Praėjusių metų pabaigoje MV portfelyje didžiausią dalį sudarė stiprieji alkoholiniai gėrimai – 46 proc. Kiek mažesnę dalį sudarė tabako gaminiai – 29 proc., vynas ir energiniai gėrimai atitinkamai sudarė 10 ir 4 proc., silpnieji alkoholiniai gėrimai ir alus sudarė 3 proc.

Anot MV generalinio direktoriaus Juliaus Gendvilio, pagrindinė MV pardavimų priežastis yra vis didėjantis pirkėjų susidomėjimas kokybiškesniais ir brangesniais alkoholiniais gėrimais. Jo teigimu, net mažesniuose miesteliuose pirkėjų krepšeliuose vis dažniau atsiranda geresnio vyno ar net konjako butelis.

2007 metais sparčiausiai augo šampano bei konjako pardavimai. Šių gėrimų pardavimo augimas buvo atitinkamai 97 ir 62 proc.

2006 m. pabaigoje pasirašius bendradarbiavimo sutartį su „British American Tabacco“ dėl cigarečių platinimo Lietuvoje, MV tabako pardavimai išaugo 80 proc.

“2008 m. planuojame išlaikyti panašius augimo tempus. Augimą daugiausiai siejame su veiklos pradžia kaimyninėse šalyse – Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Tikimės, kad 2008 m. alkoholinių gėrimų pardavimai užsienyje sudarys 45 mln., o Lietuvoje – 600 mln. litų“, - sako MV generalinis direktorius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją