metų rengiamas alaus konkursas „World Beer Cup“ laikomas prestižiškiausiu tokio lygio renginiu. Kas dvejus metus speciali komisija, sudaryta iš žymiausių pasaulio aludarių, konsultantų ir aludarystės temas gvildenančių žurnalistų, išrenka geriausias alaus rūšis. Komisija geriausius atrenka „aklųjų“ skonio testų metu, nežinodama nei alaus rūšių, nei gamintojų pavadinimų, nei jokios kitos papildomos informacijos.

„World Beer Cup“ tapo pagrindine pasauline scena, kurioje geriausi alaus meistrai pristato savo kūrinius. Aludariai demonstruoja ne tik savo amato meistriškumą, bet ir platų alaus rūšių asortimentą, prisideda prie alaus vartojimo kultūros tradicijų puoselėjimo. Vis didėjantis dalyvių skaičius patvirtina aludarių siekį tobulinti savo kūrinius“, – tvirtino konkurso sumanytojas bei Pasaulinės aludarių asociacijos prezidentas Charlie Papazian.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją