Antrą vietą užėmė 1992 m. atsiradęs prekės ženklas „Baltika“. Kasmet nufilmuojami keturiasdešimt reklaminių klipų šiam ženklui padėjo uždirbti 50,3 mlrd. rublių. Trečioji vieta atiteko pieno produktams „Domik v derevne“. Šis prekės ženklas rinkoje pasirodė 1997 m. ir per duotą laikotarpį uždirbo 22,8 mlrd. rublių.
Į pirmą dešimtuką taip pat pateko sultys „Dobryj“ (17,8 mlrd. rublių) ir „Fruktovyj sad“ (15,7 mlrd. rublių), degtinė „Zelionaja marka“ (17,3 mlrd. rublių), alyva „Lukoil“ (17,1 mlrd. rublių), pieno produktai „Čudo“ (17,1 mlrd. rublių) ir alūs „Klinskoje“ (16,8 mlrd. rublių) bei „Arsenalnoje“ (14,1 mlrd. rublių)